ווטרלנד אילת: פארק המים הראשון באילת נפתח עכשיו

14 מגלשות אתגריות בשלושה מגדלים, אפקטים בחושך, ערפילים בתוך המגלשה, מגלשת מסיבות או מגלשה בגובה 24 מטרים! פארק המים החדש באילת מאפשר חווית אקסטרים מטורפת

פארק ווטרלנד אילת - 14 מגלשות שיקפיצו לכם את הדרנלין. צילום: טל אגסי (9)
פארק ווטרלנד אילת - 14 מגלשות שיקפיצו לכם את הדרנלין. צילום: טל אגסי (9)

מתחם המגלשות החדשני והיחיד מסוגו בארץ כולל שלושה מגדלים, שהגבוה שבהם הוא בגובה 24 מטרים – זהה המגדל הגבוה ביותר במזרח התיכון. דמיינו 14 מגלשות מתפתלות מטה ממרומי שלושת המגדלים, כל אחת מהן מציעה חוויה אחרת, ייחודית ומסעירה.

 

צילום: טל אגסי

 

מגדל מספר 1 בווטרלנד אילת – למכורים לאדרנלין

סוגי מגלשות של מגדל 1:

  • לאמיצים – מגלשות ה-KAMIKAZE-X: מגלשות אקסטרים שיורדות מגובה של 24 מטר (כבניין בן 8 קומות!!!). המגלשות תלולות ומהירות ולגולשים מובטח קצב לב מואץ והמון התרגשות.
  • לתחרותיים – קומפלקס RACE WATERLAND: קומפלקס מגלשות מרוץ מהירות, כיפיות ותחרותיות. כאן גם יתקיימו תחרויות בין הגולשים ב-4 מסלולים נפרדים, על התואר אלוף הפארק, בשילוב שעוני מדידה יחודיים אשר ימדדו את מהירות וזמני הגלישה של המתחרים ואלו יוצגו על גבי מסך לד גדול.
  • לגיימרים – מגלשת ה-IT-SNAKE: גלישה מאתגרת במיוחד המשלבת מהירות תגובה עם חוויית משחק מרגשת, הדורשת מהירות מחשבה וזריזות כדי לצבור נקודות תוך כדי הגלישה המהירה.
  • לנוסטלגיים – מגלשת ה-DOWN4FUN: מגלשה נוסטלגית, מפותלת ומהירה.
המגדל הגבוה במזרח התיכון בפארק ווטרלנד אילת. צילום: טל אגסי
המגדל הגבוה במזרח התיכון בפארק ווטרלנד אילת. צילום: טל אגסי

מגדל מספר 2 בווטרלנד אילת – לחובבי ההרפתקאות

2 סוגי מגלשות:

אפקטים מטורפים – מגלשת SLIDE STORY 3D: חוויה ראשונה מסוגה בארץ! גלישת חוויה דרך תכני וידאו מפתיעים, המוקרנים בתוך המגלשה, בחושך מוחלט, על גבי ערפילי מים בטכנולוגיית תלת מימד חדשנית בשילוב אפקטים יחודיים של סאונד ותאורה, המתפרצים ומקפיצים את הגולשים.

  • מגלשת המסיבות – מגלשת ה-BOOGIE S’LET: מגלשת מסיבות שמחה ונועזת, עם מוסיקה מקפיצה שמלווה את הגולשים, בשילוב אפקטים וסאונד מרהיבים.
  • מופע אורות – מגלשת SLIDE&LIGHT: מגלשת אורות המציגה מופע ססגוני, מתפתל וקסום עם אפקטים מרהיבים ומפעימים ביופיים אשר מעבירים את הגולשים חוויית רגשות בזמן הגלישה.
מתחם המגלשות החדשני והיחיד מסוגו בארץ. צילום: טל אגסי
מתחם המגלשות החדשני והיחיד מסוגו בארץ. צילום: טל אגסי

מגדל מספר 3 בווטרלנד אילת – לחובבי האבובים:

3 מגלשות IT SPEED: מגלשות אבובים בהן ניתן לגלוש על אבוב לגולש יחיד או על אבוב זוגי. מגלשות מהירות ומשעשעות, חווייה נוסטלגית ומשמחת.

מתחם עולם הילד בווטרלנד אילת

מתחם עולם הילד הוא מתחם גדול, צבעוני ושמח, אשר תוכנן ועוצב בקפידה על מנת להעניק לקטנים ולקטנטנים חוויה כיפית, אתגרית, מפתחת וגם בטוחה. בעולם הילד 8 מגלשות מים ברמות שונות, מותאמות לגילאים השונים וכן מתקני חוויה, בהם פסנתר מים לנגינה משעשעת בעזרת הרגליים, משחק אתגר הדליים, אופני כושר במים, נדנדות "עלה ורד", דלי מים ענק מתהפך, שולחן משחקי מים, פטריות מתיזות, דקלים וקשתות מתיזי מים ועוד. יש גם בריכת אבובים מתנגשים, בה יוכלו הילדים לנהוג את האבוב באמצעות מנוע חשמלי ובאמצעות תותח מים הממוקם על הגה האבוב להשפריץ מים אחד על השני.

 

מתחם בריכת הגלים: ממים שקטים ורגועים פתאום מתנשאים לגובה גלים ובמשך 10 דקות מטלטלים ומקפיצים.

מתחמי המזון: יכללו מסעדת בשרים, ביץ' בר המשקיף אל הים וחנות נוחות, שאליהם יכולים להיכנס גם לקוחות שאינם אורחי הפארק. בנוסף, מתחם מזון מהיר ובו 4 סוגי מטבחים שונים: אמריקאי, איטלקי, אסיאתי וטורקי.

בחודשי הקיץ ובחגי ישראל יפעל הפארק גם בשעות הלילה. לאחר סיום פעילות היום, הוא ייפתח שנית לקהל בשעה 20:00 ועד חצות. המתקנים יוארו בתאורת לילה צבעונית שתעניק קסם נוסף לחוויית הפארק. כל מתקני הפארק יפעלו גם בשעות הלילה.

בנוסף, יתקיימו באמפיתיאטרון ועל במת המופעים הופעות של אמנים ולהקות וכן אירועי חברה גדולים.

Waerland, פארק המים של אילת, יפעל כ-10 חודשים בשנה

 

פרטים:

פארק יום

שעות פעילות:  10:00-18:00

מחיר כניסה: מגיל שנתיים ומעלה – 120 ₪ ברכישה מראש

באתר האינטרנט (160 ₪ בקופת האתר)

תושבי אילת, מגיל שנתיים ומעלה – 100 ₪

ברכישה מראש באתר האינטרנט (130 ₪ בקופת האתר).

פארק לילה

שעות פעילות: 20:00-24:00 (בחודשי הקיץ ובחגי ישראל)

מחירי כניסה: מגיל שנתיים ומעלה – 110 ₪

ברכישה מראש באתר האינטרנט (140 ₪ בקופת האתר)

לתושבי אילת, בכפוף להצגת תעודת תושב, מגיל שנתיים ומעלה – 90 ₪

ברכישה מראש באתר האינטרנט (120 ₪ בקופת האתר).

  • מומלץ לרכוש מראש באתר, כיוון שהפארק ייסגר למבקרים נוספים כשיגיע למכסת המבקרים המותרת.
  • קיימים מבצעים רבים במועדוני צרכנות וועדי עובדים.

המחירים המוזלים באתר כפופים להצטרפות למועדון ווטרלנד. דמי החברות במועדון הינם 10 ₪ לאדם לשנה. החברות במועדון תעניק לחבריו מגוון הטבות והנחות בפעילויות הפארק שיפורסמו מעת לעת על ידי מחלקת השיווק של הפארק.

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים: https://waterland.co.il/

לאטרציות נוספות בדרום: אטרציות בדרום- ישראלינג

חופשות יוקרה באילת: אטרקציות שיגרמו לכם להרגיש כמו אוליגרכים

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות