מופע סליחות בפארק תמנע עם שולי רנד

בתפאורה הטבעית של פארק תמנע תחת כיפת השמיים מארח שולי רנד את האחים גת בליל סליחות מרגש 19.9.23

שולי רנד במופע סליחות בפארק תמנע. צילום: תמר חנן
שולי רנד במופע סליחות בפארק תמנע. צילום: תמר חנן

ליל סליחות מרגש שיתקיים למרגלות עמודי שלמה בפארק תמנע בתאריך 9.9.23. אחד הפארקים היפים והמרתקים בישראל יארח את שולי רנד, מהיוצרים הבולטים ביותר במוזיקה היהודית-ישראלית למופע חדש ומרגש. יחברו אליו האחים גת, ויחד יכניסו את הקהל לאווירת הסליחות. מדובר בחוויה מיוחדת שמספקת מזג אוויר נעים של חודש ספטמבר ומשלבת סוג של תפילה ושירה מרגשת.

האירוע יתקיים בתאריך 9.9.23, כניסת קהל בשעה 21:00 ותחילת מופע 22:00.

האווירה

חודש אלול הוא ידוע כחודש הסליחות, וגם מי שאינו מאמין מרגיש בלב תחושה של התחדשות לקראת השנה החדשה. לצד חשבון נפש, זהו זמן שמוקדש גם לאמירת סליחה. מי שרוצה לחוות את הסליחות בעוצמה של קהל גדול וחיבור לטבע מוזמן לפארק תמנע להופעה מוזיקלית שנכנסת ללב.

הלוקיישן

המופע בפארק תמנע, אטרקציית הטבע המרתקת בארץ ואזור יוצא דופן להופעות. ההופעה תחת כיפת השמיים נערכת בפארק אל מול נוף קדום ועוצר נשימה. האתר מספק תפאורה טבעית ואווירה קסומה שמתאימים בול לאירוע סליחות.

בתוכנית

מופע הלהקה החדש כולל את כל שיריו הגדולים של שולי רנד – 'אייכה', 'המשורר', 'מוחין ד'קטנות' ועוד. שירי האלבום האחרון, 'רצוא ושוב', 'דע בני אהובי' – השיר שכבש את מצעדי ההשמעות, 'הספינה' ויתר שירי האלבום המופלאים. הסינגלים האחרונים, הלהיטים הגדולים של התקופה האחרונה – 'בין קודש לחול' ו'עוקר הרים' ועוד ביצועים מיוחדים לקלאסיקות ישראליות ידועות.

שיריו של שולי רנד בשילוב יכולותיו כשחקן בחסד עליון כפרפורמר ייחודי המפליא בסיפורים על הבמה כפי שרק הוא יודע.

מה עוד

כדאי להישאר עד לשעות הקטנות של הלילה, כי בשעה 00:30 תתקיים תפילת סליחות עם הרב לוי הכט. בקול תקיעת שופר ועם תפילה בלב יסתיים הערב המרגש.

 

פרטים:

מחיר: 165 ₪. הנחות לתושבי אילת, חבל אילות, הערבה הדרומית ולאורחי הלינה הכפרית בערבה הדרומית ובפארק תמנע.

מקומות הישיבה אינם מסומנים.

ניתן לשלב את חווית ההופעה עם לינה.

האירוע מתקיים בתמיכת האגף לתרבות היהודית.

להזמנות ופרטים נוספים: באתר פארק תמנע

לאטרקציות נוספות בדרום הארץ: אטרקציות בדרום

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות