הספר "מטבח משלהן" בחגיגת אירוח נשי במתחם סיטופיה

מתחם האירוח סיטופיה מארח את השף קונדיטורית רות אוליבר ואת בוגרת מאסטר שף תאיר מורדוך לשיתוף פעולה טעים וחברתי סביב הספר "מטבח משלהן", שכל הכנסותיו יועברו למניעת אלימות מינית בחברה הישראלית

מטבח משלהן4
מתחם האירוח סיטופיה בכפר אוריה. צילום: ישראלינג

לרגל פסטיבל האוכל מטה יהודה 2023 נרקם אירוע יוצא דופן ומרגש במיוחד, שיתקיים ביום שישי, 31.3.23. מתחם האירוח סיטופיה מארח את השף קונדיטורית רות אוליבר ואת בוגרת מאסטר שף תאיר מורדוך לשיתוף פעולה טעים וחברתי. האירוע נרקם סביב הספר "מטבח משלהן" – ספר בישול יוצא דופן, שיתוף פעולה בין איגוד מרכזי הסיוע ליזמית והעורכת יעל כלב בו משתתפות בהתנדבות 50 נשות אוכל מובילות.

מטבח משלהן 3
מטבח משלהן, מתכונים של 50 נשות אוכל מובילות. צילום: ישראלינג

האירוע נבחר להתקיים במתחם סיטופיה הקסום במושב כפר אוריה בהרי יהודה. מדובר במקום לינה קטן ומפנק ברמה גבוהה מאוד, בלב הטבע. כל אורח, בארבעת חדרי הלינה, מרגיש בו רצוי ומוקף בחום, אהבה והרבה יופי בעיניים.

מטבח משלהן4
מתחם האירוח סיטופיה בכפר אוריה. צילום: ישראלינג

מטבח משלהן

בישול הוא אומנות שיכולה לקרב אנשים ולהביא שמחה לסביבה הקרובה. מתוך אמונה זו, 50 נשות אוכל התכנסו כדי ליצור ספר בישול עם מתכונים מיוחדים אישיים – "מטבח משלהן". פרויקט זה הינו יוזמה ללא מטרות רווח וכל ההכנסות יועברו למניעת אלימות מינית בחברה הישראלית. עם ספר הבישול הזה, התקווה היא להפיץ את המודעות לחשיבות הנושא, והפעם עם אירוע שנבחר להתקיים בסיטופיה.

האירוע המפנק נבחר להתקיים בשישי צהרים ולמעשה חותם את אירועי פסטיבל האוכל במטה יהודה בסימן של חגיגה נשית לכבוד חודש האישה הבינלאומי.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ruth Oliver (@ruts.oliver)

מה בתוכנית:

  • הרצאה מרתקת מאת תאיר מורדוך "חלומות שחייבים להגשים". על השראה ותשוקה ליזום, לפעול ולגלות שאין חלום שהוא גדול מידי.
  • אוכל טעים שהופקד בידיה של רות אוליבר המדהימה. עם כישון וידע נצבר של שנים, רות תגיש ארוחת בראנץ' מפנקת שתכלול גם את המנה שכתבה לספר "מטבח משלהן", מנת הגוזלמה.
  • לצד האוכל יוגש יין משובח
  • על הנוף והאווירה הקסומה תנצח "סיטופיה" – מתחם אירוח עוצר נשימה, במושב הפסטורלי כפר אוריה.
מטבח משלהן 2
אירוע נשי בפסטיבל האוכל מטה יהודה. צילום: ישראלינג

מוזמנות להגיע ולחגוג את יום האישה הבינלאומי ועל הדרך לאכול טוב, להתמנגל בחברה נשית, ולעשות טוב כיוון שכל ההכנסות מהאירוע ייתרמו לפעילות מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית.

 

איפה: סיטופיה, כפר אוריה

מתי: יום שישי, 31.3.23

שעות: 11:00-13:00

טלפון להזמנות: 054-9949300

מחיר: 350 ₪ כולל הספר

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות