מנכ"ל מלונות איביס ישראל: גאים לשתף פעולה עם חברת אורקל

לפשט, לייעל ולשפר את התפעול. מלונות איביס ירושלים, מרשת Accor הבינלאומית, הם הראשונים בישראל להתחדש במערכת ההזמנות המתקדמת בעולם OPERA CLOUD של חברת ORACLE

מלונות איביס 1
צוות הניהול הבכיר של חברת אורקל ושל מלונות איביס ישראל. צילום: יח"צ

"חדשנות היא חלק בלתי נפרד מתהליכי העבודה במלונות איביס ישראל וככל שחווית האירוח משתנה, נדרשים בתי המלון להיות בחזית הטכנולוגיה" אמר השבוע אהרון ברנשטיין, מנכ"ל מלונות IBIS ישראל, והוסיף "ככל שחווית האירוח משתנה, נדרשים בתי המלון להיות בחזית הטכנולוגיה".

דברים אלו נאמרו על רקע ההטמעה המלאה של מערכת ההזמנות המתקדמת בעולם, OPERA CLOUD, של חברת ORACLE – במלונות מלונות איביס ירושלים. מלונות אלה, השייכים לרשת מלונות Accor הבינלאומית, הם הראשונים בישראל שמשתמשים באופן מלא במערכת המובילה.

מלונות איביס 2
חדר האוכל במלון איביס ירושלים. צילום: יעל הרמן

שיפור מתמיד בשירות לאורחים

בדרך זו, יוכל כל מלון נוכחי ועתידי ברשת, לאמץ את מערכת ההזמנות אופרה בענן על מנת לפשט, לייעל ולשפר את התפעול תוך כדי שיפור מתמיד בשירות לאורחים. בתי המלון כבר עובדים עם מערכת ההזמנות החדשה ונהנים מיכולותיה המתקדמות.

הראשונים בישראל

עוד מוסיף ברנשטיין ואומר כי "אנו מחויבים להנגיש את הטכנולוגיה לכלל הצוותים שלנו באופן נוח וידידותי. לאחר שלפני מספר חודשים הוטמע ברשת מנוע ההזמנות המתקדם של חברת Simple Booking הבינלאומית, אנו גאים לשתף פעולה עם חברת אורקל. יחד איתם ובעזרת הצוותים שלהם זכינו להיות הראשונים בישראל לסיים את ההטמעה ולהתחיל עבודה שוטפת עם אופרה בענן. זוהי מערכת ההזמנות הראשית של בתי המלון, שתשמש גם כתשתית יציבה למלונות הבאים ברשת".

פונקציונליות חדישה

מערכת ניהול נכסים היא מבוססת ענן המשלבת מספר פונקציות לפלטפורמה אחת. בנוסף לפונקציונליות הליבה של מערכת OPERA PMS, כגון הקצאת חדרים, צ'ק-אין/צ'ק-אאוט וניהול תעריפים, OPERA כוללת ניהול ערוצים ותעריפים משולב עם פונקציונליות של נסיעות קבוצתיות לטיפול בבקשות מורכבות יותר.

ללא מחשבים נייחים

כשהצוות משוחרר ממחשבים שולחניים, הם יכולים להסתובב בצורה יעילה יותר ולעזור לאורחים בדרכים חדשות. צוות נייד יותר יכול להפחית את זמני הצ'ק-אין והצ'ק-אאוט ולשפר את היעילות בתחזוקת הבית והתחזוקה. כולל תקשורת אורחים הקשורה להזמנות באמצעות כלים כגון עקבות והודעות. המערכת אינטואיטיבית ונוחה לשימוש, מאפשרת תפעול מהיר וקל יותר, ירוקה ומאפשרת עבודה ללא צורך בניירת וברמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר בעולם.

מלונות איביס 3
חדר האוכל במלון איביס סטיילס. צילום: אסף פינצוק

על רשת מלונות ACCOR

רשת מלונות אקור מונה מעל 5,500 בתי מלון ומעל 45 מותגים שונים במגוון רמות אירוח, בין המובילים שבהם: ibis, MGallery, Swissotel, pullman ועוד רבים.

בלב מרכז העיר ירושלים שני מלונות ibis ו- ibis Styles, הממוקמים בלב התוסס של מרכז העיר ירושלים. מלונות איביס מהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל מה שיש לירושלים להציע. המלונות ממוקמים בסמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

לפרטים והזמנות: מלונות איביס ירושלים

טלפון: *9709

אתר: www.ibis.co.il

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות