חיפוש

מלון וולדורף אסטוריה משלב סטייל, וויסקי ותרומה לקהילה

מהדורה מוגבלת בת 300 בקבוקים של וויסקי סינגל מאלט הושקה השבוע במלון וולדורף אסטוריה. חלק מהכנסות המהדורה, בשיתוף מזקקת M&H, יועברו כתרומה

חגיגות העשור - מלון וולדורף אסטוריה בשיתוף עם למזקקת M&H במהדורה מיוחדת שחלק מהכנסותיה תרומה. צילום: עמית גירון
חגיגות העשור - מלון וולדורף אסטוריה בשיתוף עם למזקקת M&H במהדורה מיוחדת שחלק מהכנסותיה תרומה. צילום: עמית גירון

לאחר חודשים של עבודה של מלון וולדורף אסטוריה ירושלים בשיתוף עם למזקקת M&H נולדה סדרת וויסקי סינגל מאלט ייחודי במהדורה מוגבלת של 300 בקבוקים.

ההמבשלה שחובבי הוויסקי בישראל בטוח מכירים זכתה בתואר הסינגל מאלט הטוב ביותר בעולם לשנת 2023 .

הטרסה בר בוולדורף אסטוריה. צילום: דניאל לילה
הטרסה בר בוולדורף אסטוריה. צילום: דניאל לילה

עשור למלון וולדורף אסטוריה בשיתוף עם מזקקת M&H

לרגל ציון עשור שנים למלון וולדורף אסטוריה, ולקראת החגים החליטו במלון לחבור למזקקת M&H, מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל, לייצר בשיתוף וויסקי סינגל מאלט ייחודי במהדורה מוגבלת.

מהדורת הוויסקי שמטרתה היא גם תרומה

מהדורת הוויסקי היחודית יושנה בחביות אקס ברבן וחביות יין בסגנון פורט. כל לגימה נותנת חוויה של יוקרה התחושה שהמלון נותן לאורחיו.

מלון וולדורף אסטוריה. צילום: ישראלינג
מלון וולדורף אסטוריה. צילום: ישראלינג

הרתמות לתרומה לארגון אלמנות ויתומי צה"ל של מלון וולדורף אסטוריה

מלון וולדורף אסטוריה חבר לארגון אלמנות ויתומי צה"ל בהובלת יו"ר הארגון תמי שלח (אלמנתו של סגן אלוף אודי שלח אשר נפל כלוחם אוויר, מפקד טייסת קרב במלחמת יום הכיפורים) ומנכ"ל הארגון שלומי נחומסון.

המלון יתרום 20% מכל ההכנסות של מכירת הבקבוקים והמנות לארגון אלמנות ויתומי צה"ל. הכסף ינותב ייעודית לתוכנית 'עוצמה' המעניקה ליתומי צה"ל וכוחות הביטחון, מערך תמיכה מקיף באמצעות מחנות המתקיימים לאורך כל השנה, בהם מתאפשר ליתומים והיתומות לפגוש יתומים עם שותפות גורל דומה להם, להשתייך לקהילה, לעבד יחד את חווית האובדן, לעבור חוויות חיוביות, מעצימות ומגבשות ולפתח את חוסנם האישי.

תפריט הבאר עם מהדורת הוויסקי היחודית

הבקבוקים נמכרים בכל מסעדות המלון וכמובן בבר הקיץ של וולדורף אסטוריה גם בכוסות. מחיר כוס וויסקי העשור הוא  180 ₪ למנה, מחיר בקבוק 1800 ₪ (100 פעמים ח"י). בנוסף, חלק מהקוקטיילים בברים במלון מורכבים מהוויסקי.

על מזקקת  M&H

מזקקת  M&H הינה מזקקת הוויסקי הראשונה והגדולה בישראל, מייצרת  מגוון סוגי וויסקי וג’ין שנמכרים בכ 40 מדינות ברחבי העולם. הוויסקי שלה גרף עשרות מדליות זהב בתחרויות הוויסקי הנחשבות ביותר בתעשייה, כולל הוויסקי סינגל מאלט הטוב ביותר בעולם לשנת 2023 עבור ה”אלמנטס חביות שרי”. מזקקת M&H היא אחת המזקקות המובילות בישראל בתחום הוויסקי. המזקקה נוסדה בשנת 2014 על ידי יובל גנור וטל גורן, והיא ממוקמת במתחם של מפעל הוויסקי הוותיק במושב מנות. M&H, שהשם שלה הוא קיצור של "Milk & Honey," מבוססת על השם של תל אביב, היישוב "תל אביב" בתרגום לשפות שונות.

"הדרך הנכונה לציין עשור למלון"

אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה מציין "חיפשנו במלון את הדרך הנכונה לציין עשור למלון ובימים אלה האתגר הוא גדול יותר מתמיד. וויסקי העשור שהפקנו יחד עם מזקקת M&H הוא שילוב של מצוינות, איכות, אנינות טעם וחדשנות. כל מי שיטעם יהנה מחוויה יוקרתית וייחודית. ההחלטה להעביר 20% מההכנסות ממכירת הוויסקי לארגון אלמנות ויתומי צה"ל, היא חלק מהערכים של תרומה לקהילה שוולדורף אסטוריה דוגל בהם. אני מזמין את כל חובבי הוויסקי להגיע לטעום את המשקה הנהדר שלנו".

על המלון

מלון וולדורף אסטוריה שנבחר לא מזמן כמלון המוביל לשנת 2024 נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם – מלון פאלאס בירושלים ונחשב לאחד הפרויקטים המלונאים היקרים ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.

הטרסה בר בוולדורף אסטוריה. צילום: דניאל לילה
הטרסה בר בוולדורף אסטוריה. צילום: דניאל לילה

פרטים:

באר הקיץ שגם בו יוגש הוויסקי: THE TERRACE – בר וולדורף אסטוריה – קומה 4

כתובת: גרשון אגרון 26, ירושלים

שעות פעילותשל הבאר: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30-23:00

המטבח פתוח עד 22:30.

כשרות: רבנות ירושלים – כל המוצרים מהדרין.

במלון חנייה חינם לשעתיים לסועדים.

להזמנות בטלפון: 054-9509092

להזמנות באתר: לחצו כאן

מומלץ להזמין מקומות מראש.

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות