ליקוט פטריות: סיור חורף בעקבות פטריות

מרינה מלכת הפטריות מציעה לכל המשפחה להצטרף לסיורים בעקבות פטריות אחר הגשם. הסעורים מתקיימים ביער לוטם או ביער בן שמן במחיר 60 שקלים לאדם

ליקוט פטריות אחרי הגשם ביער לוטם או ביער בן שמן. צילום: יואב יונה
ליקוט פטריות אחרי הגשם ביער לוטם או ביער בן שמן. צילום: יואב יונה

הן בטעם עשיר ועמוק, בריח אדמה, הן לבנות, חומות ואפילו שחורות, הן צומחות בטבע אחרי הגשם, אבל אל תנסו לטעום – הן עלולות להיות רעילות. הפטריות! חוות הפטריות "מרינה" יחד עם חברת ההדרכה 'להתאהב בפטריות' מציעה סיורי טבע בעקבות הפטריות.

'מרינה' מלכת הפטריות וחברת ההדרכה 'להתאהב בפטריות', מציעות הפוגה בטבע דווקא בחורף לכל המשפחה. זה הזמן בו הפטריות מציצות מן האדמה ורק מביני עניין יודעים איך ואיפה למצוא אותן ולהתפעל.

 

סיור ליקוט פטריות עם מרינה מלכת הפטריות. צילום: יואב יונה
סיור ליקוט פטריות עם מרינה מלכת הפטריות. צילום: יואב יונה

 

מיקום

הסיורים מתקיימים ביער לוטם שבגליל התחתון או ביער בן שמן. במהלכם נזהה ונכיר פטריות אחרי הגשם. נחשף לממלכת הפטריות הקסומה – נחווה את סודותיה, נבין מהי פטריה ואיך היא עובדת. גם נלמד למצוא את הפטריות ולהבחין בין פטריות מאכל ורעל.

 

הדרכה

הסיור הינו סיור מקצועי בהובלת מיא גינזבורג מחברת ההדרכה "להתאהב בפטריות" – שותפה ותיקה ואהובה של חברת מרינה פטריות, ביחד יצרו את הפודקאסט – "תוספת פטריות מרינה".

מגלים את עולם הפטריות. צילום: יואב יונה
מגלים את עולם הפטריות. צילום: יואב יונה

 

קצת על חוות מרינה

מדינה היא חוות פטריות קטנה במושב מעונה שבגליל המערבי. עם השנים צברה מוניטין של ידע, איכות וטריות בענף הפטריות. בחוות מרינה מעניקים לפטריות את מקומן הראוי במטבח הישראלי, ולהפוך את הפטריות למרכיב חובה בכל ארוחה.

 

פרטים:

לתאריכי סיורים קרובים יש להתעדכן ולהירשם בקישור.

עלות: מחיר הסיור לחברים של מרינה פטריות – 60 ₪  במקום 120 ₪  לאדם.

לרכישת כרטיסים: https://bit.ly/47zPG7S

לפרטים: https://bit.ly/41KrK00

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות