חיפוש

חינם בירושלים: מופע האורות HiGHLIGHT

חוויה של מוזיקה ואורות לייזר צבעוניים מנקודת התצפית המרהיבה של טיילת ארמון הנציב. מופע האורות היילייט בירושלים חינם לגמרי וכולם מוזמנים

מופע האורות HiGHLIGHT בירושלים. צילום: ישראלינג
מופע האורות HiGHLIGHT בירושלים. צילום: ישראלינג

מופע לייזרים מיוחד של אורות בשמי ירושלים והוא מוקרן חינם לגמרי. HiGHLIGHT JLM משלב לייזר בצבעים שונים שיוצאים מאתרים משמעותיים בירושלים ונראים על פני מרחב השמיים בלילה.

את המופע ניתן לראות מטיילת ארמון הנציב, שבנוסף לתצפית היפהפיה הניבטת ממנה כל השנה, מציעה עכשיו גם את חווית האורות הייחודית. לאורך הטיילת נבנתה מערכת שמע מתקדמת, שמשמיעה מוזיקה בזמן מופע האורות לאורך כל אורך הטיילת.

 

מופע אורות חינם בירושלים. צילום: ישראלינג
מופע אורות חינם בירושלים. צילום: ישראלינג

 

מופע האורות – הסיפור

מאחורי מופע הלייזרים עומד סיפור קורותיה של העיר והחיים המשותפים בה ובישראל. זאת באמצעות שלושה מופעים שונים: סיפור של אור, סיפור של שלום וסיפור של כמיהה נצחית להרמוניה. השליטה בלייזרים הרבים המרוחקים מהטיילת, מתקיימת באמצעות מערכת בקרה ייחודית, שעומדת בדרישות אקולוגיות מחמירות, ויוצרות אפקט מרהיב ללא זיהום אוויר ופגיעה בסביבה.

 

מערכת בקרה ייחודית ואקולוגית. צילום: ישראלינג
מערכת בקרה ייחודית ואקולוגית. צילום: ישראלינג

על המוזיקה

המוזיקה המקורית של 'היילייט ירושלים' באה לספר את סיפורה של העיר ותולדות העם היהודי. המאזינים יבחינו במוטיבים מתרבויות ומדתות שונות, לצד שירים ישראלים מוכרים כנכס צאן ברזל לעם היהודי.

מוזיקת מזרח ומערב, מסורתית וחדשה, מוזיקת עולם ומוזיקה ירושלמית, כולם יחד כסימן לרבגוניות בחברה הישראלית. המאזינים יוכלו לזבות את "ירושלים של זהב", לצד תפילות יהודיות, נוצריות ומוסלמיות שנשמעות מרחוק.

בין הכלים בולטים במיוחד כינור, מנדולינה, תופים, כלי קשת, שמאפיינים את שנות ההיסטוריה.

 

סיפורה של העיר ותולדות העם היהודי. צילום: ישראלינג
סיפורה של העיר ותולדות העם היהודי. צילום: ישראלינג

 

פרטים:

מופע האורות היילייט בירושלים

כתובת: טיילת ארמון הנציב
בימים: שלישי, חמישי, שבת
אורך מופע: 20 דקות, בשעות 20:00, 21:00, 22:00

מחיר: המופע פתוח ללא תשלום וללא צורך בהרשמה מוקדמת

המופע, ביוזמת ובתמיכת משרד התיירות, ומשרד ירושלים ומסורת ישראל והוא בוצע על ידי הרשות לפיתוח ירושלים בשיתוף עיריית ירושלים.

 

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות