חדש בדליית אל כרמל: חוויה של אוכל דרוזי כשר

המטבח הדרוזי נפתח גם לשומרי הכשרות, אירוח אותנטי של מאכלים דרוזים בפיקוח ארגון צהר בדליית אל כרמל בביתם של וואג'י ואמירה בסייס

חוויית אירוח מסורתית ביתית בפיקוח ארגון צהר ובהכשר מלא. צילום: יחצ
חוויית אירוח מסורתית ביתית בפיקוח ארגון צהר ובהכשר מלא. צילום: יחצ

ארגון צהר בשיתוף עם משפחת בסייס הקים מערך פיקוח על ארוחות וסדנאות של אוכל דרוזי כשר. בביתם של וואג'י ואמירה בסייס בדליית אל כרמל, תוכלו להנות מאירוח עשיר של מיטב המטבח הדרוזי.

אירוח דרוזי כשר בדליית אל כרמל צילום: יחצ
אוכל דרוזי כשר בדליית אל כרמל. צילום: יחצ

גלילEAT

פול ניירנס הגיע לגליל מאוסטרליה. לפני עשור הקים את גלילEAT, מתוך רצון לחשוף את עולם המטבח הגלילי. גלילEAT מציע מגוון רחב של פעילות המבוססת על חוויות אותנטיות מקומיות, בכל הקשור לתיירות קולינרית. הפעילות כוללת סדנאות בישול גלילי, אירוח ביתי, וסיורים קולינריים.

בישול של אוכל דרוזי כשר

מה עושים בסדנת בישול? נכנסים לבית של משפחה מארחת ולומדים לבשל אוכל דרוזי כשר לפי מתכונים גליליים מסורתיים. הזדמנו ל]גוש מקרוב את התושבים המקומיים, לשבת סביב השולחן ולאכול יחד. פעילות מקסימה שמצטרפת אל עוד אטקרציות בצפון.

המטבח הדרוזי נפתח גם לשומרי הכשר. צילום: יחצ
המטבח הדרוזי נפתח גם לשומרי הכשר. צילום: יחצ

יוזמת ארגון צהר

יהודה זיידמן מנכ"ל כשרות צהר: "אנחנו מעניקים לעוד ועוד מסעדות, מלונות, מוסדות קולינריים בארץ תעודת פיקוח בהשגחת ארגון צהר וזוכים לאמון מהציבור ומהמסעדנים. באמצעות גלילEAT  אנחנו שואפים לחשוף את נפלאות הגליל לקהלים נוספים, במיוחד לאלו שהכשרות חשובה להם". הקשר עם גורמים באזור מאפשרים פעילות עונתית מיוחדת, כמו מסיק זיתים, עישון פריקה, ליקוט עשבי חורף וארוחות אפטאר ברמדאן.

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות