אטרקציות לילדים בעכו: מה עושים עם ילדים?

חופי ים, ספורט אתגרי, טעימות בשוק ואתרים היסטוריים. אספנו אטרקציות לילדים בעכו כך שתוכלו לתכנן חופשה משפחתית חווייתית בעיר ההיסטורית והמפתיעה

נמל עכו שילוב של ישן וחדש. צילום: עמוס דדון
נמל עכו שילוב של ישן וחדש. צילום: עמוס דדון

בלי מעבר דרכונים, ובלי תורים, עכו מציעה חופשה מהנה עם ניחוח של משהו אחר. עכו היא עיר שמשלבת ישן וחדש, עם קולינריה מקומית מעולה, חופי ים יפהפיים ותושבים חייכנים ומזמיני אורחים, ולכן מהווה יעד מעניין לחופשה משפחתית עם ילדים. כמובן מומלץ לצאת מעכו למסלולי טיול בגליל המערבי.

ריכזנו עבורכם את האטרקציות לילדים בעכו – חופי ים, פעילות אתגרית, אתרים היסטוריים מעניינים וגנים המאפשרים בילוי חינם. אלו אטרקציות בצפון כפי שרק עכו יודעת להציע.

 

איפה מבלים עם ילדים?

 

אקסטרים פארק אתגר עכו

פארק האקסטרים הוא אחד מאטרקציות לילדים בעכו שיכול להעביר בקלות כמה שעות של בילוי ואדרנלין. במקום תמצאו קיר טיפוס הגדול ביותר במזרח התיכון בגובה 32 מטרים ואומגה ענקית באורך 90 מטרים. והעיקר – מתקן של כמה קומות עם מסלולים מאתגרים והליכה על קורות וחבלים. בנוסף במתחם הפנימי כ-2000 מטרים של קירות טיפוס, עם כ-8,000 אחיזות טיפוס אשר עוצבו בצרפת במיוחד עבור הפארק. בפארק מגוון מתקנים המותאמים גם לילדים קטנים, לכל רמת קושי ולכל גיל, לצד מתחם שעשועים, מרחבים ירוקים עם פינות ישיבה ובית קפה.

קבוצות בתיאום מראש לאורך כל היום.

לפרטים: 1-700-556-070

פארק אקסטרים - אטרקציה לילדים בעכו. צילום: ישראלינג
פארק אקסטרים – אטרקציה לילדים בעכו. צילום: ישראלינג

חוף הלגונה

לגונה קסומה, שהפכה לחוף מוסדר, נקי ושקט מאוד – ברחצה נפרדת לגברים ולנשים לפי ימות השבוע – מומלץ להתעדכן באתר. החוף ממוקם בסוף הטיילת הצפונית של עכו וכולל מתקנים חדשים וחנייה בשפע. החוף נפרד לנשים וגברים לפי ימות השבוע. בשבת החוף פתוח לכלל הציבור. החוף בנגישות מלאה, כולל תאי הלבשה ושירותים נגישים, סככות מוצלות נגישות, שביל גישה עד לקו המים (בהתאם לעונת הרחצה). ניתן להשאיל  כסא גלגלים המותאם לכניסה למים וירידה לחול כנגד הפקדת תעודה מזהה.

חוף הארגמן

בכניסה הדרומית לעיר עכו הוכרז חוף הארגמן כאחד מחופי הים הנקיים והמסודרים בישראל. החוף נהנה מחול רך ומפרץ טבעי, וממנו נשקף נוף עכו העתיקה, והכניסה אליו בתשלום. החוף בנגישות מלאה, כולל תאי הלבשה ושירותים נגישים, סככות מוצלות נגישות, שביל גישה עד לקו המים (בהתאם לעונת הרחצה). ניתן להשאיל  כסא גלגלים המותאם לכניסה למים וירידה לחול כנגד הפקדת תעודה מזהה.

גן המצודה בעכו. צילום: ישראלינג
גן המצודה בעכו. צילום: ישראלינג

גני המצודה והגן הבוטני

גני המצודה המרהיבים מאפשרים טיולים באוויר הפתוח ומרחבים ירוקים. הגן הקסום כולל עצי פיקוס ענקיים בני 150 שנה. הגן הבוטני בעכו מציג את מגוון הצמחייה באגן הים התיכון. על פני 21 הדונמים בצפון העיר נשתלה צמחייה מהרי האטלס באפריקה הצפונית, מיערות חצי האי האיברי, מגוון מינים עתיקים מהאיים הקנאריים, צמחיית הים התיכון המזרחי וכמובן גם צמחים מאזורי החוף והנגב בישראל. הפארק כולל אטרקציות לכל המשפחה: גני שעשועים, מסלולי הליכה, נקודות תצפית, פינות ישיבה  ומזרקת מים, ביניהן נסללו שבילים רחבים נוחים ונגישים.

שעות פתיחה: ימים א'-ה' בין השעות 21:00-15:00, ו' (וערבי חג)- 18:00-14:00, שבת וחג בין השעות 20:00-9:00

מנהרת הטמפלרים - אטרקציה לילדים בעכו. צילום: ישראלינג
מנהרת הטמפלרים – אטרקציה לילדים בעכו. צילום: ישראלינג

אולמות האבירים בעכו

אולמות האבירים שוכנים מתחת לפני הקרקע וכוללים מעבר בין חדרים ואולמות עתיקים. הסיור באולמות האבירים מתקיים עם מכשיר הדרכה קולי ללא עלות, ומאפשר גיחה לחיים של פעם.

שעות פתיחה: ימים א'-ה' ושבת בין השעות 9:00-17:00, שישי וערב חג: 9:00-16:00

לפרטים: 053-623-6725

מחיר: 49 ₪ לאדם, ילד עד גיל 5, חינם

מדריך קולי לילדים באולמות האבירים עכו. צילום: עכו העתיקה האבירים
מדריך קולי לילדים באולמות האבירים עכו. צילום: עכו העתיקה האבירים

"להציל את חבצלת"

מדריך קולי לילדים בשם "להציל את חבצלת". משחק אודיו אינטראקטיבי שלוקח משפחות עם ילדים למסע באולמות האבירים. הילדים לומדים על ההיסטוריה של אבירי המסדר ההוספיטלרי, הנזירים והתושבים המקומיים בעכו העתיקה, בזמן שהם מחפשים אחר רמזים, ופותרים חידות. המדריך הקולי לילדים הוא חוויה מהנה למשפחות עם ילדים שעוברים מתחנה לתחנה באולמות האבירים ומנסים להציל את הנסיכה חבצלת. בסיום המשחק, מוזמנים הילדים לצילום סלפי בביתן מימי הביניים.

שעות פתיחה: ימים א'-ה' ושבת בין השעות 9:00-17:00, שישי וערב חג: 9:00-16:00

לפרטים: 053-623-6725

מחיר: 49 ₪ לאדם, ילד עד גיל 5, חינם

מנהרת הטמפלרים עכו. צילום: גיל ירום
מנהרת הטמפלרים עכו. צילום: גיל ירום

מנהרת הטמפלרים

מנהרת הטמפלרים נפתחה מחדש למבקרים וכוללת מסלול תת קרקעי באורך כ-150 מטרים שחצה את הרובע הפיזני בעבר. המנהרה שימשה כמעבר תת קרקעי אסטרטגי, שחיבר את המצודה הטמפלרית האדירה במערב עם הנמל במזרח. ההליכה במנהרה על משטח עץ כאשר מים זורמים מתחת וחוויה במולטי מדיה מלווה את המסלול.

שעות פתיחה: ימים א'-ה' ושבת בין השעות 9:00-18:00, שישי וערב חג: 9:00-16:00

מחיר: 49 ₪ לאדם, ילד עד גיל 5, חינם

חומות עכו והים. צילום: ישראלינג
חומות עכו והים. צילום: ישראלינג

נמל עכו המחודש

אחד הנמלים היפים בארץ, שנקרא גם נמל הדייגים. כל אזור הנמל הינו אזור תיירות ודייג עם מסחר, מחסנים ומתחמים לטובת הדייגים. מומלץ להגיע מוקדם בבוקר ולצפות בדייגים החוזרים עם השלל מהים.

 

שיט בסירה

בנמל קיימת אפשרות לשייט בסירה סביב חומות העיר עכו, או סירת טורנדו שמטלטלת את הילדים מצד לצד עם המון אדרנלין, התרגשות ורסיסי מים הניתזים מכל כיוון.

 

טיול על החומות

סיור עצמאי למשפחות חינם על החומות והמלחמות שהתחוללו בעבר. המסלול מתחיל בחפיר הצפוני וכולל נקודות תצפית לאורך החומות המקיפות את העיר, כמו גם הצצה לחופי הים דרך החרכים. הילדים מוזמנים לדמיין את המלחמות והמנהיגים שניסו לכבוש את העיר, וכיצד השתמרו החומות.

שוק עכו בעיר העתיקה. צילום: ישראלינג
שוק עכו בעיר העתיקה. צילום: ישראלינג

שוק עכו העתיקה

שוק עכו מתחדש בשנתיים האחרונות, עם מגוון רחב של חנויות מסחר אותנטיות. מומלץ להיכנס לרחובות הצדדיים ולגלות גלריות ייחודיות, או סמטאות מעניינות. אפשר כמובן לטעום מהממתקים המקומיים.

חנות ברווזי גומי בשוק עכו. צילום: ישראלינג
חנות ברווזי גומי בשוק עכו. צילום: ישראלינג

חנות הברווזים בשוק עכו

בזמן השיטוט בשוק עכו חפשו את חנות ברווזי הגומי Duck you Akko. עם מבחר עצום של דמויות ברווזונים בכל הצבעים ובכל האופציות שאתם מדמיינים – החנות היא חוויה מצחיקה ומהנה למבקרים בה.

 

קאנטרי קלאב חוף התמרים

מלון חוף התמרים עכו נמצא אמנם בשיפוצים, אבל הקנטרי פתוח ומהווה אפשרות מצויינת לבילוי עם ילדים. הקאנטרי מאפשר לילדים בילוי רטוב עם בריכה פנימית וחיצונית, בעוד המבוגרים יכולים לשחות, ליהנות בג'קוזי או בחמאם. במקום גם מדשאות ענקיות הנושקות לרצועת חוף יפה, נפלא למשפחות וילדים.

לפרטים: 04-9877700

 

גבעת נפוליאון

הגבעה ממוקמת בחלקה המזרחי של העיר והיא  מקום נפלא לבילוי משפחתי בחיק הטבע. בראש הגבעה מתנוסס פסל של נפוליאון ואפשר לשחק שם ולדמיין את המלחמות באזור. במקום גם שבילי הליכה ושבילים המיועדים לרכישה על אופניים.

חמאם אל באשה בעכו. צילום: ישראלינג
חמאם אל באשה בעכו. צילום: ישראלינג

חמאם אל באשה

החמאם אינו פעיל היום, אבל מתקיימים בו סיורים בליווי אוזניות סביב החדרים השונים בחמאם. הסיור נבנה כך שהוא מדמה את האווירה בחמאם המקורי. במתחם מספר אולמות בהם עוברים, צופים ומאזינים לסיפורים של הבלנים והרוחצים בחמאם.

איפה ישנים?

 

בעכו מבחר גדול של צימרים ומלונות בוטיק, כמו למשל מלון עכותיקה הרומנטי. אבל הפעם אנחנו מתמקדים בילדים, לכן למשפחות נמליץ  על מקום אירוח פשוט יחסית.

אכסניית אנ"א עכו

מציעה מיקום אידיאלי בלב ליבה של העיר העתיקה עם תצפית מרהיבה מהגג על העיר עכו, הר הכרמל, והרי הגליל. במרחק הליכה מהים ומהאטרקציות המרכזיות. בנוסף, האכסניה מתאימה לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות באירוח כפרי ואווירה פסטורלית. השהות באכסנייה כוללת ארוחת בוקר.

כתובת: רח' ויצמן 2 עכו

טלפון: 02-5945699

אימייל: moked@iyha.org.il

איפה אוכלים עם ילדים?

 

חווית הקולינריה בעכו עשירה ומגוונות ובה ניתן למצוא תפריט מותאם למשפחות עם ילדים במחירים אטרקטיביים:

דוניאנא עכו

לא כשר

מציעה מבחר ארוחות ילדים במחירים נוחים. דוניאנה  ממוקמת ממש על החוף והסועדים נהנים מנוף כחול ויפהפה. התפריט מבוסס בעיקר על מטבח מקומי, בפרט דגים טריים מאת הדייגים בעכו.

שעות פתיחה: א'-ש' – 12:00-00:00

כתובת: נמל הפיזני, עכו העתיקה

טלפון: 04-9910001

מסעדת דוניאנא על קו המים בעכו. צילום: דוניאנה
מסעדת דוניאנא על קו המים בעכו. צילום: דוניאנה

ר'ותס עכו

מסעדה כשרה

המסעדה שוכנת בתוך מצודה עתיקה עם קשתות גדולות ומרשימות. התפריט הלבנטיני משלב בין מנות מקומיות עכואיות, לבין טכניקות של בישול מודרני. רות'ס מתאימה למשפחות ומציעה שלל ארוחות ילדים במחירים נוחים, כגון המבורגר / שניצל  / צ'יפס, וגם שי קטן לילדים.

כתובת: ויצמן 1, עכו

שעות פתיחה: 12:00-23:00, ימי ו' וערבי חג: 12:00-15:00, מוצ"ש

טלפון: 077-9964672

מסעדת רות'ס הכשרה בעכו, במבנה עתיק. צילום: ישראלינג
מסעדת רות'ס הכשרה בעכו, במבנה עתיק. צילום: ישראלינג
שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות