אטרקציה ייחודית למטיילים בצפון: ריקודי עם בחוף צמח בכל שבת

מטיילים באזור הכנרת? מעכשיו תוכלו מדי שבת להצטרף ולרקוד ריקודי עם בצפון. ריקודי מעגלים, שורות או זוגות לצלילי מוזיקה ישראלית מהנה בחוף צמח

ריקודי עם בצפון 2
ריקודי עם בחוף צמח. צילום: זהר יחיאלי - מועצה אזורית עמק הירדן

חוף צמח, בסמוך לכנרת בצפון הארץ, הוא יעד נהדר למטיילים בכל הגילאים. באזור יוכלו ליהנות גם מאטרקציה חדשה של ריקודי עם בצפון. מדי שבת בשעה 11:00 בבוקר יוכלו המטיילים ליהנות מחוויה של ריקודי עם ישראלים, ותיקים וחדשים. האווירה בחוף צמח ידידותית ומזמינה, עם שטח רחב, מה שהופך אותו למקום אידיאלי ליהנות מריקודי מעגלים, זוגות או שורות.

ריקודי עם בצפון 1
ריקודי עם בצפון מדי שבת. צילום רחפן: דרור שלידר לאיגוד ערים כינרת

ריקודי עם לכל גיל ובכל עונה

מדובר באטרקציה ייחודית למבקרים בצפון ולתושבי האזור – ריקודי עם בכל שבת! זו הזדמנות לחוות ריקודי עם ולהכיר אנשים מהסביבה. מסתבר שטרנד ריקודי העם ששוטף את הארץ לא פוסח גם על אזור הכנרת, ובחוף צמח תוכלו ליהנות מחוויה תרבותית ייחודית ומהנה. בין אם כהפוגה באמצע החופשה שלכם בצפון, או כחלק בלתי נפרד מתוכנית הבילוי שלכם – הריקודים מתאימים לכל גיל ולכל עונה.

ריקודי עם בצפון 3
אטרקציה חדשה של הרקדות. צילום: זהר יחיאלי – מועצה אזורית עמק הירדן

ריקודי עם בצפון בכל שבת

מועצה אזורית עמק הירדן ואיגוד ערים כינרת, הם שיזמו את האירוע המשמח של ריקודי עם המוניים, בחוף צמח המחודש על שפת הכינרת. ריקודי העם יתקיימו בכל שבת החל מהשעה 11:00 בבוקר ועד 14:00 בצהריים. האירוע פתוח לקהל הרחב וההשתתפות חינם.

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות