יריד היין ראש פינה 2023: בואו לטעום את היין הגלילי

יקבי הגליל, הגולן והעמקים יציגו ביריד היין ה-11 בראש פינה. זאת לצד דוכני מזון גליליים, בית קפה, פינות ישיבה ומוזיקה חיה

יריד היין ראש פינה 5
להכיר את האנשים שעומדים מאחורי היינות בגליל. צילום: מיכל ממן

יריד היין בראש פינה הוא הזדמנות ייחודית לגלות את מיטב היינות הגליליים ולהכיר את האנשים שמאחוריהם. באירוע ניתן לטעום כמה מהיינות המשובחים מאזור זה ולשוחח עם ייננים, חקלאים ובעלי יקבים. בין אם תרצו ללמוד על התהליכים השונים הכרוכים בהכנת היינות המשובחים האלה או פשוט ליהנות מכוס או שתיים עם חברים – מדובר באטרקציה שהיא חוויה בצפון.

יריד היין ראש פינה 4
יריד היין ראש פינה. צילום: מיכל ממן

השנה יתקיים יריד היין בימים רביעי-חמישי, 17-18.5.23, בין השעות: 19:00-24:00. המושבה ראש פינה חוגגת 140 שנות התיישבות וכחלק מהחגיגות יתקיים גם יריד היין ה- 11 שהפך למסורת של תרבות, יין וטעמים. כ-28 יקבים ומזקקות גליליים מובילים יציגו במתחם היריד בלב המושבה, באווירה חגיגית תחת כיפת השמיים (קיימת נגישות).

בתוכנית יריד היין ראש פינה

האירוע הוא הזדמנות לגלות את מיטב היינות הגליליים ולהכיר את האנשים שעומדים מאחוריהם. כיוון שתרבות היין בגליל הולכת ומתפתחת, היריד יארח את מיטב יקבי הגליל, הגולן והעמקים, שיציגו יינות משובחים מהטרואר הצפוני. בנוסף יהיו גם דוכני מזון גליליים בדגש על תוצרת חקלאית מקומית, בית קפה, מוצרי אקססוריז, והרבה אווירה לילית. זאת לצד פינות ישיבה בהן המבקרים יוכלו להירגע ולהאזין למוזיקה חיה תוך כדי לגימת המשקאות האהובים עליהם.

יריד היין ראש פינה 1
אנשי היין ביריד היין ראש פינה. צילום: מיכל ממן

היקבים המשתתפים ביריד

היריד הגלילי מאפשר למבקרים לקיים מפגשים מרתקים עם אנשי היקבים, הייננים והכורמים הגליליים. כ-28 יקבים כבר אישרו השתתפותם, ביניהם- יקב נעמן, יקב אביבים, יקב הר זמר, יקב עכו, יקב סקוריה, יקב בזלת הגולן, יקב צפת העתיקה, יקב הרי גליל, יקב אלבר, מזקקת באסל ועוד.

יריד היין ראש פינה 2
יינות גליליים ביריד היין ראש פינה. צילום: מיכל ממן

על הבמה

בימת היריד תארח השנה אנשי יין לפאנלים ושיח מרתק אודות ענף היין. בפן המוסיקלי, ינעימו את הערב הרכבים מבית הספר למוסיקת המזרח. 'מקאמאת' עם מוזיקה חובקת עולם בשילוב כלי נגינה עתיקים, לצד דיג'יי אורי הדר עם מוזיקה משובחת לאורך כל האירוע. גם נגיעה של קסם לטיני תגיע מצד להקת Latin Power.

יריד היין ראש פינה 3
לגלות את מיטב היינות הגליליים. צילום: מיכל ממן

במה חגיגית ליקבים

"יריד היין הגלילי בראש פינה, הפך עם השנים לאירוע דגל", אומר מוטי חטיאל, ראש מועצת ראש פינה, "השנה אנו מציינים 140 שנה לראש פינה, היריד ה-11 ייתן במה חגיגית ליקבים, לחקלאות הגלילית, ליצרנים ויעצים את תחושת הגאווה המקומית של תרבות יין, אוכל נהדר ומפגש מלא אוירה ייחודית לתושבי הגליל והארץ כולה, אני מזמין את הציבור הרחב להגיע, לחגוג איתנו יחד. לחיים!".

 

ימים רביעי-חמישי, 17-18.5.23

בין השעות: 19:00-24:00

מתחם יריד היין, ראש פינה (שילוט והכוונה בכניסות למושבה)

 

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות