איפה ישנים בחבל בנימין? מקומות לינה ואירוח

קמפינג, צימר או מאהל בסגנון בדואי? קבלו שלושה מקומות לינה בחבל בנימין, סביב בוסתנים ואווירה תנ"כית

לינה בחבל בנימין
אתרי לינה בחבל בנימין. צילום: תיירות חבל בנימין

חבל בנימין, ארץ התנ"ך, הוא אזור של נופים מרהיבים וחוויות ייחודיות. במהלך חופשות וחגים מתקיימים בחבל מודיעין מגוון פעילויות מהנות לכל המשפחה ולילדים. להשלמת החוויה ניתן ללון באזור חבל בנימין, בין נופים מרהיבים של הרי השומרון, בוסתנים, שדות זיתים, כרמים והרבה אווירה תנ"כית.

ממאהל בדואי ועד צימרים מפנקים, קמפינג, יש לינה למשפחות ולשומרי שבת כאחד. בין אם אתם מחפשים צימר יוקרתי או אירוח מדברי כפרי, בחבל בנימין יש מקום לכולם. קבלו מבחר מקומות לינה בסביבה היפה הזו של ישראל.

 

עלמא ווילג' פארק ענבלים

אירוח במדבר במתחם קמפינג אוהלים מפנק ומאובזר למטיילים, זוגות ומשפחות. במתחם תאי שירותים, תאי מקלחות, מכירת שתיה ואוכל. למתחם שמירה וחניה מסודרת. בכל יום מוזיקה ונוף מדהים. בחופשות יש גם פעילויות לקטנים ולגדולים.

לפרטים והזמנות: 053-4301858
אתר אינטרנט עם כל המידע – https://bit.ly/Desert-Alma

 

צימר "לב הרים" בשילה

נוף קסום להרי השומרון עם אוויר ואווירה. המקום מיועד לזוגות. בצימר יש מטבח מאובזר כולל לשבת, מסך גדול כולל wifi, תנאי אירוח נוחים ונעימים ונגישות. ניתן ליהנות מהמקומות הקרובים לאזור ובהם אתר שילה הקדומה, אתרי תיירות, טיול ותצפית, בריכה נפרדת, סדנאות אומנים, טיפולי ספא ועוד.

לפרטים והזמנות: ציפי – 054-5941489

 

המאהל כפר אדומים

מאהל אתני יפיפה בסטייל בדואי בכפר אדומים, המארח ללינה משפחות מטיילות. המקום כולל פינות ישיבה נמוכות, מטבחון מצויד, מקלחות חמות, שירותים, מנגל, מתחם למדורה חניה בשפע ושירות מכל הלב.

לפרטים והזמנות: 054-3004191, 054-4703693

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות