תיירות Wellness רוחני בצפת: בריאות פיזית, נפשית ורוחנית

מדיטציה קבלית, סיורים רוחניים, סדנאות קבלה, צמחי מרפא גליליים, אומנות רוחנית וגם סיור טעימות. Wellness רוחני בצפת מאפשר חוויה עמוקה לגוף ולנפש

Wellness רוחני בצפת 1
המרכז הבינלאומי לקבלה בצפת. צילום: דרור בן ארצי

צפת היא עיר מיוחדת, כולם יודעים. אבל היא יוצאת דופן במיוחד בשל האווירה הרוחנית העמוקה שלה. עיר עתיקה זו בצפון הארץ, היא מקומם של אתרים קדושים וסיפורים רוחניים. מבתי הכנסת המרגשים ועד לנופי פסגות ההרים ממול, צפת מספקת חוויה ייחודית לכל מי שמבקר בה, ומהווה אטרקציה ייחודית לאלו שמגיעים לחופשה בצפון. לכן אין זה פלא שצפת מושלמת לתיירות Wellness מעשירה באנרגיות העמוקות של העיר, במרכז לקבלה הבינלאומי בצפת.

תיירות בריאות, ה- Wellness, היא נישה ייחודית בעולם התיירות שצוברת תאוצה בשנים האחרונות. זוהי צורת טיול המתמקדת בקידום בריאות פיזית, נפשית ורוחנית. היא כוללת בתוכה פעילויות לחיבור גוף ונפש  כמו יוגה, מדיטציה, טיפולי ספא וצורות אחרות של הרפיה.

עכשיו אפשר ליהנות מתיירות כזו גם במרכז לקבלה הבינלאומי בצפת. המרכז מציע למטיילים לקחת הפסקה של 24 שעות מחיי היומיום שלהם ולהתמקד ברווחתם. זו הזדמנות לחקור ולגלות חוויות חדשות תוך שמירה על בריאות פיזית ונפשית.

Wellness רוחני בצפת 2
Wellness רוחני בצפת. צילום: דרור בן ארצי

24 שעות

המרכז לקבלה הבינלאומי בצפת הוא מקום רגוע וקסום להתחדשות וחיזוק כוחות הנפש. בין היתר המרכז מציע:

  • סדנאות מדיטציה קבליות בטבע
  • סיורים רוחניים באתרים קסומים מעוררי השראה
  • סדנאות ברוח הקבלה
  • הכרות עם צמחי מרפא גליליים
  • אמנות רוחנית
  • סיור טעימות בלב סמטאות העיר העתיקה בצפת

עולמות חופש

נטלי ואיל ריס מביאים את בשורת תיירות הוולנס הרוחני למרכז מרכז לקבלה הבינלאומי בצפת. הרעיון הוא לקיים סדנאות ריטריט המשלבות מספר אלמנטים רוחניים: נפש האדם כפי שלקוח מתורת הקבלה, עם ידע מודרני ממדעי המוח והפסיכולוגיה המודרנית.

ריטריט רוחני

תחום הוולנס הרוחני פונה לאדם כאינדיבידואל ייחודי ומקנה לו כלים, ידע, אימון וכלים להעצמה רוחנית, שתעזור לו ותקדם אותו במגוון תחומי החיים. "הוולנס הרוחני אינו דת'", מסבירה נטלי ריס, מנהלת המרכז הבינלאומי לקבלה בצפת, ומוסיפה: "הוולנס הרוחני מתמקד בחיבורים העדינים השוזרים את המציאות בכלל, ואת נפש האדם בפרט לפי תורת הקבלה".

הריטריט הרוחני שמציע המרכז לקבלה הבינלאומי בצפת נמשך בין יום לשלושה ימים. בתקופה זו מבצעים מדיטציות קבליות, טיולים מודרכים באתרים קסומים בשילוב סדנאות בטבע, במערות ומעיינות, להתחדשות וחיזוק כוחות הנפש באופן אישי, זוגי או קבוצתי.

הצופן של הנשמה

אחת הסדנאות החזקות והמשמעותיות שניתן להגיע אליה כבודדים, זוגות או בקבוצות היא סדנת 'הסוד' – 'הצופן של הנשמה. ממש כפי שלכל אדם יש את 'תעודת הזהות הגשמית' שלו – ה DNA הייחודי שלו, כך גם יש לכל אדם את 'תעודת הזהות הרוחנית' שלו. בחוויית 'הסוד' המוצעת במרכז הקבלה הבינלאומי, נחשפים המשתתפים לסוד ולמשמעות הפנימית של שמם ותאריך הלידה שלהם.

אי אפשר בלי סיור קולינרי

ניתן לשלב סיור קולינרי בסמטאות הציוריות של צפת העתיקה והקסומה. בין ההפתעות בסיור ניתן לטעום וויסקי משובח ממזקקה ישראלית שנמכר במתחם מהמאה ה-16, לצד לחוח תימני עם גבינות צפתיות מקוריות, פריקסה תוניסאי חם וטרי, יקבים נסתרים בבתי מקובלים, ומרתף יין מהמאה ה-15. שילוב מיוחד ומסקרן.

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות