יוקרה בישראל: מלון קמפינסקי נפתח בתל אביב

עוד אייקון יוקרתי ששם את תל אביב על מפת היוקרה בעולם. מלון קמפינסקי נפתח עם 34 קומות, 250 חדרים, 43 סוויטות

מלון קמפינסקי 2
מלון דיויד קמפינסקי תל אביב. צילום: תמר מצפי

המלון ה-80 במספר של רשת המלונות קמפינסקי עטורת הפרסים, נפתח השבוע בתל אביב. קמפינסקי(Kempinski) היא קבוצת מלונות הפאר הוותיקה באירופה שמציינת השנה 125 שנות פעילות. מלון דיויד קמפינסקי תל אביב, ה- 80 במספר של הרשת, נפתח השבוה ברחוב הירקון 51 על חוף ימה של תל אביב.

מלון קמפינסקי 1
חדר אירוח בסוויטה של מלון דיויד קמפינסקי. צילום: תמר מצפי

המלון נבנה במשך שמונה שנים, והוא מתנשא לגובה של 34 קומות. הוא מציע 250 חדרים, 43 סוויטות מנהלים ו-14 סוויטות מיוחדות. כל חדרי המלון והסוויטות מעוצבים בסגנון מודרני קלאסי ובמרכזם חלונות הזזה ענקיים עם נוף מלא של הים התיכון.

גיא קלימן, מנכ"ל המלון: "המלון יאופיין בתודעת שירות ברמות הגבוהות ביותר בענף המלונאות העולמי תוך חיבור לתרבות, לאותנטיות ולמסורת האופיינית לישראל. כל החדרים שפתחנו בחודש אפריל הוזמנו ע"י תיירים שיגיעו ארצה לקראת חג הפסח."

מלון קמפינסקי 5
חדר השינה בסוויטה.

תודעת שירות

דיויד קמפינסקי ת"א, בדומה לכל אחד מהמלונות שמפעילה הרשת ברחבי העולם, יאופיין בתודעת שירות ברמות הגבוהות ביותר בענף המלונאות העולמי תוך חיבור לתרבות, לאותנטיות ולמסורת האופיינית לישראל.

מחוייבות לשירות

כחלק מיישום אסטרטגיית השירות, יצא המלון במהלך החודשים האחרונים בקמפיין גיוס עובדים נרחב שזכה להיענות של אלפי פניות. המועמדים עברו סדרה של ראיונות, סימולציות, הכשרות מקצועית ומבחן חפיפה עם נציג הרשת.

בסיום התהליך, שארך כחודשיים, נבחרו 300 העובדים שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר, ביניהם עשרות עולים חדשים מ-18 מדינות שונות שהגיעו לישראל עם ניסיון בתחום מלונאות הפאר, מרביתם ברשת קמפינסקי הבינלאומית.

האשה באדום

כל מי שהתנסה בשירות  LADIES AND GENTELMEN IN RED באחד ממלונות הרשת העולמית, לא יכול היה לפספס  אותם.  מדובר בחוד החנית של אנשי השירות בתחום המלונאות, שגויסו והוכשרו על ידי הרשת הבין לאומית במשך תקופה ממושכת והצליחו לעמוד בשורה ארוכה של מבחנים מורכבים עד שהתקבלו לתפקיד. הצוות שמזוהה עם מדיו האדומים, מכף רגל עד ראש, עומד לרשות האורחים  ומגשים להם חלומות, החל מתכנון יום הולדת רומנטי, רכישת פרחים בשם הבעל/האישה לרגל יום נישואין עם ברכה ועד לשירותי בייביסיטר הכוללים טיול עם עגלה לאורך הטיילת של תל אביב.

עגלת תינוק

ואם מציינים את העגלה, לרשות האורחים תעמוד עגלת תינוקת אייקונית Silver Cross Balmoral, המזוהה עם בני משפחת המלוכה באנגליה ובעיקר עם הנסיכה דיאנה והדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון. עד כמה שידוע מדובר בעגלה אחת ויחידה מסוגה הנמצאת בישראל.

מלון קמפינסקי 7
נהג צמוג טעגלת תינוק וינטג' במלון דיויד קמפינסקי. צילום: סיון אסקיו

החדרים והסוויטות במלון

חדרים בגודל לא סטנדרטי של  37 מ"ר ועד 58 מ"ר לחדר. החדרים כוללים אבזור מלא כמקובל במלון בדרגת 5  כוכבים: מסך LED חכם שניתן למזג עם הטלפון הנייד של האורח, שולחן עבודה, מכונת קפה, כספת המתאימה לשמירת מחשב נייד, מבחר כריות שינה, אמבטיה ומקלחון נפרדים.

החל מקומה 22 נמצאים חדרי הלאונג' המרווחים יותר. אורחי חדרים אלה ייהנו מגישה חופשית לטרקלין עסקים בקומה ה-22  המעניק שרותי צ'ק אין וצ'ק אאוט, שירותי קונסיירז' ותפריט מזון ומשקאות המוגש לאורך כל שעות היום. מחיר חדרים אלה הינו החל מ- 2,900 שקל ללילה.

הסוויטות של קמפינסקי

יותר מכולן יהיה מלון דיויד קמפינסקי מזוהה עם היצע הסוויטות המרשים שלו. מדובר ב-56 סוויטות בגדלים שונים של עד 143 מ"ר.

43 סוויטות  Executive Suite כוללות חדר אירוח נפרד מחדר השינה, וגישה ישירה לטרקלין העסקים ומחירן החל מ-7,800 שקל ללילה.

14 סוויטות מיוחדות הכוללות נוף פנורמי לים שבחלקן ניתן למצוא מטבחון, שולחן אוכל ל-6 סועדים, פינת איפור, טלוויזיה 65 אינץ' חכמה שניתנת לשליטה ולמיזוג מהסמארטפון, טלוויזיה 21 אינץ' באמבטיה, חדר ארונות ומערכות שמע של B&O.

פינוקים מיוחדים

  • מיטות ענקיות
  • סדינים עשויים מכותנה מובחרת
  • כריות עשויות מ-100% פלומת אווזים תוצרת Muhldorfer הגרמנית.
  • מגבות וחלוקים בייצור בלעדי עבור קמפינסקי ת"א
  • כל מוצרי הטואלטיקה בחדרים הם תוצרת חברת Molton Brown האנגלית
  • בחלק מהסוויטות יכולים האורחים לבחור את הריח בחדר שילווה אותם במהלך השהות.

דיוויד פנטהאוז

גולת הכותרת של המלון היא ה- David Penthouse. הסוויטה הגדולה, המעוצבת ואולי היקרה ביותר בתל אביב. מדובר בסוויטת טריפלקס-פנטהאוז, שמתפרשת על פני שלושה מפלסים בשטח כולל של 380 מ"ר.

בקומה הראשונה חדר שינה (מאסטר), מטבח פרטי, חדר עבודה, חדר ארונות,  סלון, חדר אוכל ל-8 סועדים, שני חדרי אמבטיה שבאחד בהם ישנה סאונה יבשה, בר אלכוהול עשיר של Macallan ופסנתר. בקומה השנייה, חדר שינה נוסף וחדר כושר מוקף בחלונות זכוכית עם נוף פנורמי לקו הרקיע של תל אביב ויפו.

בקומה השלישית  ממוקמת בריכת אינפיניטי באורך 8 מטר, המשקיפה אל נוף כחול של הים התיכון, ולצידה מגוון מערכות ישיבה, כסאות שיזוף ומטבח חיצוני.

לאורחי הסוויטה עומד שרות באטלר אישי שדואג לכל הבקשות שלהם, לצד מכונית פאר עם נהג. ההזמנה  לסוויטה הזאת תעשה ישירות מול הגורמים המוסמכים במלון.

מלון קמפינסקי 6
חלונות עצומים במלון דיויד קמפינסקי. צילום: סיון אסקיו

טרקלין רופטופ

לרשותם של דיירי 14 הסוויטות העליונות יעמוד טרקלין ה-Rooftop בקומה ה-34. הטרקלין יהיה  פתוח במהלך האביב, הקיץ והסתיו, חלקו החיצוני מתהדר בבריכת שחייה חיצונית, שלצידה אזורי מנוחה ושיזוף ומסעדה-בר שתהפוך בלילה לבר תוסס.

קולינריה במלון

מלון דיויד קמפינסקי מצטרף לסצנת הקולינריה הסוערת של תל אביב עם מסעדת שף בשם Sereia Lounge & Restaurant – מסעדת דגים ברמה גבוהה שמושתתת על חומרי גלם טריים עם תפריט עונתי. ארוחות הבוקר יוגשו  באותה מסעדה ובמרפסת  רחבת הידיים הצמודה אליה ואשר נושקת לטיילת של תל אביב.

השף הראשי של המלון הוא שף מור כהן Executive Chef Mor Cohen)), לשעבר שף מסעדת הרברט סמואל הכשרה, שזכתה  בפרס מסעדת הגורמה הכשרה הטובה ביותר בעולם. לדבריו "אנחנו שואבים השראה מהסצנה הקולינארית בתל אביב ובעולם תוך חיבור לטבע, לאנשים ולתרבויות השונות".

טרקלין סיגרים

במלון יושק טרקלין סיגרים חדש ויחיד בישראל של המותג הבינלאומי היוקרתי מבית חברת הסיגרים האייקונית Habanos S.A  והוא יהיה אחד מ-16 הטרקלינים של המותג בעולם.  בבר הנמצא בקומה העליונה, יוכלו האורחים להנות מחוויה ייחודית של  Cohiba Atmosphere, הכוללת סדרות  מוגבלות  של סיגרים נדירים שלא ניתן למצוא אותם במקומות אחרים.

ספא

תפריט הטיפולים בספא ייחודי ויוצא דופן וכולל, בין השאר, עיסוי שמשלב מקלות במבוק ומוטיבים שלקוחים מיערות בעולם, טיפול ב-4 ידיים על גבי מיטת טיפולים שזזה תוך כדי תנועה והחדר נמצא בערפל ייחודי ועיסוי שכולל פילינג עם חול ים חם ואמבטיית זרמים. כל הטיפולים נמשכים לפחות 70 דקות (אין טיפולים קצרים) ובמהלכם הלקוחות מקבלים אוזניות איכותיות שיודעות לנגן מוסיקה בתחושת סראונד (8D) להתנתקות מוחלטת.

מלון דיוויד קמפינסקי תל אביב: https://www.kempinski.com/en/tel-aviv/the-david-kempinski-tel-aviv/

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות