הוא צהוב, קטן ומדליק: אטרקציה של רכבי מיני בירושלים

אטרקציה חדשה ומפתיעה בירושלים. גו קאר מציעה נהיגה ברכב חשמלי פתוח בסמטאות היפייפות של העיר

גו קאר 2
יום כייף עם גו קאר. צילום: באדיבות גו קאר

מי שראה ברחובות ירושלים רכבי ביממה קטנטנים בצבע צהוב ובהם שני נוסעים נהנים – מבין על מה המהומה. גו קאר GO CAR היא חברה המציעה נהיגה ברכב חשמלי פתוח בסמטאות היפייפות של העיר, אחת מהאטרקציות המובילות בירושלים.

מסלול הסיור ברכבי גו קאר

הסיור יוצא ממתחם התחנה אל העיר העתיקה ונוף החומות, וממשיך בנסיעה ייחודית בסמטאות הרובע היהודי.  בדרך עוצרים ומצטלמים באתרים המרכזיים של ירושלים הכוללים את מגדל דוד, הכותל או טחנת הרוח משכנות שאננים.

גו קאר 1
גו קאר בסמטאות העיר העתיקה. צילום: באדיבות גו קאר

נסיעה בתוך ההיסטוריה

GO CAR הוא רכב חשמלי פתוח לשני נוסעים בלבד. האוויר הפתוח, החוויה, הנופים, ההתרגשות – כל אלה לא נשכחים. ברכב מותקן מסך דיגיטלי שמזהה את מיקום המכונית ומספר לאורך כל הנסיעה סיפורים ושירים מרגשים על ירושלים.

כל משתתף מקבל מכשיר קשר שדרכו ניתן לתקשר עם המדריך המוביל את הסיור, ודואג שהכל יעבוד. הנהיגה ברכב האטרקטיבי דרך ההיסטוריה, תוך כדי התחברות למקומות ולאתרים דרך ההסברים והשירים הופכים את הנסיעה לסיור מרגש, מהנה ועם ערך מוסף משמעותי.

מזכרת ירושלמית

השילוב של המדריך הדיגיטלי והמדריך הפיזי המלווה והאחראי על הניווט, ההסברים במקומות העצירה והתמונות בסיום הנסיעה – מבטיחים חוויה ירושלמית ייחודית ומזכרת להשוויץ לחברים.

הסיור מתקיים ברכב פתוח אבל מותאם לחורף הירושלמי עם כיסויים לגשם!

מחיר: 175 ₪ לאדם, לכשעה וחצי של נסיעה

איפה: https://www.gocarisrael.com/

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות