חיפוש

פסטיבל הקולנוע ירושלים 2023: SAVE THE DATES

שמרו את התאריכים למיטב הסרטים בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2023, עם פרמיירות, הקרנות בכורה נוצצות, סרטים, הקרנות חוצות והרבה סלבס

אירוע הפתיחה המסורתי של הפסטיבל בבריכת הסולטן. צילום: תם וינטראוב לוק
אירוע הפתיחה המסורתי של הפסטיבל בבריכת הסולטן. צילום: תם וינטראוב לוק

אירוע הקולנוע הוותיק פסטיבל הקולנוע ירושלים מציין במהלך חודש יולי את מהדורתו ה-40. השנה אירוע נרחב: עם פרמיירות והקרנות בכורה נוצצות, הקרנות סרטים, אירועי הקרנות חוצות, הקרנת ענק בליווי מוזיקה חיה של התזמורת הסימפונית, משאיות קולנוע בשכונות העיר, מופעי מוזיקה לקהל הרחב, מסיבות ומופעים. התוכנית האמנותית תכלול את מיטב הקולנוע המקומי והעולמי.

פסטיבל הקולנוע ירושלים מגיע. צילום: תם וינטראוב לוק
פסטיבל הקולנוע ירושלים מגיע. צילום: תם וינטראוב לוק

Save the dates

שמרו לכם את התאריכים: 13 עד 23 ליולי 2023 חגיגת קולנוע מורחבת עם מספר ההקרנות גדול יותר מאשר בשנים קודמות, יותר אולמות הקרנה, כמו כן, יגיעו לפסטיבל דמויות מפתח מתעשיית הקולנוע הבינלאומית.

יותר מ – 200 סרטים בפסטיבל הקולנוע ירושלים 2023

בפסטיבל תוצג תכנית אמנותית הכוללת יותר מ-200 סרטים. הסרטים יגיעו מ-50 מדינות. אפשר יהיה להנות מעשרות בכורות של סרטים ישראליים. זה לצד סרטים שזכו בפסטיבלים מובילים בעולם כמו: ברלין, קאן, ונציה, סאנדנס.

<yoastmark class=

פרסים לזוכי הפסטיבל

הפסטיבל יחלק כמדי שנה סכום של כמיליון ש"ח כפרסים בתחרויות השונות, ליוצרים ולאנשי קולנוע ישראלים, לעידוד ולתמיכה באמנות הקולנוע.

פסטיבל הקולנוע ירושלים זוכה בהכרה בינלאומית

פסטיבל הקולנוע מהמובילים בישראל. האירוע נהנה ממעמד יוקרתי גם בזירה הבינלאומית. הפסטיבל התבסס כאחד מפסטיבלי הקולנוע המובילים בעולם. בפסטיבל צפויים לבקר כ-70 אלף חובבי קולנוע ותרבות מהארץ ומהעולם, עם אורחים מתעשיית הקולנוע הבינלאומית לצד אנשי קולנוע ישראלים.

פסטיבל הקולנוע ירושלים - חגיגה של סרטים - יולי 2023. צילום: תם וינטראוב לוק
פסטיבל הקולנוע ירושלים – חגיגה של סרטים – יולי 2023. צילום: תם וינטראוב לוק

אירוע הפתיחה

אירוע הפתיחה יתקיים כמו כל שנה ב-13 ביולי, באירוע חגיגי בבריכת הסולטן מול קהל של 6,000 צופים ואורחים.

אירועים ברחבי ירושלים

במהלך הפסטיבל יתקיימו אירועים ברחבי העיר : פרמיירות והקרנות בכורה, הקרנות סרטים, אירועי הקרנות חוצות, הקרנת ענק בליווי מוזיקה חיה של התזמורת הסימפונית, משאיות קולנוע בשכונות העיר, מופעי מוזיקה לקהל הרחב, מסיבות ומופעים, ולצידם שלל אירועים באולמות הקולנוע ובמתחמי הקרנה ברחבי העיר.

פרטים:

מתי: 13 עד 23 ליולי 2023

לאתר הסינימטק: JFF40

לינה בירושלים: בתי מלון בירושלים

אטרקציות בירושלים: אטרקציות

פרטים נוספים בהמשך

 

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות