סופ"ש רוק ישראלי במלונות דן בחיפה

סופשבוע נוסף מבית רשת מלונות דן: כל אורחי מלונות דן בחיפה מוזמנים להופעה לחיה

מלונות דן בחיפה 2
מלון דן כרמל חיפה. צילום: אורי אקרמן

רשת מלונות דן ממשיכה בקונספט המצליח של סופי שבוע מיוחדים המשלבים מופעי מוסיקה איכותיים לצד קולינריה משובחת. הפעם מציעים ברשת סוף שבוע מיוחד של רוק ישראלי משותף לכל אורחי מלונות דן בחיפה.

סוף השבוע המיוחד יתקיים בתאריכים 15-17/9/22. אורחי כל מלונות דן בחיפה – דן כרמל, דן פנורמה ומיראבל פלאזה – יוכלו להגיע לשתי הופעות חיות ואינטימיות, שיתקיימו במלון דן כרמל. המופע הראשון הוא של מיכה שטרית, והשני עילי בוטנר וילדי החוץ.

מלונות דן בחיפה 4
עילי בוטנר וילדי החוץ. צילום: יובל אראל

ביום חמישי ה-15/9.22, אורחי מלונות דן בחיפה ייהנו מארוחת ערב מיוחדת בכל אחד מבתי המלון בעיר. לאחר מכן יוזמנו להופעה אינטימית של היוצר והזמר מיכה שטרית, שיבצע את מיטב הלהיטים שלו מתקופת "החברים של נטאשה" ומקריירת הסולו שלו. מבצע מיוחד למי שבוחר חופשה בחיפה.

ביום שישי ה-16/9.22 אורחי הרשת בחיפה ייהנו מהופעת שקיעה בדן כרמל, של ההרכב המצליח עילי בוטנר וילדי החוץ. לאחר ההופעה יסעדו האורחים את ארוחת שישי החגיגית בכל אחד ממלונות דן בחיפה.

מלונות דן בחיפה 3
חדר אקזקיוטיב במלון דן פנורמה חיפה. צילום: יואב גורין

מחירים:

  • מלון דן כרמל: עלות החבילה לזוג לשני לילות על בסיס חצי פנסיון – החל מ-3496 ₪ והיא כוללת את כל הארוחות והתוכן המוצע.
  • מלון דן פנורמה חיפה: עלות החבילה לזוג לשני לילות על בסיס חצי פנסיון – החל מ-2576 ₪ והיא כוללת את כל הארוחות והתוכן המוצע.
  • מלון מיראבל פלאזה: עלות החבילה לזוג לשני לילות על בסיס חצי פנסיון – החל מ-2576 ₪ והיא כוללת את כל הארוחות והתוכן המוצע.

המחירים לאחר הנחה לחברי מועדון EDAN.

לאתר רשת מלונות דן: https://www.danhotels.co.il/

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות