חלום ליל קיץ לא שגרתי במלון פסטורל

מלון פסטורל שבגליל העליון מציע חבילת אירוח לכל המשפחה בשעות פחות שגרתיות בחודש אוגוסט, עלות לחדר משפחתי החל מ-1,700 ש"ח

בלב מרחב טבעי. ראש השנה במלון פסטורל. צילום: סטודיו גולן
בלב מרחב טבעי. ראש השנה במלון פסטורל. צילום: סטודיו גולן

חבילת חלום ליל קיץ במלון פסטורל כוללת שלל פעיליות ואטרקצית לכל המשפחה. הרווח כפול לצד החופש מחכה לכם נופש בשעות ממש לא שגרתיות.

חלום ליל קיץ - סדנאות תיפוף בפסטורל. צילום: אלכס גריינר
חלום ליל קיץ – סדנאות תיפוף בפסטורל. צילום: אלכס גריינר

פעיליות בחלום ליל קיץ מלון פסטורל

מתי בפעם האחרונה ישבתם בקומזיץ בסגנון של 'סובב לו סובב הפינג'אן'? או הליכה לאור ירח לאורך הנחל.  גם תוכלו לצאת אל תצפית מודרכת על שמי הלילה דרך עדשת טלסקופ מקצועי. סדנת תופים וכלי הקשה 'הקול תוף'. לצד סדנת קצב הסמבה הברזילאי. סדנאות יצירה, משחקי חשיבה, מסיבת רחוב לילית עם הפעלות קרקס צבעוניות ולהטוטנות. כמו כן עמדות שיווי משקל, בועות סבון ומופע קרקס מבדר וייחודי המתאים לכל המשפחה.

מדריך טיולים מוסמך ייתן את ההמלצות הכי טובות לטייל באזורים נסתרים וקסומים בגליל העליון.

חבילת חלום ליל קיץ במלון פסטורל

שני מחזורים, בין התאריכים 17-20/8/23 ו-24-27/8/23

ימי חמישי (17/8, 24/8)

קבלת פנים חגיגית וצבעונית

הקול תוף – חוויה קצבית וסוחפת עם הקסם של מקצב התופים האפריקאים, המשתתפים יוכלו להתנסות בנגינה על כלי הקשה כמו כן בתיפוף על הגוף.

סובב לו סובב הפינג'אן – עם צאת הכוכבים ולקול מקהלת חיות הלילה נצא להליכה קלה, מצוידים בעששיות. לאורן ולאור הירח, נתוודע לנחל ולטבע הלילי, נשמע סיפורים ונקנח ב'קומזיץ של פעם' עם מדורה, מרשמלו ותה צמחים

ימי שישי (18/8, 25/8)

קח מקל קח תרמיל – מפגש התייעצות עם מדריך טיולים מוסמך המכיר את מסלולי הטיול הסמוכים, את פינות החמד הסודיות (והמומלצות) שרק מקומיים מכירים ואת שפע האטרקציות שבגליל העליון ובגולן

הכל אני יכול בחופש הגדול – צוף יוצא לטיול נעים לים ובדרך הוא נתקל בכל מיני בעיות משעשות. איך לעבור מעבר חצייה בבטחה? איזה כובע ונעלים כדאי לקחת לים? מופע פעיל, עם איתי ערבה, במסע דרך סמלי הקיץ הישראלי.

בקצב הסמבה – חוויה ספורטיבית מלאת שמחה, קצב, מוזיקה ואקרובטיקה. מוכנים להצטרף למעגל ולהיסחף לצלילי הקצב הברזילאי?

בין כוכבים – דרך עדשת הטלסקופ נערוך תצפית מודרכת שבה נתבונן בשמי הלילה ונשמע עובדות מרתקות על הגלקסיה והכוכבים. הורים וילדים – פשוט אסור לפספס!

<yoastmark class=

ימי שבת (19/8, 26/8)

אריח של קיץ – חשק ויצירתיות הם כל מה שנדרש כדי להשתתף בסדנת יצירה מיוחדת המיועדת לכל המשפחה, בה נכין יחד אריח מעוצב. ניצוק גבס לתבנית מיוחדת ונקשט באבנים צבעוניות, גולות, צדפים וחול צבעוני.

משחק חופשי – פעילות חווייתית העוסקת במשחקי חשיבה, פעולה ומוטוריקה לצד משחקי צוות ודמיון היוצרים חוויה ערכית, מקורית ומהנה במיוחד והכי חשוב – יכולת חשיבה מחוץ לקופסה!

מסיבת רחוב לילית – הפעלות קרקס צבעוניות ואקטיביות של המשתתפים בשלל כלי הקרקס: להטוטנות, עמדות שיווי משקל, בועות סבון ועוד. לסיום – מופע קרקס מבדר וייחודי המתאים לכל המשפחה.

  • בתוכנית עשויים לחול שינויים

בית מלון פסטורל טובע בחיק הטבע

באווירה פסטורלית רגועה, מוקפים בטבע, מדשאות רחבות ידיים, עצים ופרחים, מלון פסטורל מציע לאורחיו בנוסף ל-193 הסוויטות והחדרים המעוצבים בסגנון טוסקנה.

חווית טיפול בספא שניתן ליהנות בו משפע מתקנים ייחודיים ומעשרות טיפולי גוף וקוסמטיקה.

 

פסטורל בשלג 2
נוף במלון פסטורל כפר בלום. צילום: סטודיו גולן

במיקום של לב עמק החולה

מלון פסטורל כפר בלום השוכן בלב עמק החולה שבגליל העליון, משמש בעשורים האחרונים כמקום מפגש למשפחות חובבות מוזיקה, תרבות, טיולים וטבע.

פרטים:

מתי: 17-20/8/23 או 24-27/8/23 חבילת חלום ליל קיץ.

מחיר: עלות לחדר משפחתי החל מ-1,700 ₪ ללילה לזוג, על בסיס לינה וארוחת בוקר. האירוח למינ' 3 לילות.

לאתר: https://www.kfarblum-hotel.co.il/

טלפון:04-6836611

אטרקציות בצפון: אטקציות בצפון – ישראלינג

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות