כריסמס בנצרת: מלון גולדן קראון נצרת מפתיע שוב

שוק כריסמס ססגוני במלון גולדן קראון נצרת: קולינריה מקומית, דוכני מכירה, קישוטים ותאורה ומןפעים

כריסמס גולדן קראון 1
כריסמס בגולדן קראון נצרת. צילום: באדיבות רשת גולדן

רשת מלונות גולדן קראון תפעיל שוב את הכריסמס מרקט המסורתי, שציפינו לו כל השנה. זן השנה השלישית בה מקיים מלון גולדן קראון נצרת את שוק הכריסמס והרמה עולה ועולה. בין התאריכים 14.12.22-18.12.22 יהפוך מתחם המלון לנוצץ כולו באווירת חג.

כריסמס מרקט בגולדן קראון

רחבת הבריכה במלון והמתחם כולו יעטו קישוטי תאורה ייחודיים. עשרות דוכנים שיוצבו במקום יציעו למבקרים חוויה משולבת של קולינריה עדכנית, עוגות כריסמס מסורתיות, ומגוון מאכלים אותנטיים. בנוסף, לרשות הקהל הרחב מגוון רחב של דוכנים שיציגו עבודות יד ייחודיות, מופעים ברוח החג, מוסיקה עכשווית לצד שירי הכריסמס הגדולים וסנטה קלאוס שיקבל את פני הבאים, כמיטב המסורת.

כריסמס גולדן קראון2
כריסמס מרקט במלון גולדן קראון נצרת. צילום: באדיבות רשת גולדן קראון

קונספט ייחודי

הקונספט הייחודי של כריסמס מרקט בוטיקי בשטח מלון גולדן קראון, זכה להצלחה גדולה טרום תקופת הקורונה. תחת הסלוגן "הכי חו"ל בארץ" – הגיעו מאות מבקרים ליהנות מאווירת החג. כעת מסתמן שנצרת הפכה ליעד פופולרי עבור ישראלים שמבקשים ליהנות מאווירת חג המולד כאן בישראל.

חיבור עם הקהילה המקומית

מנכ"ל רשת מלונות גולדן קראון מיקי שוורץ: "שלושה ממלונות רשת גולדן קראון ממוקמים בעיר נצרת. מבחינתנו החיבור עם הקהילה המקומית מהווה חלק בלתי נפרד מהפעילות התיירותית. זו השנה השלישית שהמלון יקיים את הכריסמס מרקט המסורתי ויאפשר לסוחרים המקומיים להציג את מרכולתם בשוק ססגוני שימשוך אליו אלפי מבקרים. אנו נערכים לקבל את המבקרים, כדי להבטיח חוויה בלתי נשכחת במיוחד אחרי תקופה ארוכה במהלכה קיומם של אירועים מסוג זה לא התאפשר".

מלון גולדן קראון נצרת
טלפון 04-650-8000

לאתר מלונות גודלן קראון: https://www.goldencrown.co.il/

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות