להקת הורה ירושלים במופע מחול חדש

ברוח התקופה הקשה ובשילוב של כאב ותקווה יצאה להקת הורה ירושלים במופע מחול חדש. מופע הבכורה "באלה הידיים" יוצג ב-28.12.23 בבית העם בירושלים

להקת המחול הורה ירושלים במופע "באלה הידיים". צילום: אורי ישי
להקת המחול הורה ירושלים במופע "באלה הידיים". צילום: אורי ישי

הלהקה הבוגרת של "הורה ירושלים" יוצאת במופע מחול חדש בשם "באלה הידיים". המופע, שעבר עיבוד והתאמות לרוח התקופה, מורכב מ-16 רקדני הלהקה, רבים מהם חיילים בסדיר ובמילואים.

רוח התקופה שזורה במופע המחול החדש, ומעבירה את התחושות והרגשות שבכולנו – את הלב המדמם ואת האתוס של החברה הישראלית. המופע משלב ריקודים בסגנון מודרני לצד ריקודי פולקלור ישראלי, המחזיקים את הכאב והשמחה בדינמיקה מיוחדת של מציאות ותקווה. את המופע ילווה נגן אקורדיון בפס קול מיוחד של צלילי הארץ.

הורה ירושלים במופע בכורה "באלה הידיים". צילום: אפרת מזור
מופע הבכורה "באלה הידיים". צילום: אפרת מזור

 

פרטים:

תאריך: יום חמישי, 28.12.23

שעה: 20:30

מקום: בבית העם בירושלים

מחיר: המופע פתוח לקהל הרחב ללא עלות. המשתתפים יכולים לתרום לפעילות ש"הורה ירושלים" מקיימת וקיימה בהתנדבות לטובת המפונים וכוחות הביטחון.

מתאים לגילאים: המופע מתאים לקהל צופים מגוון בכל הגילאים שרוצה להתחבר לשעה של החזקת ידיים, קירוב לבבות וישראליות על שלל גווניה.

ניהול אמנותי: דניאל דראי ולירון אזולאי

נגן אקורדיון: מתן מזרחי

לינק להזמנת כרטיסים: באלה הידיים – הורה ירושלים

 

להקת המחול הורה ירושלים. צילום: אפרת מזור
רוח התקופה שזורה במופע המחול החדש. צילום: אפרת מזור

 

על להקת המחול הורה ירושלים

הלהקות הן הלהקות הייצוגיות של העיר ירושלים הפועלות במסגרת עמותת הורה ירושלים –תאגיד עירוני למחול וזמר. הלהקות משמרות, מציגות ויוצרות, זה העשור השישי, את מורשת הפולקלור הישראלית במחול. במופעיהן מציגות הלהקות פולקלור ישראלי, פולקלור עולמי, מחול אתני ומחול עכשווי. רפרטואר הלהקות, העיבודים המוסיקליים הייחודיים והתלבושות המרהיבות אשר נוצרו לאורך 60 שנות פעילותן על ידי טובי הכוראוגרפים, המוסיקאים ומעצבי התלבושות מייצרות מיצג מרהיב של ישראל היפה הצבעונית והתוססת על שלל עדותיה וטעמיה. הלהקות מייצגות את הבירה ואת המדינה באירועים ממלכתיים ברחבי הארץ ובעולם והן מקור לגאווה לאומית. הלהקה הבוגרת של "הורה ירושלים" זכתה בפרסים בתחרויות בינלאומיות. היא מורכבת מבוגרי הלהקות הייצוגיות לדורותיהם, והיום מבצעת את מיטב הרפרטואר של הורה ירושלים. הלהקה משמרת ומקדמת את המחול הישראלי, ובמקביל מייצרת רפרטואר חדש ועכשווי על ידי טובי הכוריאוגרפים.

 

להופעות מוזיקליות בירושלים: כאן

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות