בועז דרור מצטרף אל רשת מלונות דן כשף במלון דן פנורמה תל אביב

עם רזומה עשיר בענף המלונאות, בועז דרור מונה לשף הראשי של מלון דן פנורמה תל אביב. לפני המינוי בדן פנורמה היה השף הראשי של קייטרינג שולץ

בועז דרור שף מלון דן פנורמה תל אביב. צילום: עצמי
בועז דרור שף מלון דן פנורמה תל אביב. צילום: עצמי

השף בועז דרור יוביל מעתה את כל המערך הקולינרי של מלון דן פנורמה תל אביב. התפקיד כולל תפעול כמה מטבחים, חדר אוכל, מסעדת קפה פנורמה בלובי המלון, מזנון הבריכה וטרקלין העסקים של המלון.

דן פנורמה תל אביב. טרקלין עסקים. צילום: אורי אקרמן
דן פנורמה תל אביב. טרקלין עסקים. צילום: אורי אקרמן

ניסיון רב

בועז דרור הינו שף, יזם ומסעדן בעל רזומה עשיר מאוד בענף הקולינריה. שבשנים האחרונות היה שף ובעלים של מסעדות צמחוניות כמו "בית תבורי 1937" בפרדס חנה ומסעדת "מנתור" בבית אורן, לצד ניהול מתחמי הסעדה במלון "סלינה".

השף של קייטרינג שולץ

בעבר כיהן בועז דרור כשף ראשי בחברת קייטרינג "שולץ" והיה אחראי על ניהול ותפעול הכנת 40,000 מנות ביום והפצה בפריסה ארצית מלאה.

ניסיון קודם בענף המלונאות

לשף בועז דרור רזומה עשיר בענף המלונאות והוא שימש שף בכיר במספר מלונות בישראל ביניהם: מלון "אלמא" בזכרון יעקב, מלון רויאל ביץ' אילת, מלון הילטון מלכת שבא אילת ומלון רדיסון מוריה פלאזה בת"א.

דן פנורמה תל אביב. דן פנורמה תל אביב משלב עסקים והנאה בצורה מושלמת. צילום: אורי אקרמן
דן פנורמה תל אביב. דן פנורמה תל אביב משלב עסקים והנאה בצורה מושלמת. צילום: אורי אקרמן

על מלון דן פנורמה תל אביב

דן פנורמה תל אביב משלב עסקים והנאה בצורה מושלמת ,עם מגוון חדרים מרווחים ומעוצבים, מתקני נופש ותפריט מגוון ועשיר, המלון בת"א מציע את כל היתרונות של מלון גדול ומפואר מבלי לוותר על יחס אישי ושירות ברמה גבוהה. במיקום מצוין ליד החוף, מרחק קצר ממרכזי העסקים ומתחמי הבילוי, יפו העתיקה, נווה צדק הציורית, שדרות רוטשילד והמדרחוב בנחלת בנימין והכל במרחק הליכה .

המלון, כולל 18 קומות עם נוף לים ולעיר, מציע לאורחיו מכון כושר מאובזר, סאונה וג'קוזי, מרכז בריאות עם מגוון טיפולים מרגיעים, מרפסת שמש המשקיפה לים ואת הבריכה הגדולה ביותר שניתן למצוא בקרב מלונות העיר ת"א . ארבע הקומות העליוניות  במלון משמשות כקומות יוקרה וכוללות חדרי אקזקיוטיב ,חדרי דלקס וסוויטות מפוארות. טרקלין העסקים בקומה ה-18, כולל חדר ישיבות אינטימי. במלון מרכז כנסים מודרני, המשתרע על כ-3,000 מ"ר, נחשב למרכז הכנסים המפואר בישראל, וכולל מבחר אולמות לכל מטרה  החל מחגיגה משפחתית אינטימית ועד לכנסי ענק של יותר מ-1,500 איש.

לאתר המלון: מלון דן פנורמה תל אביב

אטרקציות ליד מלון דן פנורמה תל אביב: אטרקציות בתל אביב

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות