הכינו את המזוודות: חגיגת חופשות נובמבר ברשת פתאל

עם בוא נובמבר אלינו, רשת פתאל מצטרפת לחגיגת הסיילים של בלאק פריידי וימי הקניות. שימו את השעון על טיימר, החופשה שלכם מתקרבת

נובמבר ברשת פתאל 2
מלון יו מג'יק פלאס אילת. צילום: באדיבות רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל מצטרפת לחגיגת הקניות השנתית של חודש נובמבר, עם שלל מבצעים לרגל:

  • Shopping IL
  • Black Friday
  • Cyber Monday
נובמבר ברשת פתאל 3
לאונרדו גורדון ביץ מרשת פתאל. צילום: איה בן עזרי

Shopping IL

יום הקניות האינטרנטי הישראלי לא חל כל השנה, למרות שבישראל זה נראה כך. התאריך המצוין הוא 9-10.11.22. בתאריכים אלה תוכלו להיכנס לאתר פתאל ולהזמין דילים למגוון בתי מלון החל מ-20% הנחה למימוש בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר 2022.

Black Friday

גם החג הזה לא מקופח ותוכלו ליהנות מחגיגת הנחות ומבצעים לרגל בלאק פרידיי. יום זה מצוין בעולם בתאריך ה- 25.11.22 – ורק ביום זה תוכלו לקבל את המבצעים באתר. החל מ 20% הנחה למימוש בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר.

נובמבר ברשת פתאל 4
מלון לאונרדו גורדון ביץ. צילום: איה בן עזרי

Cyber Monday

מסיים את חגיגת נובמבר וחגי הקניות הסייבר מאנדיי שמצויין בתאריך 28.11.22. חגיגות הנחות ומבצעים יחכו לכם ברשת פתאל במשך לא פחות מ-3 ימים. למזמינים באתר פתאל בתאריכים 27-29.11: דילים למגוון מלונות החל מ-20% הנחה למימוש בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר.

נובמבר ברשת פתאל 1
הרודס פאלאס. צילום: רשת מלונות פתאל

קצת על רשת פתאל

לרשת מלונות פתאל 243 מלונות ב-20 מדינות.
כדי לספק את האיכות בימי החופש של הנופשים במלונות, מעסיקה הרשת צוות שלם של מעצבים, רעיונאים, אנשי שיווק, תפעול ואמני בידור. הצוות מאפשר הפעלה מוקפדת על מנת לספק הנאה בחופשה, במגוון סגנונות.
המלונות בישראל נפרשים מצפון לדרום ישראל, לחופי הים התיכון, ים המלח וים סוף. הרשת מספקת מגוון דרכים לנצל את זמן החופשה: חופשות פעילות, חופשות זוגיות רומנטיות, שילוב של עסקים, כנסים ונופש, ומגוון רחב של חופשות משפחתיות.

להזמנות באתר פתאל: https://www.fattal.co.il/

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות