לאן יוצאים הישראלים לחופשה בישראל?

חשבתם שכל הישראלים בחו"ל? כנראה שלאו דווקא. קבלו את היעדים המבוקשים ביותר בישראל בחודשים יולי אוגוסט 2023. ומי במקום הראשון?

מלון הרודס בוטיק אילת מרשת מלונות פתאל. צילום: יח"צ בוקינג
מלון הרודס בוטיק אילת מרשת מלונות פתאל. צילום: יח"צ בוקינג

הישראלים נוסעים לחו"ל בהמוניהם, זה בטוח. אבל לצד זאת יש לא מעט שמעדיפים חופשה בישראל ואולי אפילו מספיקים לצלוח את חום יולי אוגוסט עם שתי חופשות – בארץ ובחו"ל.

מלון דן אילת. צילום: יח"צ בוקינג
מלון דן אילת. צילום: יח"צ בוקינג

ביקושים גבוהים להזמנת חופשות בישראל

חברת Booking.com מדווחת על ביקושים גבוהים במיוחד להזמנת חופשות בארץ במהלך החודשים יולי ואוגוסט. למרות שנמל התעופה עמוס בנופשים בדרכם לחו"ל, ישנם ישראלים רבים שהחליטו להישאר בתוך גבולות המדינה וליהנות מאירוח ישראלי מוכר וידוע במלונות, צימרים, ריזורטים ודירות נופש.

לא רק בישראל חם, גל החום תוקף גם מדינות רבות בעולם. מקומות האירוח והלינה בישראל מציעים יתרון חשוב והוא מיזוג אוויר הקיים כמעט בכל חדר, צימר או בקתת נופש, לעומת חלק ממקומות האירוח הפופולריים באירופה, שאינם מסוגלים לצנן את האורחים בעת גלי החום.

רויאל ביץ' תל אביב מרשת ישרוטל. צילום: יח"צ בוקינג
רויאל ביץ' תל אביב מרשת ישרוטל. צילום: יח"צ בוקינג

לאן נוסעים הישראלים בארץ?

אלה היעדים הפופולריים ביותר בארץ שאליהם ישראלים ביצעו הכי הרבה הזמנות (וגם חיפושים מקדימים). מדובר על מקומות אירוח מסוגים שונים, כולל דירות נופש לטווח קצר ובתי מלון. התוצאה אינה שונה משמעותית מחגי פסח ושבועות: אילת שומרת על המקום הראשון ועל היותה בירת הנופש של ישראל, כאשר תל אביב ממשיכה להיות במקום השני וכך גם ירושלים הנמצאת במקום השלישי.

השינוי מתרחש במקום הרביעי, כאשר טבריה מדיחה את עין בוקק (ים המלח) למקום החמישי. במקום השמיני ניתן למצוא את מצפה רמון וסוגרת את רשימת "עשרת היעדים המבוקשים בישראל" היא זיכרון יעקב. הנתונים תקפים לתאריכים 1 ביולי עד 31 באוגוסט 2023.

צימרוני בזיכרון יעקב. צילום: יח"צ בוקינג
צימרוני בזיכרון יעקב. צילום: יח"צ בוקינג

היעדים המבוקשים ביותר בישראל בחודשים יולי אוגוסט 2023

  1. אילת
  2. תל אביב
  3. ירושלים
  4. טבריה
  5. עין בוקק (ים המלח)
  6. חיפה
  7. נתניה
  8. מצפה רמון
  9. הרצליה
  10. זיכרון יעקב

 

באילו מקומות אירוח הישראלים ילונו במהלך החופשות שלהם?

  1. מלונות
  2. דירות נופש (כולל צימרים)
  3. ריזורטים
  4. מלון דירות
  5. אכסניות

 

לסיכום –

לסיכום – על אף פי שנמל התעופה עמוס בנופשים בדרכם לחו"ל, ישנם ישראלים רבים שהחליטו להישאר בתוך גבולות המדינה וליהנות מאירוח ישראלי מוכר וידוע במלונות, צימרים, ריזורטים ודירות נופש. הם גם שומרים על ביקוש דומה לשלושת היעדים הראשונים – אילת, תל אביב וחופשה בירושלים.

 

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות