חיפוש

קמפיין חדש של עיריית תל אביב לקידום תיירות פנים

קמפיין "ארזת"א לבד?" מעודד את הישראלים לצאת לנופש בתל אביב-יפו, ומעניק סיורים וקופסת הפתעות למזמינים לינה באמצע השבוע

קמפיין תיירות חדש לעיריית תל אביב-יפו. צילום: ישראלינג
קמפיין תיירות חדש לעיריית תל אביב-יפו. צילום: ישראלינג

קמפיין תיירות הקיץ החדש של עיריית תל אביב נקרא "ארזת״א לבד?", ומטרתו לעודד קהל ישראלי לצאת לנופש בעיר במהלך חודש יולי, גם משום שישראלים רבים החליטו לוותר השנה על נופש בחו"ל.

בנוסף, הקמפיין החדש נועד להכיר לישראלים ולישראליות את העיר תל אביב-יפו באופן חדש ומזוויות אחרות שלא הכירו, זאת באמצעות מגוון הסיורים מבית עיר עולם.

 

קמפיין "ארזת"א לבד?"

הקמפיין נוצר במנהלת עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב-יפו בשיתוף התאחדות בתי המלון בתל אביב רבתי. הקמפיין יעלה בשלטי חוצות ברחבי תל אביב-יפו ובדיגיטל ויכלול דף נחיתה עם מידע אודות המבצע ומלונות בעיר.

המסר העיקרי בקמפיין החדש הוא תל אביב כעיר של חופש ואסקפיזם, וגם יעד אטרקטיבי לחופשה, מאחר שכל אחד ואחת יכולים להיות בה מי שהם.

 

כרזת הקמפיין ארזתא לבד?. באדיבות: עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב
כרזת הקמפיין ארזתא לבד?. באדיבות: עיר עולם ותיירות של עיריית תל אביב

ההטבות במסגרת קמפיין "ארזת"א לבד?"

המזמינים לינה באמצע שבוע באחד מהמלונות בעיר במהלך חודש יולי יקבלו את ההטבות:

  • 1+1 על סיורי עיר עולם ותיירות ברחבי העיר. בין הסיורים: סיורים היסטוריים וחווייתיים, סיורים קולינריים בשווקים, סיורים למשפחות , סיורים מומחזים ומוזיקליים, ועוד.
  • קופסת הפתעות לבחירה: קופסת חוף, קופסת קוקטיילים או קופסת שוק, לשדרוג החופשה. את הקופסה אוספים באחת מנקודות האיסוף בעיר – שרונה: רח' אלוף אלברט מנדלר 11; שביל העצמאות: שד' רוטשילד 11; משאית עיר עולם ותיירות בטיילת: חוף פרישמן ויפו: רח' מרזוק ועזר 2.

 

"לכל אחד ואחת את החופשה שהוא אוהב"

ראש עיריית תל־אביב-יפו, רון חולדאי: "אני מזמין את הציבור הרחב לחופשה קצרה בתל אביב-יפו, העיר שמציעה לכל אחד ואחת את החופשה שהוא אוהב – המלונות, התרבות, המסעדות, הסיורים והחופים הנפלאים. ובמיוחד התחושה שהעיר מאפשרת – החופש של כל אחת ואחד לחיות ולבלות כרצונם".

 

"חופשה אורבנית המתאימה לכל רצון וכיס"

מנכ״ל התאחדות בתי המלון בתל אביב, אורן דרורי: "אנחנו מזמינים את הקהל הישראלי ליהנות מחופשה אורבנית המתאימה לכל רצון וכיס במנעד רחב של מוצרים ומבצעים בתקופת הקיץ. מלונות העיר שפתחו דלתם וליבם לתושבי ישראל שפונו, ערוכים לקבל את הנופשים הישראלים לחוות מגוון תכנים, אטרקציות, אתרים ומסעדות ברחבי העיר"

 

 

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות