מה דעתכם על מלון ברעננה? הכירו את פרימה מילניום

מלון פרימה מילניום מציע חופשה שונה ואיכותית ברעננה. עם טרקלין חופשי, רופטופ בקומה ה-12 וקרבה למתחמי בילוי - המלון מותאם לעסקים ולמשפחות

פרימה מילניום 7
פרימה מילניום רעננה. צילום: תמיר רוגובסקי

חשבתם פעם על חופשה ברעננה? מסתבר שיש תשובה למי שמחפשים סגנון נופש שונה ונינוח, הרחק מההמולה של הערים הגדולות. מלון פרימה מילניום, מרשת מלונות פרימה, מציע שילוב של קרבה לאזורים כפריים וירוקים, לצד מתחמי תרבות ופנאי. במרחק נסיעה לחופי הים, ניתן להגיע לחופשה משפחתית או למטרה עסקית, והמלון ערוך ומוכן לשתי האפשרויות, עבור חופשה באזור המרכז.

פרימה מילניום 6
רופטופ בר – SKY BAR ROOFTOP. צילום: ישראלינג

מיקום יוצא דופן

מלון פרימה מילניום ברעננה משלב בין אירוח עסקי לבין חווית לייף סטייל. מיקומו של המלון בלב אזור השרון הפסטורלי ובסמוך לעורקי התחבורה הראשיים, מהווה מוקד משיכה לאורחים המתאכסנים בו. בין אם מדובר באנשי עסקים המעוניינים לחסוך את עומסי התחבורה בגוש דן, או במשפחות וזוגות המחפשים חווית אירוח מהנה, הרי שהמיקום הצדדי יחסית דווקא נוח. לצד זאת תמצאו קרבה למתחמי תרבות ופנאי באזור השרון, כגון קניון רננים, פארק רעננה, קאנטרי רעננה, חופי הים של הרצליה ועוד.

 

פרימה מילניום 8
מלון פרימה מילניום רעננה. צילום: ישראלינג

מתקני המלון הבולטים

רופטופ בר

ה-SKY BAR ROOFTOP שבקומה ה- 12 של המלון, מעוצב בסגנון ניו-יורקי עם מרפסת פתוחה. כל המתחם מוקף חלונות זכוכית ענקיים מהם ניבט הנוף היפהפה של כל אזור השרון ומעניק תפאורה משתנה ביום ובלילה. תפריט הבר כולל את מיטב המשקאות והקוקטיילים הקלאסיים והפופולאריים בסצנת הברים העולמית. לצד האלכוהול תוכלו לבחור מנות נשנוש או מנות שהן ארוחה מתפריט האוכל המוקפד, שמציע מנות מקומיות ובינלאומיות. הקו המוסיקלי בבר הותאם ספציפית לאופיו הייחודי של הבר, כך שנוצר ווייב מדוייק שמוסיף לאווירה. להשלמת חווית הבילוי בבר, מתקיימות מדי פעם הופעות מוזיקה חיות.

הבר כשר בהשגחת הרבנות.

שעות פתיחה: ימים א-ה 18:00-00:00.

פרימה מילניום 3
רופטופ בר – SKY BAR ROOFTOP. צילום: ישראלינג

טרקלין עסקים – לאונג'

לפרימה מילניום טרקלין עסקים מפנק בקומה ה- 12 הצמוד לרופטופ בר. הלאונג' הפנימי עומד לרשות כל האורחים עם פינות מנוחה ועבודה, ומאפשר פגישות ואזור עבודה ללא הפרעה. עם נוף מרהיב שנשקף מהטרקלין, לצד האווירה הנינוחה והרגועה – רבים בוחרים לקיים בו אירועי חברה, ארוחות פרטיות והרמות כוסית.

פרימה מילניום 2
מאחורי הדלתות מכונת קפה ומיני בר בחדרים. צילום: ישראלינג

מועדון כושר ובריכה

השהות במלון כוללת אפשרות כניסה חינם למתחם הולמס פלייס המפואר ביותר באזור. מועדון הכושר והבריאות 'הולמס פלייס' מעניק חוויית אימון וספא יוקרתית באווירה אקסקלוסיבית. במועדון ניתן ליהנות מאימון במתקנים חדישים, בריכה חצי אולימפית, ג'קוזי וסאונה. בנוסף תוכלו ליהנות גם במהלך החופשה עם שיעורי הסטודיו הטובים בעולם. ב"הולמס פלייס" תמצאו ממגוון שיעורים לגוף ולנפש  – TRX, ספינינג, טרקינג, יוגה, פילאטיס, פלדנקרייז, מדרגה, קיק בוקס,  זומבה, אירובי דאנס, ריקודי בטן, ועוד. חשוב לציין כי במקום מלתחות מונגשות באופן מלא.

פרימה מילניום 5
חדר המקלחת במלון פרימה מילניום. צילום: ישראלינג

אירועים

המלון מתהדר באולם אירועים עצום ויוקרתי שעבר עיצוב מחודש לאחרונה ויכול להכיל כ-500 מוזמנים. באולם ניתן לקיים אירועים כגון חתונות, בר ובת מצווה, בריתות וכנסים גדולים. בנוסף קיימת סוויטת חתן כלב מפוארת לזוגות שזה אך עתה נישאו.

בנוסף, למלון 3 חדרי ישיבות מאובזרים בגדלים שונים, בעלי תקרה גבוהה וחלונות ענקיים המתאימים לסדנאות, פגישות וימי עיון. כל החדרים מאובזרים במערכת סאונד, מיקרופונים, ציוד מולטימדיה ומסך חשמלי.

פרימה מילניום 1
חדר במלון פרימה מילניום רעננה. צילום: מקס קובלסקי

חדרי מלון פרימה מילניום

על עיצוב מלון פרימה מילניום אחראי מעצב העל ארי שאלתיאל. המלון זכה בדרגת +4 לפי דירוג המלונות הרשמי של משרד התיירות והוא מציע לאורחיו 140 חדרי מלון. כל החדרים מתוכננים ומאובזרים ברמה גבוהה ומעוצבים בהקפדה, בהתאם לקו העיצובי, המסוגנן והמהוקצע של המלון. במלון חדרי קלאסיק נוחים, חדרי דלקס פינתיים המתאימים לאירוח משפחות, חדרי אקזקיוטיב משודרגים, חדרי פרימיום המותאמים לשהיות ארוכות וחדרי פרימיום עם מרפסת המשקיפה לנוף.

 

מלון פרימה מילניום

רשת מלונות פרימה

רח' התדהר 2, רעננה

טל. 09-763-6363

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות