מנכ"ל מלון רות צפת משיק את מוזה – בר היין במלון

במעמד ראש עיריית צפת שוקי אוחנה, מנכ"ל מלון רות מרשת מלונות דן, שמעון קיפניס משיק את בר מוזה, המציע מבחר יינות ומנות עם המון השראה מהאיזור

מלון רות צפת 3
מלון רות צפת מרשת מלונות דן. צילום: אייל מריליוס

אתם בצפת? אתם רוצים דרינק טוב? מוזה פורס בפניכם בר יין איכותי עם מנות מקומיות מיוחדות. מוזה שם דגש על מבחר יקבים מקומיים. לרומנטיקנים שבינכם, קל להתאהב במקום, בית אבן של חאן ממלוכי עתיק מהמאה ה-13.

מלון רות - שוקי אוחנה ושמעון קיפניס צילום: עידן שוחט
אירוע ההשקה של בר 'מוזה' – שוקי אוחנה ראש עיריית צפת ושמעון קיפניס מנכ"ל מלון רות צפת. צילום: עידן שוחט

אירוע השקת 'מוזה'

שמעון קיפניס מנכ"ל מלון רות צפת, מרשת מלונות דן, אירח את, ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה באירוע ההשקה של מוזה. לאחר נאומים קצרים, המשתתפים נהנו מטעימות יחודיות מבר היין, בהובלת אשת היין והסומלייה של המלון ענת ברק ו'איש הענבים' חיים גן. הכיבוד לאירוע הוכן על ידי השף גדי אולשסקי, כמו כן האורחים נהנו ממופע מוזיקלי של מקאמאת.

בר היין החדש במלון רות צפת

בתוך מלון רות, בלב העיר העתיקה של צפת, בבניין עתיק ממוקם הבר. במוזה אפשר למצוא מבחר יינות  שנבחרו בקפדנות מהאיזורים של הגליל ורמת הגולן, הבר פותח במה למגדלים, חקלאים, כורמים, ייננים ויצרנים מהאזור. מומלץ לשבת בבר לאחר יום של אטרקציות בצפון וביקור בעיר העתיקה.

מלון רות צפת בסופשבוע קולינרי תרבותי. צילום: אייל מריליוס
מלון רות צפת – בר יינות עשיר עם דגש על יקבים מקומיים. צילום: אייל מריליוס

מבחר גדול של יקבים

תפריט יין מגוון של יקבים איכותיים מהאזור: לורייא, רמת הגולן, הר אודם, הרי גליל, אבוהב, דלתא, רקנאטי, כרמל, סקורייה וכרם בן זמרה.

תפריט מנות גליליות

במוזה מציעים תפריט אוכל מקומי עם מגוון מנות אותנטיות גליליות, גבינות ממחלבות צפתיות וקינוחים מסורתיים. המנות והיין מביאים לידי ביטוי את התרבות של הגליל והגולן.

פרטים

איפה: רחוב ט"ז 1א, מושבת האומנים, צפת

טלפון: 04-6994666

לאתר: למסעדת המלון

מייל: RuthZefat@danhotels.com

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות