חיפוש

למביני עניין: מלון מגדלא בכנרת מציע שני קונצרטים בסופ"ש אחד

קונצרט צהריים וקונצרט שקיעה יתקיימו בסופשבוע אחד של חופשה במלון מגדלא על שפת הכנרת. בין התאריכים 31.3.23-1.4.23

פארק העתיקות מגדלא. צילום: מגדלא מרכז תיירות
פארק העתיקות מגדלא. צילום: מגדלא מרכז תיירות

מלון מגדלא הוא יעד תיירותי ייחודי על גדות הכנרת. הוא מציע חווית נופש יוקרתית עם נופים יפהפיים, לצד סדרת קונצרטים שהושקה לאחרונה. המלון מתמקד בערכים בסיסיים כמו שלווה והרמוניה, הבאים לידי ביטוי בטבע העוצמתי המקיף את האתר, וכן בהיסטוריה המפוארת של המקום, ומהווה אחד המלונות המיוחדים בצפון.

בסוף השבוע של 31.3.23-1.4.23 מציעים במלון מגדלא חופשה הכוללת שני קונצרטים חגיגיים. האחד במרכז הרוחני והשני בין שבילי הפארק הארכיאולוגי 'מגדלא', וכל זה כחלק מאירועי יום האישה הבינלאומי וכאות הערכה לגאונות הנשית – Women Encounter.

מלבד החוויה התרבותית במרכז 'מגדלה' על שפת הכנרת, נהנים האורחים מההיסטוריה הייחודית במקום, ומשרידי כפר הדייגים העתיק 'מגדלא'. שני הקונצרטים המוצעים משלימים את החוויה בזווית המוסיקלית.

קונצרט במגדלא 4
קונצרט במלון מגדלא עם הרכב עלמה. צילום: לימור שייק מגדלא

קונצרט צהריים: אמנות הפוגה

מתי: שבת, 1.4.23, בשעה 12:00.

הקונצרט יתקיים במרכז הרוחני DUC IN ALTUM, מול נופה הקסום של הכנרת ויבוצע ע"י אנסמבל פניקס בכלים עתיקים, בניהולה המוסיקלי של מירנה הרצוג. היצירה היא  אחת מיצירות המופת המפורסמות, שהלחין יוהאן סבסטיאן באך. באך החל להלחין את היצירה ב-1740 ולא השלים אותה. היצירה נכתבה בחמשות נפרדות עבור כל קול ולא צוין כלי מסוים ספציפי. עד כה היא בוצעה על ידי מגוון רחב של כלי נגינה, הכוללים צ'מבלו, עוגב, פסנתר, תזמורות מודרניות וברוקיות, רביעיית כלי מיתר, מחשב, גיטרות, כלי נשיפה, חליליות, סקסופונים, ויולים וכלי מיתר בארוקיים. בכל פעם שהיצירה מבוצעת בכלי שונה, כך נחשפים היבטים שונים שלה.

בביצוע:

  • יסוקו היראטה – כינור בארוק
  • אלמה מאיר-ניר – קוֹרנטו וחלילית
  • רחל רינגלשטיין – ויולה בארוק
  • סוניה נבות – ויולה דה גמבה טֶנוֹר
  • מירנה הרצוג – ויולה דה, גמבה באס וניהול מוזיקלי

לפרטים ולכרטיסים: לחצו כאן

קונצרטיול שקיעה: עלמה קול נשי ישראלי

מתי: שבת 1.4.23, בשעה 16:00.

הקונצרט השני ייערך לקראת שקיעה בכנרת, בעיירת הולדתה של מרים המגדלית, הלא היא מריה מגדלנה. יתקיים קונצרטיול בשבילי העיירה ההיסטורית שעלתה מתוך שכבות האדמה שכיסו אותה 2000 שנים. דרך קולות שירה וצלילים קסומים, יקבלו המטיילים הדרכה שתספר את סיפורי המקום. בין הנושאים: בית התפילה הקדום של יהדות הגליל, הסמטאות, הרחובות והשווקים שהיו אז בעיירה לחוף הכנרת. זאת לצד סיפורי הקהילה שהתיישבה שם במאה ה-20 ויצרה צומת דרכים בה נפגשים העתיק והמודרני, יהודי ונוצרי, אדם ורוח.
על רקע תפאורה מרהיבה של עתיקות ונוף גלילי יתקיים קונצרט ובו שירתן המלאכית של זמרות 'עלמה קול נשי ישראלי'. יסכה הרני, חוקרת נצרות, מרצה, מדריכה, אשת חינוך פעילה ביחסי יהודים נוצרים, תדריך ותלווה את הסיור.
משך הפעילות: עד שעתיים וחצי. הקונצרטיול יתקיים ברחבי הפארק הארכיאולוגי, בשבילי המלון ובמרכז הרוחני DUC IN ALTUM.

  • כלי הקשה – גונן ויזל
  • ניהול מוזיקלי – אלה מדינה
  • הדרכה בעברית – יסכה הרני
  • הדרכה באנגלית – Kathleen Nicols

לפרטים וכרטיסים לחצו כאן

 

מוזיקה על שפת הכנרת במגדלא

בסופ"ש 31.3 – 1.4.

קיימת אפשרות לינה וארוחות במלון בהזמנה מראש בלבד: 04-6209900

לתוכנית הקונצרטים השנתית: אתר מלון מגדלה

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות