מלון נוף גינוסר: חמש סיבות להגיע דווקא בחורף

אווירה כפרית, קיץ כל השנה, חוף ים מהפנט ואירוח מפנק – אלה רק חלק מהמאפיינים של חופשה חורפית במלון נוף גינוסר שעל שפת הכנרת

נוף גינוסר 5
מלון נוף גינוסר בחורף. צילום: ישראלינג

כעירונית מובהקת, החופשה בקיבוץ עושה לי את זה לגמרי. אם יש מקום שניתן לברוח אליו ולקבל שמש וקיץ באמצע החורף, הרי מלון נוף גינוסר שעל שפת הכנרת הוא מקום מושלם. בין צמחייה טרופית, חוף ים עם זריחות מרגשות, לוקיישן שווה במיוחד וחוויות לכל המשפחה – ברור שהחורף הוא קייצי במיוחד דווקא פה.

נוף גינוסר 7
חוף גינוסר. צילום: ישראלינג

נחתנו במלון אחרי ביקור בחרמון, כך שמיד הרגשנו בהבדלי הטמפרטורות והתחלנו להפשיר ולסרוק את הסביבה. גינוסר הוא הקיבוץ הראשון בישראל שהשכיל לחשוב על הקמת מלון. מיקום על שפת הכנרת והרצון להקים מפעל תיירותי שיספק עבודה לחברי הקיבוץ הובילו לרעיון שהפך לבית מלון מצליח ויפהפה. אם הייתי בוחרת מאפיין אחד בולט של המלון הרי הוא האווירה הכפרית הרגיעה והירוקה, טובלת במרחבים גדולים של שלווה וציוץ ציפורים, וכל אלו הם אלמנטים חלומיים נדירים למי שגר בעיר.

מלון נוף גינוסר ידוע כמקום לינה מועדף לאורחי תיירות צליינית, ואכן נשמעו הרבה שפות זרות ואפשר לומר ששמחנו לראות את התיירים המנומסים, לפטפט איתם ולראות כמה הם משתוקקים לבקר בישראל.

אז למה שווה לצאת מהבית בחורף ולקחת חופשה קצרה במלון נוף גינוסר?

סיבה 1 – שמש, שמש, שמש

אם בקיץ המקום לוהט ומאפשר בעיקר שהייה בבריכה או בים, הרי שבחורף זהו יעד מושלם לטייל עם המשפחה. גם בעונה הקרה מזג האוויר כאן נפלא ונעים, לא דורש יותר מדי שכבות כך שכיף לצאת להסתובב בצפון היפה של ישראל. כמי שלא ממש אוהבת את החורף והיא לגמרי ילדה של קיץ, נהניתי מכל שנייה במזג האוויר הנפלא. זהו מיקום מומלץ לספוג שמש ומלמלא את המצברים בחום.

נוף גינוסר 3
יציאה ישירות לגינה. צילום: ישראלינג

סיבה 2 – חוף הים

אם אתם כמוני, מעדיפים לקחת את הבוקר לאט, לצאת לצעידה כששאר דיירי החדר עדיין נמים, ולהספיק להכיר את המקום עוד לפני ארוחת הבוקר – הרי זה המקום עבורכם. הזריחה בחורף מאוחרת כך שלא צריך להשכים קום בהגזמה. לקחתי לי ספל קפה חם מחדר האוכל, וצעדתי איתו אל חוף הים הסמוך מרחק כ-100 מטרים בלבד. משני צדי החוף יש מזח שניתן לטייל בו לאט ולשבת על הספסלים, שם לשתות מהקפה, לקרוא ספר או סתם להאזין לציוצי הציפורים ועופות המים שבהחלט נותנים שואו שאין בהרבה מקומות. וכל זה כשהשמש מציצה והופכת הכל לגוון זהוב זהוב שפיתה אותי לצלם עוד ועוד. אל תפספסו את החוויה הזו.

נוף גינוסר 4
זריחה בנוף גינוסר. צילום: ישראלינג

סיבה 3 – המלון עצמו

מדובר במלון המתפרש על שטח עצום שכולו ירוק, עטוף בצמחייה מקומית כמו אקליפטוסים שמרשרשים ברוח החורפית ועד לצמחים טרופיים שמעטרים את השבילים המובילים אל הבריכה (סגורה בחורף) ואל חוף הים. כל האווירה הירוקה הזו לצד המבנה הצהוב-כתום היא תפאורה מושלמת לחופשה. החדר שלנו הכיל זוג ושני ילדים בקומת קרקע כשהמרפסת הצמודה מהווה גם יציאה ישירות אל החוץ והדשא. אפשר להביא כדור לשחק בו, אפשר לשבת עטופים במרפסת עם כוס יין, ואפשר לפתוח את הווילונות וליהנות מהאור השוטף היפהפה של המתחם. תוסיפו את המקלחת הענקית והחלומית, שהייתי אורזת לי במזוודה הביתה… פינוק אמיתי.

 

נוף גינוסר 9
האוטובוס הצהוב של נוף גינוסר. צילום: ישראלינג

סיבה 4 – לוקיישן מעולה לאטרקציות

בין אם מחליטים להישאר במלון עצמו ובין אם מעדיפים לצאת לאטרקציות בסביבה הקרובה, הרי שההיצע גדול ודווקא בחורף אפשר למצוא פעילויות מיוחדות. המיקום הגיאוגרפי הנוח של מלון נוף גינוסר מאפשר הגעה קלה אל כל האטרקציות ואתרי התיירות בצפון הארץ, בגליל העליון, טבריה, עמק הירדן, סובב כנרת ורמת הגולן.

תוכלו לבחור בין טיולי ג'יפים רטובים, מסלולי סיור בין מפלים, טיולי סוסים בטבע או שיט מוזיקלי בספינה, ועד לפעילויות המתקיימות תחת קורת גג כמו מוזיאון יגאל אלון בו מוצגת הסירה העתיקה ששוחזרה ויש הטוענים כי היא הסירה של ישו, ביקורים ביקבים, בכנסיות ואפילו חדרי בריחה. בקיצור ממש לא משעמם.

גם המלון מספק אטרקציות משלו, כמו הסיור באוטובוס הצהוב שלקח אותנו לסיור במתחם הקיבוץ. נהג הרכב הפתוח הסיע אותנו בין מטעי הבננות (במידה ולא ירד גשם ואין בוץ) ואל הרפת, שם אפשר לראות וללטף עגלים שנולדו באותו היום ממש ולקבל הסבר על האכלתם. אפשר לצפות גם בחליבה עצמה ולראות את הפרות עומדות ומעלות גרה בעת החליבה. מאוד מסקרן ילדים ומבוגרים כאחד.

נוף גינוסר 2
חדר האוכל בנוף גינוסר. צילום: ישראלינג

סיבה 5 – האוכל

מאחר ובחורף אנחנו פחות אוהבים לצאת בערב, הוחלט על אירוח חצי פנסיון. חדר האוכל הגדול מעוצב לקראתנו עם ספלי קפה וכלי קרמיקה כחולים אל מול חלונות ענק ונוף צפוני משובח. המלון בהחלט יכול להתגאות בארוחות שהוא מציע, אחרי שטעמתי מארוחת הבוקר והערב, מדובר באחד מהמלונות שמספקים מזנון עשיר ביותר. מבחר בשרים, עוף, דגים, סלטים, תוספות. מאחר וזכיתי בבן טבעוני ובבן נוסף צמחוני גיליתי שגם להם היה פתרון בארוחות ולא היה כל צורך ליידע את המלון לפני בואנו. המלאי והיצע המנות הוא כל כך גדול וכל אחד מצא שם מה שהוא אוהב. בהחלט יש מה ללמוד מהפינוק פה. אני חייבת לציין את פינת הקינוחים המפתיעה, הן בטעם והן בצורת ההגשה, כמובן שמדובר בקינוחים כשרים.

מלון נוף גינוסר על חוף הכנרת

טלפון: 04-6700320

אתר: https://www.ginosar.co.il/

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות