אוהבים אמנות? יריד צבע טרי 2024 יוצא לדרך

אמנים מבטיחים, מעצבים חדשניים, רעיונות מפתיעים והרבה צבעוניות. יריד צבע טרי לאמנות ולעיצוב 2024 יוצא לדרך גם בשנה קשה זו

יריד צבע טרי 3
יריד צבע טרי מגיע לנמל יפו המתחדש. צילום: אחיקם בן יוסף

יריד צבע טרי מתקיים בחודש יולי 2024. היריד הפך לחלק חשוב בנוף התרבותי הישראלי, והוא מעניק מרחב ליצירתיות וחדשנות באמנות ובעיצוב. במסורת השקת מבנים חדשים בעיר, יחשוף היריד לקהל הרחב לראשונה את מרכז הספורט העירוני החדש בשכונת הדר יוסף.

היריד יתקיים בתאריכים 8-3 ביולי 2024

ערכי עולם האמנות והתרבות הישראלי ביריד צבע טרי. צילום: מרינוצקה, אתר ישראלינג
ערכי עולם האמנות והתרבות הישראלי ביריד צבע טרי. צילום: מרינוצ'קה, אתר ישראלינג

 

גם בשנה הקשה הזו, עם כל הכאב, העיר תל־אביב-יפו מקיימת את האירוע שנושא את רוח התרבות, האמנות והיצירה, רוח הסובלנות והדמוקרטיה. תל־אביב-יפו היא עדיין המקום לשאוב בו השראה ליוזמות ולרעיונות, לחלום, לתכנן ולמצוא חיבורים אנושיים וחוסן של קהילה.

"התרבות והאמנות הן נשמת אפה של תל־אביב-יפו", אומר רון חולדאי, ראש עיריית תל־אביב–יפו, "גם בעת הזו, הקשה מכולן, אנחנו יודעים שבלי תקומת הרוח – אין לנו תקומה כאומה".

 

אמנות, טכנולוגיה וחדשנות ביריד צבע טרי 2024. צילום: מרינוצ'קה, אתר ישראלינג
אמנות, טכנולוגיה וחדשנות ביריד צבע טרי 2024. צילום: מרינוצ'קה, אתר ישראלינג

פניה היפים של ישראל

יריד צבע טרי מציג ומייצג את ערכי עולם האמנות והתרבות הישראלי. בחממת האמנים העצמאים של היריד מתקיים ייצוג לכל מגזרי ישראל, פניה היפים של ישראל הצעירה על כל גווניה. כולם תחת קורת גג אחת, והמאחד ביניהם – אהבת האמנות.

למעלה מעשור מפגיש היריד בין הקהל הרחב לבין אמנים מצליחים, אמנים מבטיחים, מעצבים חדשניים ורעיונות מפתיעים, ומאפשר רכישת עבודות של מיטב היוצרות והיוצרים בני זמננו. כל זאת מתוך מטרה לתמוך בעולם התרבות הישראלי ולעודד את האמנות המקומית.

"צבע טרי" נותן מעטפת לכלל האומנים שתאפשר להם להזרים משאבים שיאפשרו להם להתפרנס ולהמשיך ליצור גם בימים מאתגרים אלו.

 

צירות של אומנים ותיקים וחדשים. צילום: מרינוצ'קה, אתר ישראלינג
צירות של אומנים ותיקים וחדשים. צילום: מרינוצ'קה, אתר ישראלינג

 

מה בתוכנית יריד צבע טרי

מתחם הגלריות משלב תצוגות של גלריות מובילות ופרויקטים שנוצרו במיוחד עבור היריד. במסגרת היריד יוצגו יצירות של אומנים ותיקים וחדשים, שיביאו איתם יצירות אמנות מקוריות וחדשניות. זו הזדמנות נהדרת להכיר אמנים ולראות איך שדה האמנות העכשווית מתפתח ומתחדש.

 

שדה האמנות העכשווית מתפתח ומתחדש. צילום: מרינוצ'קה, אתר ישראלינג
שדה האמנות העכשווית מתפתח ומתחדש. צילום: מרינוצ'קה, אתר ישראלינג

 

פרויקטים מיוחדים

בנוסף לתערוכות הקבועות, יתקיימו מספר פרויקטים מיוחדים שנוצרו במיוחד עבור האירוע. פרויקטים אלו משלבים אמנות, טכנולוגיה וחדשנות, ומציעים חוויות ייחודיות למבקרים.

  • פרויקט הנצחה – תערוכה בהקשר של 7.10
  • שותפות חדשה עם חברת טולמנס.קום התומכת באומנות ישראלית בכל סניפיה
  • מכללת ספיר מציגה בחממה
  • חממת הבוגרים לעיצוב תעשייתי
  • אקדמיה בצלאל 2024 ועוד.

בחממת האמנים העצמאים 2024 מוצגות עבודות של 42 אמניות ואמנים מבטיחות ומבטיחים שמתכתבות עם סוגיות חברתיות עכשוויות. את היצירות ניתן לרכוש במתחם יריד צבע טרי.

 

כל הסיבות להגיע ליריד צבע טרי

תמיכה באמנים צעירים: יריד צבע טרי מהווה פלטפורמה חשובה לחשיפת אמנים צעירים לקהל רחב ומגוון. היא מאפשרת להם להציג את יצירותיהם בפני קהל מבקרים הכולל אספנים, אוצרים, ואנשי מקצוע מהעולם האמנותי. השתתפות ביריד יכולה לפתוח דלתות רבות ולעודד קריירות אמנותיות מבטיחות.

חוויה תרבותית עשירה: האירוע מציע חוויה ייחודית עם תכנים שמדברים לקהלים שונים ולגילאים שונים ומעוררת מחשבה, דמיון ופעמים רבות גם הזדהות. בין אם אתם חובבי אמנות ותיקים ובין אם אתם מבקרים חדשים, תמצאו כאן משהו שידבר אליכם.

מינגלינג: היריד מהווה מקום מפגש לאמנים, מבקרים ואנשי מקצוע, ומציעה אווירה חיה ותוססת של חדשנות.

השראה ויצירתיות: ביריד תמצאו סגנונות וטכניקות מתמזגות יחדיו ליצירת חוויה חזותית עוצמתית, זה המקום לשאוב השראה. בין ההפתעות הבולטות, ניתן למצוא מיצבים אינטראקטיביים המאפשרים למבקרים להיות חלק בלתי נפרד מהאמנות עצמה כמו למשל פרויקט תאי שירותים, עם קריצה הומוריסטית כאשר 5 מביניהם מתפקדים כמיצבים אמנותיים.

בין העבודות הבולטות בתערוכה נציין את היצירות של האמן שחף לוי, שזכה בפרס בשנה שעברה ומציג תערוכת יחיד.

מבט אל העתיד: "צבע טרי" לא רק מציגה אמנות עכשווית, אלא גם מכתיבה את הכיוונים החדשים והמרגשים של העתיד. השילוב בין חדשנות, יצירתיות ויכולת אמנותית גבוהה, מבטיח שתערוכה זו תמשיך להיות מוקד עלייה לרגל לחובבי האמנות ולמבקרים מכל רחבי הארץ.

 

יריד צבע טרי 2024. צילום: מרינוצ'קה, אתר ישראלינג
יריד צבע טרי 2024. צילום: מרינוצ'קה, אתר ישראלינג

 

חווית אמנות ייחודית

התערוכה השנה שמה דגש על חוויה אינטראקטיבית ורגשית, ומזמינה את המבקרים להיות שותפים פעילים בתהליך היצירה. זאת תוך כדי דיון על טבע, אורבניות, היחס למגדר, טכניקות ייחודיות וחוויות האומנים המועברות אלינו באמצעות יצירותיהם.

חדרי תצוגה מיוחדים, סדנאות אמנותיות ומפגשים עם האמנים עצמם, מאפשרים לחוות את האמנות בצורה בלתי אמצעית ומרגשת.
ביריד יתקיימו מיצגים, מופעים ואירועים מיוחדים שיתקיימו בשטח מרכז הספורט העירוני .

 

קשרי גומלין בין אמנות לאנשים

היריד הוא אירוע מיוחד המפגיש את המוחות היצירתיים והחדשניים ביותר בעולם האמנות והעיצוב. זו הזדמנות להתערבב עם אמנים מצליחים, מבטיחים כישרונות צעירים, ולשתף פעולה ברעיונות חדשים.

כבר שנים רבות נערך היריד בשיתוף פעולה עם עיריית תל אביב, וכך נוצרו קשרי גומלין בין אמנות לאנשים, לעיר ולחברה. קבוצת הראל ביטוח ופיננסים תומכת ביריד צבע טרי זו השנה הראשונה, כחלק משיתוף פעולה ארוך טווח, שמטרתו עידוד תחום האמנות והתרבות בישראל.

יריד צבע טרי 4
יריד צבע טרי. צילום: אחיקם בן יוסף

 

פרטים:

יריד צבע טרי לאמנות ולעיצוב, תל אביב
מרכז הספורט העירוני בהדר יוסף

8-3 ביולי 2024

היריד יתקיים בחסות קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, וחברת הביטוח ציריך,

ובשיתוף עיריית תל־אביב – יפו

להזמנת כרטיסים ליריד צבע טרי 2024: כאן

 

הכותבת: מרינוצ׳קה (מרינה שוורץ מר) בלוגרית טיולים, השראה למסע בכל גיל.

https://www.instagram.com/marinuchka_styling

 

 

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות