חופשת שחרור: מלונות אטלס במבצע מיוחד לחיילי וחיילות המילואים

"כמילואימניק פעיל בעצמי, אין לי ספק לגבי הצורך שלהם בחופשת רגיעה והתאווררות כחול-לבן. כך נולד מבצע חופשת שחרור" - ירון ליפמן, סמנכ"ל מטה ברשת מלונות אטלס

מלון בקסטייג' תל אביב מרשת מלונות אטלס -יום האישה הבינלאומי. צילום: נתן דביר
מלון בקסטייג' תל אביב מרשת מלונות אטלס -יום האישה הבינלאומי. צילום: נתן דביר

מאז 7 באוקטובר צה"ל גייס חיילי מילואים מכל רחבי המדינה, ששירתו ברצף במשך כשלושה חודשים. כעת, לאחר שירות ממושך ושוחק, משתחררים אלפי חיילי וחיילות משירות המילואים, וכנראה יקראו בהמשך לשוב לשירות ממושך. על רקע זה, יוצאת רשת מלונות הבוטיק אטלס במבצע 'חופשת שחרור' במיוחד לחיילים המשוחררים, שיקבלו 30% הנחה על כל מלונות הרשת.

 

מה כולל מבצע "חופשת שחרור" במלונות אטלס

תוקף המבצע: החל ב-10.01 ועד סוף מרץ 2024

הנחה: 30% הנחה על תעריפי הלינה בכל 16 מלונות הרשת

תנאי המבצע: בכל ימות השבוע (כולל סופי שבוע) עבור אירוח יחיד או זוגי, בכפוף להצגת תעודת מילואים ובהזמנה באתר הרשת או במוקד הטלפוני.

למי: למילואימניקים ולמילואימניקיות המשרתים והמשוחררים

 

 

הנחה משמעותית במחיר החופשה

לדברי ירון ליפמן, סמנכ"ל מטה ברשת מלונות אטלס: "מזה שלושה חודשים עשרות אלפי חיילים וחיילות מילואים עושים לילות כימים עבור מדינת ישראל והגנה על בטחונה. כמילואימניק פעיל בעצמי, אין לי ספק לגבי הצורך שלהם בחופשת רגיעה והתאווררות כחול-לבן ומכאן יזמנו את המבצע שמעניק להם הנחה משמעותית במחיר החופשה. כמי שנרתמו כבר מן היום הראשון- לצד כל ענף המלונאות- לטובת אירוח מפונים ותורמים מאות חדרים לאירוחם ואירוח חיילים וחיילות בעת הזו, עבורנו זה המשך טבעי ליכולת שלנו להפגין את התמיכה של העורף כלפי מי שנותנים את הכל והשאירו מאחוריהם את הבית, המשפחה והעבודה".

 

חופשת שחרור במלונות אטלס

להזמנות בטלפון:  *3411

להזמנות באתר: www.atlas.co.il

 

 

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות