סניף נוסף מבית בארכה נפתח בצפת ומציע שיפודים בכשרות מהדרין

מעכשיו יש גם שיפודים בצפת, בכשרות מהדרין. הכירו את בארכה שמביאה מטבח גלילי בשרי לתיירם בצפת ולתושבים המקומיים

שיפודים בצפת 1
מסעדת בארכה שיפודים בצפת. צילום: בארכה בשרים

במרכז המדרחוב נפתחה בימים אלה מסעדת שיפודים בצפת, העונה לשם 'בארכה'. תושבי צפת והגליל מכירים את השם בארכה, משום השווארמה האיכותית המפורסמת. עכשיו מצטרפת מסעדה נוספת לרשימת המסעדות הגליליות. סניף נוסף מבית בארכה נפתח, הפעם במרכז המדרחוב בצפת, ברחבה הסמוכה לבנק הפועלים לשעבר. תפריט המסעדה מציע שיפודים ובשרים משובחים, סלטים ביתיים, אווירה קסומה ונוף מושלם לעיר העתיקה והכל בכשרות מהדרין.

שיפודים בצפת 3
מסעדה כשרה להמדרין בצפת. צילום: בארכה בשרים

מטבח גלילי

המסעדה מציעה חוויה של מטבח גלילי טרי ואיכותי. מי מאיתנו מסרב כשמוזרמים לשולחנו סלטים ביתיים? למשל סלטו כרוב, מטבוחה, חצילים, סלט ירקות, גזר מרוקאי, פלפל חריף ועוד מבחר רב של סלטים וירקות טריים. זאת לצד צ'יפס, פיתות פרנה חמות וטריות וכמובן גולת הכותרת – שיפודי בשרים, סטייקים, שניצלים ועוד.

שיפודים בצפת 2
בארכה מסעדת שיפודים בצפת בכשרות מהדרין. צילום: בארכה בשרים

כשרות מהדרין

"מה שעמד לנגד עינינו מצד אחד שמירת הטריות שמאפיינת את המותג של בארכה. יחד עם זאת לספק חוויה של ארוחת בשרים משובחים עם מבחר עשיר של סלטים ובאווירה ביתית", מציין שמואל יעקב, מבעלי מסעדת בארכה.

במסעדה הקפידו גם על כשרות מהדרין וזאת מטרה לתת מענה לכל אוכלוסיות העיר: "צפת מורכבת מחרדים וחילוניים, דתיים ותיירים רבים. היה לנו חשוב לאפשר לכולם ליהנות מהטעמים ומהחוויה אצלנו. לכן בחרנו בשרים משובחים בכשרויות מהודרות". מסביר יעקב.

שעות פתיחה

ימים א- ה: בין השעות 13:00 ועד 23:00

במתחם ניתן לקיים אירועים, ארוחות קבוצתיות וכדומה.

לפרטים נוספים והזמנת מקום: 04-6468484

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות