מסעדת לולה מרטין שומרת על תפריט יצירתי ושגרה שפויה

עם תפריט יצירתי של מנות דגים ופירות ים, המסעדה הזו אחת הנחשקות בהרצליה. עכשיו - מסעדת לולה מרטין פתוחה ומעניקה ארוחות חינם ללובשי מדים

ארוחות חינם ללובשי מדים במסעדת לולה מרטין הרצליה. צילום: יחצ
ארוחות חינם ללובשי מדים במסעדת לולה מרטין הרצליה. צילום: יחצ

בזמן שעם ישראל שרוי במצב קשה, מסעדת לולה מרטין הרצליה פתוחה ומעניקה לכולם תפריט עשיר ואפשרות לבילוי נעים ומשחרר בעת מלחמה. המסעדה, שמתמחה במנות דגים ופירות ים, מזמינה את הסועדים להגיע לרגעים של שיגרה במציאות הנוכחית, וכל מנה מוגשת באהבה.

חיילי צה"ל וכוחות הביטחון במדים מוזמנים לארוחה חמה ללא תשלום.

 

מסעדת לולה מרטין הרצליה עם תפריט דגים ופירות ים. צילום: יחצ
מסעדת לולה מרטין הרצליה עם תפריט דגים ופירות ים. צילום: יחצ

חשיבות המסעדות בעת מלחמה

על אף שמסעדות בזמן מלחמה עשויות להיות מוגבלות במשאבים ובעובדים, הן הופכות למרכזיות משום תחושת ההפוגה הנעימה שהן מעניקות. אנחנו צריכים עכשיו לפרגן לבעלי העסקים, להגיע לסעוד במסעדה מדי פעם. ומצד שני – חשוב שמסעדות ימשיכו לקיים את השגרה, גם אם בדרך שונה מהרגיל. ארוחה במסעדה טובה יכולה להקל על התמודדות עם האתגרים היומיומיים.

הצצה לתפריט לולה מרטין

על התפריט של לולה מרטין מנצח המסעדן אפי אללוף. המקום מבוסס לחלוטין על דגים ופירות ים בסגנון בר-מסעדה, ובו מנות מהירות וקלילות שהולכות מעולה עם בירה ליד. המגוון גדול מאוד וכולל את כל ההפתעות המרגשות מהים: מאויסטרים טריים ועד צדפות קוקי סאן ז'אק, משרימפס ועד סרטנים ממרק דגים ועד ספיישלים מיוחדים.

לצד מנות הים יש תפריט סושי עשיר וגם מנות בשריות לאלו שקשה להם עם הדגים, כמו סיגר ממולא בבשר טלה מפורק ושקדי עגל, או מנה של שניצל!!

 

שומרים על שפיות בלולה מרטין הרצליה. צילום: יחצ
שומרים על שפיות בלולה מרטין הרצליה. צילום: יחצ

כוח באחדות

אפי אללוף הבעלים של מסעדת לולה מרטין: "בתוך תקופה לא פשוטה, אנחנו מוצאים כוח באחדות. לאחר שהיינו סגורים ועמוסים במשלוחי אוכל חם לחיילי צה"ל, לכוחות הבטחון ולמפוני העוטף, החלטנו לפתוח שוב לראות אפשרות לשגרה ולספק אוויר חשוב לכולנו. אנו מזמינים את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון לובשי מדים לארוחה חמה ללא תשלום".

פרטים:

מסעדת לולה מרטין

כתובת: אבא אבן 10, הרצליה פיתוח

פתוח כל השבוע כולל שישי ושבת.

יש מרחב מוגן בתוך המסעדה.

משלוחים: הרצליה, רמת השרון, כפר שמריהו, צפון תל אביב

טלפון להזמנות: 09-7614242

להזמנות בוואטסאפ: 050-2175277

להזמנת מקום: https://bit.ly/3u83tzm

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות