הנחה של 50% ביריד היין של ראש פינה

יריד היין הכי שווה כבר כאן! בימים רביעי וחמישי הקרובים, בתאריכים 17-18 במאי 2023 יתקיים יריד היין השנתי בראש פינה והשגנו לכם הנחה מיוחדת

יריד היין ראש פינה. צילום: שלגית אשטמקר
יריד היין ראש פינה. צילום: שלגית אשטמקר

ראש פינה חוגגת 140 שנות התיישבות חקלאית, וזו הזדמנות להרים כוסית ביריד היין השנתי ה-11 שמתקיים בעיר. יריד היין ראש פינה יתקיים בימים רביעי וחמישי הקרובים, 17-18 במאי 2023, בין השעות: 19:00-24:00 במתחם יריד היין במושבה (שילוט והכוונה בכניסות למושבה).

זו השנה ה-11 בה מובילה המועצה המקומית ראש פינה את אירועי היין בגליל ליומיים של חגיגה אזורית.

נוף גלילי קסום ביריד היין ראש פינה. צילום: שלגית אשטמקר
נוף גלילי קסום ביריד היין ראש פינה. צילום: שלגית אשטמקר

כוס יין לטעימה חופשית

בכניסה ליריד תקבלו כוס יין אותה תוכלו למלא בטעימות חופשיות של יינות מהגליל, הגולן והעמקים. היינות המוצגים מיקבים גליליים: יקב נעמן, יקב אלבר, יקב בזלת הגולן, יקב אביבים, יקב הר זמר, יקב סקוריה, יקב צפת העתיקה, יקב הרי גליל, יקב עכו, מזקקת באסל ועוד.

 

דוכני מזון גליליים

כדי לגוון את החך בין לגימות היין, ישתתפו ביריד דוכני מזון, עגלות אוכל משובחות ופודטראקס. הכל בדגש על תוצרת חקלאית מקומית – בשרים מעושנים, בשר, מעדני גבינות, קרפים, מתוקים ועוד.

 

כמה זה עולה

קוראי אתר ישראלינג יזכו להנחה של 50% ליריד היין! (50 שח במקום 100)

לקבלת ההנחה היכנסו לאתר: https://bit.ly/3Vgs8QL והזינו את הקוד:  C2023
ההטבה תקפה עד יום שלישי 15.5.23

 

מה עוד בתוכנית

  • השנה יתארחו בבימת היריד אנשי יין לפאנלים ושיח מרתק אודות ענף היין.
  • בפן המוסיקלי, ינעים את הערב הרכב מבית הספר למוסיקת המזרח. 'מקאמאת' עם מוזיקה חובקת עולם בשילוב כלי נגינה עתיקים, לצד דיג'יי אורי הדר עם מוזיקה משובחת לאורך כל האירוע, כולל מסיבת סיום לקינוח.
  • ביום רביעי, היום הראשון ליריד, תופיע להקת Latin Power שתרקיד את הקהל בקסמה הלטיני.
  • ביום חמישי תופיע להקת ummagumma עם מסיבת רוק, עם להיטים משנות השישים ועוד. מופע אנרגטי ומיוחד.

 

חשיפת היין "שלום בית"

במהלך יריד היין, יקב הבוטיק 'צפת העתיקה' יציג את היין 'שלום בית', היין הגלילי שיעשה לכם טוב. משה וקרן אלון, בעלי היקב 'צפת העתיקה', יגיעו ליריד עם בקבוקים אחרונים של יין 'שלום בית' בנוסף לעוד יינות משובחים שהם מייצרים ביקב.

"הסיפור המיוחד שלנו הוא על יין 'שלום בית'. "כיקב קטן וביתי אין לנו אפשרות להשתתף בתחרויות, אך עם השנים הגיעו ליקב מומחים ליין ודירגו אותנו ואת היין בדירוג גבוה ומכובד", מספרת קרן, "משה תמיד היה בעל חופש יצירה ועשה כל שעולה על רוחו. לאורך השנים ביקשתי ממשה שיכין יין מתוק, אך משה פחות התחבר ליין כזה, למרות שהציבור הישראלי אוהב יינות מתוקים. בסופו של דבר הצלחתי והוא השתכנע. כך נולד יין מתוק משודרג, 'שלום בית' כך החלטנו לקרוא ליין, הוא גם מתוק וגם יבש, כמו בנישואים, הניגודים מנצחים. במיוחד לאנשים שחוזרים בתשובה יש ערך בחיבור בין ניגודים. היין הזה הוא בהחלט ה'שלום בית' שלנו".

במיוחד לקוראים שלנו השגנו הנחה של 50% ליריד היין! (50 שח במקום 100)

לקבלת ההנחה כנסו לאתר : https://bit.ly/3Vgs8QL והזינו את הקוד:  C2023
ההטבה תקפה עד מחר, תאריך 15.5

 

איפה מטיילים? מצפה נמרוד

מומלץ לבקר גם במצפה נמרוד שממוקם בראש פינה. זהן אתר תיירות נוף והנצחה לנמרוד שגב, בן הדור הרביעי למושבה ראש פינה, אשר נהרג בקרב עייתא א-שעב במלחמת לבנון השנייה. האתר מנציח גם את חברי צוות הטנק שבו נפגע נמרוד שגב, ונהרגו יחד אתו.

כתובת: החלוצים 1, ראש פינה.

גלריות בבית וילקומיץ' בראש פינה. צילום: שלגית אשטמקר
גלריות בבית וילקומיץ' בראש פינה. צילום: שלגית אשטמקר

גלריות בראש פינה

אם הגעתם כבר ליריד היין ראש פינה, לא כדאי לפספס ביקור בגלריות בבית וילקומיץ'. הבית נבנה בשנת 1883 ותמצאו בו גלריות לאומנות שונות, החל מציור, פיסול בעיסת נייר, קרמיקה ועוד.

מנה במסעדת "פינה בראש". צילום: שלגית אשטמקר
מנה במסעדת "פינה בראש". צילום: שלגית אשטמקר

איפה לאכול?

קבלו המלצה על "פינה בראש", מסעדת שף צרפתית-כפרית במתחם 'פינה בראש' בראש פינה העתיקה.

בצל העצים על שולחנות פסיפס מרוקאיים ניתן לאכול ארוחות בוקר או צהריים, בכל יום מהשעה 8:00 עד 16:00. התפריט עשיר ומשלב את עקרונות המטבח הצרפתי עם טעמים וחומרי גלם מקומיים. בפשטות הבישול עם קמצוץ תבלינים ובסיס נדיב של שום, שמן זית ועשבי תיבול, שומרת שירי על טעמם המקורי והעדין של חומרי גלם משובחים.

ניתן לשבת במרפסת חיצונית מקורה ורחבת ידיים, המשקיפה לנוף עוצר הנשימה של עמק החולה הגולן והחרמון. או לבחור במרפסת פנימית סגורה ואינטימית המשמשת גם כחדר אירועים פרטי עד ל-30 סועדים. יש כאן גם בר יין עשיר הפועל בתוך מבנה האבן העתיק ומתמחה ביינות ישראלים מהגליל והגולן.

"פינה בראש", מסעדת שף צרפתית-כפרית בראש פינה העתיקה. צילום: שלגית אשטמקר
"פינה בראש", מסעדת שף צרפתית-כפרית בראש פינה העתיקה. צילום: שלגית אשטמקר

תהנו ביריד היין ובביקור בראש פינה!

 

הכותבת: שלגית אשטמקר

טיולי שלגית ברחבי הגלובוס https://linktr.ee/shlagit_tours

טיולים חברתיים לגילאי 25-45 בארץ ובחו”ל

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות