אלאייה וילג' בחוף פולג: שילוב של כפר גלישה ו-wellness על חוף הים

קבלו את המנטורים: מנחי הסדנאות, מדריכי היוגה, המדיטציה, המדריכים הרוחניים, מדריכי הגלישה והסאפ. כפר הגלישה אלאייה וילג' בחוף פולג מציע חווית אירוח ייחודית סובבת תחביב הגלישה

חווית אירוח ייחודית באלאייה וילג' צילום: מאיה ברק
חווית אירוח ייחודית באלאייה וילג' צילום: מאיה ברק

זוכרים את סרט הגלישה הקלאסי "יום רביעי הגדול"? זה ממש כאן, בחוף פולג מגשימים חלומות. הכל מתחיל בבחירה של מיקום מושלם לכפר הגלישה אלאייה וילג' על חוף פולג מרחק מטרים ספורים מהים. ומכאן ממשיך אל היזמים שמו לעצמם דגש על חוויית האירוח המרכזית, שכולה חיבור גוף, נפש ובריאות. התוכנית כוללת טווח רחת של פעילויות בהדרכת הטובים ביותר – כמו יוגה, מדיטציה, הדרכה רוחנית, הדרכת גלישה וסאפ.

אלאייה וילג' 3 צילום: מאיה ברק
בחוף פולג חוויה בכפר הגלישה אלאייה וילג'. צילום: מאיה ברק

הדגשים העיקריים באלאיה וילג':

חווית האירוח: חלק משמעותי בבחירת המסע שתבחרו בחווית האירוח באלאייה וילג' -ALAYA הם המנטורים. מנחי הסדנאות, מדריכי היוגה, המדיטציה, והמדריכים הרוחניים, מדריכי הגלישה והסאפ. שורה של מומחים בעלי שם, ניסיון ומיומנות.

אלאייה וילג' 2 צילום: מאיה ברק
בסמוך לשמורת הטבע פולג, במרחק צעדים ספורים מחוף הים. אלאייה וילג'. צילום: מאיה ברק

 

לוקיישן: דן נפתלי ורונן מניפז רקמו חלום ויחד עם רשת  Selina הגשימו אותו עבורכם. לאחר חיפושים ארוכים  מצאו את החוף המושלם להקמת הכפר. בו יוכלו לחבר בין קהילה, תוכן ואמנות.

צ'ק אין לא צפוי: החוויה מתחילה כבר משלב הצ'ק אין. בשירות הקבלה אין דלפק כמצופה, אלא סלון בו מארחי המלון מקבלים את האורחים, לאחר שלב הצ'ק אין, כל אורח מלווה ע"י הצוות לחדרו. בחדרים תוכלו להרגיש את חווית האירוח שאומרת: "חיכינו לכם, איזה כיף שהגעתם אלינו".

סופי השבוע באלאייה וילג': אורחי אלאייה נהנים מחוף הים, מאוכל טוב, וממגוון פעילויות עליהם אחראי בן אסט. לפני כל סופ"ש מתפרסם מראש לו"ז הכולל את הסדנאות והתכנים לאותם הימים. ניתן להשתתף בכל הפעילות או בחלקה.

ארוחות בריאות: במסעדת "מטבח לילה" עם התפריט של השף דידי מצרי תוכלו להנות מאוכל צמחוני וטבעוני עשיר בבישול ביתי. השהות במקום כוללת ארוחת בוקר וערב.

אלאייה וילג' 5 צילום: מאיה ברק
כפר נופש ייחודי המחבר בין אנשים. אלאייה וילג'. צילום: מאיה ברק

הצרכניה: לאורך כל שעות היום פתוחה במקום "צרכניה", בה ניתן לרכוש אוכל, נשנושים ושתיה. ומגוון מוצרים נוספים כמו תמציות על בסיס צמחים ועד פריטי אומנות בתוצרת מקומית.

אודות המייסדים:

דן נפתלי איש עסקים, יזם ומשקיע, איש חיי לילה לשעבר שהקים את קבוצת NOX. בשנים האחרונות נמצא בדירקטוריון קבוצת BIG ומנהל את הפמלי אופיס של משפחת נפתלי, המשקיעה בחברות טכנולוגיה, רפואה ותיירות.

רונן מניפז איש עסקים, יזם משקיע אנג׳ל בתחום הטכנולוגיה והנדל"ן, מיסד קבוצת M51 עם שותפיו.  בשנת 2020 הקים את Voyage קפיטל קרן השקעות בתחום התיירות האלטרנטיבית, בנוסף, הקים את הפודקאסט REAL LIFE SUPERPOWERS.

 

לפרטים:

Alaya poleg – אלאייה וילג'

לאתר: www.alayapoleg.com

כתובת: שולמית 3, פולג

טלפון להזמנות: 052-9121001

מחירים:

מחיר ללילה באמצע שבוע: החל מ-600 ₪

המחיר ללילה בסופ"ש: החל מ-1300 ₪

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות