שף מוריס הנדלר מצטרף למשפחת מלונות ג'ייקוב

שף חדש התמנה לרשת מלונות ג'ייקוב: מוריס הנדלר מצטרף לצוות הבכיר ויסייע להצעיד את הרשת קדימה

שף מוריס הנדלר
שף מוריס הנדלר. צילום: יחצ

חילופי שף מביאים איתם רוח רעננה וחזון חיובי. בימים אלה התבצע מינוי חדש ברשת מלונות ג'ייקוב:  מוריס הנדלר (55) התמנה לשף של רשת מלונות JACOB .

הכשיר טבחים רבים

מוריס הנדלר, בן 55, נשוי ואב לשניים, עלה לארץ בשנת 71 מקלן, גרמניה. מדובר באיש מקצוע בעל ניסיון קולינרי רב בתחום המלונאות בארץ ובעולם, בין היתר עבד כשף הראשי של מלונות קראון פלאזה חיפה, רנסאנס נצרת, חוף נחשולים ועוד. בנוסף עבד כמרצה ב"דן גורמה" והכשיר דורות רבים של טבחים בישראל. הנדלר שימש גם כיועץ קולינרי למגוון חברות ואף עבד עם חברות קייטרינג איכותיות מהמובילות במדינה.

מינוי אסטרטגי

השף החדש הוא חלק מתהליך הצמיחה וההתרחבות בארץ. רשת JACOB רכשה לאחרונה מלון באילת ובשלבים מתקדמים לרכישת מספר בתי מלון נוספים באילת, תל אביב ובצפון. הרשת הצעירה ממשיכה להפגין יכולות עם מינוי חשוב ואסטרטגי זה להמשכת ההתפתחות והגדילה.

להצעיד את הרשת קדימה

מהנהלת רשת מלונות ג'ייקוב (JACOB) מסרו כי "אנו שמחים על הצטרפותו של מוריס למשפחת ג'ייקוב. מוריס הוא איש עבודה עם הרבה אנרגיה וידע מהשטח בתחום הקולינרי, עבודה במלונות, באירועים ובקייטרינג, ובטוחים שיסייע להצעיד את הרשת קדימה, לגדול ולהתפתח. אנו מאחלים לו ולנו הצלחה מרובה".

קצת על רשת מלונות ג'ייקוב

רשת מלונות ג'ייקוב (JACOB) היא רשת מלונות חדשה בארץ שהשיקה את מלונותיה בקיץ 2021. דווקא בזמן הקורונה, הצליחה הרשת לשפץ ולשדרג את המלונות שרכשה. מאז ההשקה כבר הפכה לשם מוכר ואהוב בקרב הקהל הישראלי. הרשת כוללת שישה בתי מלון ייחודיים ומעוצבים בחמישה לוקיישנים נבחרים בכל אזורי הארץ, תל אביב, ירושלים, צפון ובדרום: מלון בת שבע ירושלים, מלון שינקין תל אביב, מלון ג'ייקוב טבריה,  Be Hotel אילת, ריזורט סי לייף נהריה וריזורט חדרה. כל מלונות הרשת מציעים שלל אפשרויות לחוויית חופשה אולטימטיבית בסטנדרטים גבוהים, אווירה חמימה ובגישת השירות האישי הבלתי מתפשר.

לאתר רשת מלונות ג'ייקוב: https://jacobhotels.com/

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות