שוק איכרים חדש בכפר דניאל עם מבשלת בירבזאר

זה התחיל ביוזמה של מבשלת בירבזאר בכפר דניאל כסיוע לחקלאי העוטף, והפך להפנינג בימי שישי. תוצרת חקלאית, דוכני אוכל, אומנות, מוזיקה ובירה ביד

יריד בכפר דניאל עם בירבזאר. בירה טובה חצי שעה מתל אביב. צילום: אורנה בן חיים
יריד בכפר דניאל עם בירבזאר. בירה טובה חצי שעה מתל אביב. צילום: אורנה בן חיים

בתוך יער בן שמן מתקיים בימי שישי שוק איכרים נפלא, שנולד מיוזמה של בירבזאר. יריד "שישי שמח" מתקיים בכפר דניאל בכל יום שישי, ומציע תוצרת חקלאית טרייה מכל הארץ במכירה ישירה, דוכני אוכל, אומנות ומוזיקה חיה. זאת לצד לחמים נפלאים ממאפיית wild bread, סיורים חינם במבשלה והיי לייט עגלת בירה. הכי מושלם להתאוורר בימי שישי, חצי שעה מתל אביב ואתם שם.

הרכישה מתבצעת ישירות מבעלי העסק ללא פערי תיווך! תפעול היריד והמכירה מבוצעים ע"י מתנדבים בלבד.

 

שישי שמח במבשלת בירבזאר כפר דניאל. צילום: לי אור וייס
שישי שמח במבשלת בירבזאר כפר דניאל. צילום: לי אור וייס

 

שוק איכרים כפר דניאל

שוק האיכרים הקטן שנפתח בימי שישי, בכפר דניאל שבחבל מודיעין הפך להיות חווית הפנינג מושלמת. הכל החל בתור יוזמה מבורכת של מבשלת בירבזאר לסייע לחקלאים מאזור העוטף למכור את התוצרת שלהם. הרעיון גדל והפך להפנינג גדול שמושך אליו מבקרים מכל רחבי הארץ, שמגיעים לזמן נעים בימי שישי עם בירה ביד.

 

יריד בכפר דניאל: בירה, דוכני אוכל, אומנות ומוזיקה חיה. צילום: לי אור וייס
יריד בכפר דניאל: בירה, דוכני אוכל, אומנות ומוזיקה חיה. צילום: לי אור וייס

מיזם היריד בכפר דניאל

למיזם של כפר דניאל הצטרפו חקלאים נוספים לא רק מהדרום. בנוסף הגיעו גם דוכנים של אוכל, כדוגמת פיתה פנדה שמגיע מת"א, או עגלת הבירה של בירבזאר. הרעיון הופך למעניין במיוחד כשמבינים שהדוכנים והפודטראקים משתנים משבוע לשבוע. בכל פעם שתגיעו מצפה לכם הפתעה שונה של מנות לנשנוש.

מאפיית wild bread

אחת הנקודות הטעימות ביריד היא מאפיית wild bread של תום מעוז ואייל פרוינד ממאפיית הלחם המופלאה "ויילדברד". החברים עברו לא מזמן מתל אביב לכפר דניאל. במאפיה הם יוצרים לחמי מחמצת איכותיים וטעימים ומוכרים אותם בשוק האיכרים בן שמן, ומקסים לראות שהלקוחות הקבועים מתל אביב – מגיעים לכאן לכפר דניאל בימי שישי.

 

ניתן לרכוש גם מארזי בירה בכפר דניאל של מבשלת בירבאזר. צילום: אורנה בן חיים
מארזי בירה של מבשלת בירבאזר בכפר דניאל. צילום: אורנה בן חיים

סיורי בירה במבשלת בירבזאר

במהלך היום יצאו סיורים מודרכים במבשלת הבירה בירבזאר. הסיור משלב טעימות ממגוון הבירות שמיוצרות במקום. ניתן לרכוש גם מארזי בירות, כשהמארזים הכי פופולריים נוצרו במהלך המלחמה ונקראים מארזי מורל וניצחון. המארזים הללו כוללים בירות שנקראות בשמות מהתקופה האחרונה – בירה העוגיות של רחל, שבט אחים או עם ישראל חי.

 

פרטים:

איפה: כפר דניאל.

מתי: בימי שישי במבשלת בירבזאר.

שעות: 10:00-15:00

המבשלה בפייסבוק: מבשלת בירבאזר- פייסבוק

המבשלה באינסטגרם: https://www.instagram.com/beer.bazaar/

עוד אטרקציות באזור המרכז: אטרקציות במרכז – ישראלינג

כל הפרטים באתר המבשלה: www.beerbazaar.co.il

למתעניינים – על מבשלת בירה בוטיק:

מבשלות בוטיק, המכונה מבשלות בירה, הן מבשלות קטנות ועצמאיות המתמקדות בייצור כמויות קטנות יחסית של בירה, תוך שימת דגש על איכות, טעם וטכניקת בישול על פני ייצור המוני. מבשלות בירה אלו ידועות במבשלות החדשניות והייחודיות שלהן, לעתים קרובות מתנסות במרכיבים, סגנונות ושיטות בישול שונים.

מאפיינים מרכזיים של מבשלות בוטיק או מלאכה כוללים:

  • קנה מידה קטן: מבשלות הן בדרך כלל הרבה יותר קטנות ממבשלות תעשייתיות בקנה מידה גדול. הם עשויים לייצר כמויות מוגבלות של בירה, מה שיאפשר להם לשמור על התמקדות באיכות ובניסויים.
  • עצמאות: מבשלות בירה מלאכותיות הן לרוב עצמאיות, כלומר הן אינן בבעלות או בשליטת חברת משקאות גדולה בשוק המוני. עצמאות זו מאפשרת להם לשמור על זהותם וחירותם היצירתית.
  • דגש על טעם: מבשלי בירה נותנים לעתים קרובות עדיפות לטעם, מרכיבים איכותיים ושיטות בישול מסורתיות. הם עשויים להתנסות עם כשות, מאלטים, זני שמרים ותוספים שונים כדי ליצור הצעות בירה ייחודיות ומגוונות.
  • מיקוד מקומי: למבשלות בוטיק רבות יש קשר חזק לקהילות המקומיות שלהן. הם עשויים ליצור מרכיבים מקומיים, לעסוק באירועים קהילתיים ולתרום לכלכלה המקומית.
  • ריבוי סגנונות: מבשלות בירה ידועות בייצור מגוון רחב של סגנונות בירה, ממסורתיים ועד ניסיוניים. גיוון זה מאפשר להם לתת מענה לטעמים והעדפות שונות.
  • חדרי בירה ומבשלות בירה: למבשלות יש לעתים קרובות חדרי בירה או פאבים שבהם הן מוכרות את הבירה שלהן ישירות לצרכנים. הקשר הישיר הזה עם הלקוחות מספק חוויה ייחודית ומאפשר משוב מיידי.
  • חדשנות: מבשלי בירה ידועים ברוח החדשנית שלהם. הם עשויים להתנסות עם מרכיבים ייחודיים, טכניקות בישול וסגנונות, שיובילו ליצירת בירות חדשות ומרגשות.

תנועת המבשלות גדלה באופן משמעותי בפופולריות, כאשר צרכנים התיחלו לחפש חלופות ייחודיות וטעימות לבירות בייצור המוני. מגמה זו הובילה גם לעלייתם של חובבי בירה שמעריכים את האומנות והגיוון שמציעות מבשלות בוטיק.

 

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות