במלון הזה אין ילדים- המלון היוקרתי בצפת העתיקה

מלון 'כנען' היוקרתי נפתח בצפת העתיקה, מלון למבוגרים בלבד עם דגש על קיימות ושמירה על המערכת האקולוגית. חיבור של SLOW STAY ומפגש עם הטבע של הגליל

המסעדה של מלון כנען - שילוב של יוקרה ובריאות. צילום: איה בן עזרי
המסעדה של מלון כנען - שילוב של יוקרה ובריאות. צילום: איה בן עזרי

מלון כנען היוקרתי מרשת מלונות פתאל נפתי בצפת בעיר העתיקה. המלון משדר רוגע עם תרבות של Wellness ו- Wellbeing  בחיבור בלתי אמצעי לטבע. אם אתם מחפשים מעט SLOW DOWN במרוץ החיים אתם מוזמנים למגוון סדנאות, סיורים מעצימים, אימונים ושלל חוויות לצד טיפולים מפנקים בספא. האירוח מותאם למבוגרים בלבד (מגיל 16 ומעלה).

עיצוב טבעי בהשראת המקום - מלון כנען היוקרתי. צילום: איה בן עזרי
עיצוב טבעי בהשראת המקום – מלון כנען היוקרתי. צילום: איה בן עזרי

מלון כנען היוקרתי – חוויה שונה כל פעם מחדש

המלון מתכתב עם עונות השנה, הנותנות את צביונן לא רק ביופיו המתחלף של הנוף, אלא בריחות, בטעמים ובצבעים ומאפשרות לאורחים לחוות חוויה שונה בכל פעם מחדש. קונספט המלון נבנה בקפידה רבה ובמטרה לספק את התנאים האולטימטיביים לחופשה יוקרתית באווירה גלילית רגועה.

מלון 'כנען' הטבע משתקף בכל פינה. צילום: איה בן עזרי
מלון 'כנען' הטבע משתקף בכל פינה. צילום: איה בן עזרי

הרמוניה טבעית במלון כנען

מלון 'כנען' בעיצוב טבעי בהשראת מיקומו הגאוגרפי וההיסטורי היוצר הרמוניה טבעית עם שימת דגש על קיימות ושמירה על המערכת האקולוגית, הנגרות והרהיטים במלון נבנו מעצי טיק ממוחזרים בני 200 שנים שעובדו ועוצבו מחדש, הווילונות בחדרים עשויים מפשתן, בקבוקי הסבון נוצרו מחומרים ממוחזרים מפסולת באוקיינוס, בקבוקי המים עשויים מקרטון, הפקקים שלהם עשויים קנה סוכר והם מכילים מי מעיין טבעי, מפתחות החדר עשויים עץ, כל מוצרי הטקסטיל 100% כותנה.

סוויטות ייחודיות ומיוחדות במלון כנען. צילום: איה בן עזרי
סוויטות ייחודיות ומיוחדות במלון כנען. צילום: איה בן עזרי

שתי סוויטות מיוחדות למלון היקרתי

המלון אשר נבנה בהרמוניה עם הטבע הגלילי העוטף אותו, מספק חוויה ייחודית ושונה בכל אחת מעונות השנה. במלון 119 חדרים הצופים אל נופים של הכנרת , הר מירון החורשה והגינות של המלון. בין החדרים יש שתי סוויטות ייחודיות, האחת משקיפה על הכנרת והגולן והשנייה על הגליל והר מירון.

עסקים בסביבה פסטורלית – מלון כנען

במלון מרכז כנסים גדול, עדכני ומאובזר בכל הטכנולוגיה החדשנית, הכוללת אולם מרכזי ועוד שלושה חדרי ישיבות לעבודה בסביבה פסטורלית.

ספא מפנק עם 15 חדרים במלון היוקרתי. צילום: איה בן עזרי
ספא מפנק עם 15 חדרים במלון היוקרתי. צילום: איה בן עזרי

פינוק בספא של מלון כנען

במלון 'כנען', מתחם ספא, לדיאלוג מושלם בין גוף לנפש. הספא משתרע על פני שתי קומות וכולל 15 חדרי טיפול זוגיים עם מגוון טיפולים רחב המלווה בשמנים ארומטיים מצמחים מהאזור. במתחם יש בריכה מקורה, ג'קוזים חיצוניים עם תצפית לנוף, ארבע סאונות (יבשה ואינפרא אדומה יבשה) עם חלונות ענק לנוף, חמאם טורקי וחדר כושר מפנק.

פעילויות במלון כנען – להרגעת הנפש

במלון ה Wellness 'כנען', תיהנו ממגוון סדנאות ופעילויות להעשרת הנפש כמו סדנאות מדיטציה, סדנאות ציור בכל הרמות, סטודיו יוגה, הילינג בצבעים – מרכזים אנרגטיים, הילות וצ'אקרות לאורך גוף האדם , טאי צ'י, טקס  צלילים ותנועות, טקס קערות טיבטיות, הרצאות מעשירות ומחזקות בנושאי מיינדפולנס, תזונה, צמחי מרפא, ודי טוקס ,

במלון חורשה פרטית הכוללת מתחמים לפעילות SLOW STAY להאטת קצב החיים  ומאפשרת הליכת בוקר רגועה, מקומות ישיבה שלווים ומבודדים ובקרוב גם אמבטיית קרח ייחודית שתוצב בה, סיורים בעיר העתיקה של צפת בשילוב אומנות, קבלה, היסטוריה וקולינריה (בתשלום נוסף), סיור יקבים (בתשלום נוסף), כדור סל / טניס (בתיאום מראש) .

המסעדה של מלון כנען השראה מקומית בדגש על בריאות

מסעדת מלון 'כנען' מציעה תפריט עשיר ובריא תוך דגש על חומרי גלם איכותיים ומיצוי טעמים וריחות על ידי טכניקות בישול מתקדמות.

התפריט המיוחד, אשר נבנה בעצת טובי המומחים הקולינריים, שואב את השראתו מהמיקום המיוחד, תוך שימת דגש על נושא הבריאות וה Wellness ומציע לאורחים תוצרת עונתית מקומית, גבינות גליליות מקומיות, בשרים בעלי טעמים עמוקים, פירות וירקות אורגניים, דברי מאפה טריים היישר מהטאבון, מגוון עשיר של יינות מיקבי הבוטיק באזור וטעמים מסקרנים ומפתיעים.

חדרים ל SLOW STAY במלון היוקרתי. צילום: איה בן עזרי
חדרים ל SLOW STAY במלון היוקרתי. צילום: איה בן עזרי

אוסף האומנות של מלון כנען

ברחבי 'מלון כנען' מוצג אוסף אמנות עכשווית מקומית, אשר נאצר על ידי אוצרת אוסף פתאל, איריס ברק, ושותפתה לפרויקט, ורד גדיש, תוך התייחסות לרוח המקום הייחודית, מיקומו הגיאוגרפי וההיסטורי של המלון. האוסף מתייחס אל שם המלון 'כנען' אשר טומן בחובו הקשרים מעניינים כדוגמת החיבור בין האומנות בכנען הקדמונית אל אווירת המלון העכשווית.

אוסף האמנות פרוש בחללים הציבוריים של המלון, באזור הספא, בחצר הפנימית ובמספר חדרים נבחרים, והוא כולל יצירות במנעד טכניקות וחומרים. לצד ציורים גדולים עשויים שמן על בד ורישומי גרפיט על נייר. שילוב האמנות במלון 'כנען' מהווה נדבך משמעותי אשר מעשיר ומייחד את חווית שהות האורחים והמבקרים. כמו גם ביתר מלונות פתאל.

המלון מתכתב עם עונות השנה. צילום: איה בן עזרי
המלון מתכתב עם עונות השנה. צילום: איה בן עזרי

בר היין של היוקרתי – מוצרים ברדיוס של 26.8 ק"מ בלבד

בר היין '26.8' הממוקם בגינה הפנימית של המלון, הינו יצירה משותפת של מלון 'כנען' ושף עמוס חיון ממסעדת 'רובידה'. התפריט מבוסס על חקלאות עונתית מקומית ושימוש בחומרי גלם המגיעים מיצרנים ומגדלים בקרבת המסעדה, שהמרוחק בהם נמצא ברדיוס של 26.8 ק"מ בלבד ומכאן שמו המסקרן של המקום.

לצד קולינריה עלית, מוגש במקום תפריט יין רחב הנותן במה של כבוד ליינות מקומיים.

בריכה מפנקת. צילום: איה בן עזרי
בריכה מפנקת. צילום: איה בן עזרי

 

קצת על רשת מלונות פתאל

רשת מלונות פתאל הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1999. הרשת מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים.

רשת פתאל היא רשת המלונות הגדולה בישראל ומונה כ- 61 בתי מלון (כולל מלונות בהקמה) הפרושים בכל ערי ישראל מצפון ועד דרום הארץ.

לרשת מלונות פתאל 192 מלונות נוספים, ברחבי אירופה ואגן הים התיכון ב- 20 מדינות ביניהן: גרמניה, בריטניה (לרבות אנגליה, סקוטלנד, ווילס, אירלנד וצפון אירלנד), ספרד, בלגיה, איטליה, קפריסין, יוון, צ'כיה, הולנד, שוויץ, פולין, פורטוגל, הונגריה, אוסטריה ורומניה.

בסה"כ רשת מלונות פתאל מונה 253 בתי מלון בישראל, באירופה ובאגן הים התיכון.

פרטים:

אתר: אתר המלון

להזמנות: להזמנות באתר המלון

לאטרקציות נוספות בצפון: אטרקצית בצפון – ישראלינג

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות