פסטיבל ג’אז במלון לאונרדו קלאב ים המלח

4 ימים של מופעי ג'אז, קלאסי, פולקלור וגם נשף וינאי מפואר לשנה החדשה. רשת פתאל מציגה פסטיבל ג’אז במלון לאונרדו קלאב ים המלח

פסטיבל ג’אז בים המלח 1
פסטיבל ג'אז במלון לאונרדו קלאב ים המלח. צילום: איה בן עזרי

מלון לאונרדו קלאב ים המלח מרשת מלונות פתאל יארח לקראת חגיגות סיום שנת 2022 את פסטיבל הג'אז בים המלח. הפסטיבל יתקיים בתאריכים 29.12.2022-1.1.2023 כשגולת הכותרת היא ליאוניד פטשקה, הפסנתרן הבינלאומי, שנכלל ברשימת 100 נגני הג'אז הטובים ביותר של המאה העשרים. האירוח יכלול 4 ימים של מופעים גדולים בסגנון ג'אז, קלאסי, פולקלור ועוד כשהשיא יהיה נשף וינאי מפואר לשנה החדשה.

פסטיבל ג’אז בים המלח 2
מלון לאונרדו קלאב ים המלח מרשת מלונות פתאל. צילום: איה בן עזרי

תוכנית פסטיבל הג'אז במלון לאונרדו קלאב

יום שישי 30.12.22

  • הכנר הנודע סרגי סטדלר בקונצרט עם אחת מהיצירות המוכרות והאהובות מאת אנטוניו ויואלדי – "ארבע עונות". את סטדלר וכינורו תלווה התזמורת הסימפונית של אורל בניצוחו של המאסטרו אריק עבדורחמנוב.
  • מופע אופרה / פרנק סינטרה / שאנסון צרפתי/ סווינג גאורגי עם המאסטרו, הפסנתרן והמלחין- ליאוניד פטשקה. שילוב יפה ואלגנטי בין הז'אנרים והסגנונות המגוונים כולל האריות המפורסמות ביותר מאופרות ומחזות זמר, שאנסונים של גדולי הזמרים של המאה ה-20, להיטי הפולקלור הגיאורגי, עיבודי ג'אז וירטואוזיים ויצירות הג'אז האהובות והידועות.
  • קרנבל לטיני – תערובת צבעונית ומרגשת של מקצבי אמריקה הלטינית, באווירה הקסומה של השנה החדשה. רצף מסחרר של מיטב הלהיטים בכיכובם של יאנה מיראבל, אספרנסה רודריגז, ז'וקה פרפיניאן ג'ק גונזלס ולאוניד פטשקה על הפסנתר.

שבת 31.12.22

  • טברנה יוונית עם שירים יווניים אהובים, ניגוני בוזוקי מרגשים, יצירות בעברית, לדינו וטורקית, רקדניות, אושי דאבן הסולנית, אמיל חצ'טוריאן על הגיטרה, אנדרי איליין על  הבוזוקי וגונן ויזל על כלי הקשה.
  • מופע קסום מלך הרוקנרול – אלביס פרסלי הגדול, קוקטייל חריף של סווינג לוהט, בלוז מאולתר, ג'אז וירטואוזי, רוקנרול סוחף, עם הלהיטים של אלביס פרסלי, סטיבי וונדר, ריי צ'ארלס, סטינג ועוד בביצוע מוזס סי ורוי יאנג בליווי לאוניד פטשקה על הפסנתר.
  • מופע הענק Carling Family Show – להקת דיקסילנד שכבשה את אירופה ואת ארצות הברית בזכות האנרגיה הבלתי נדלית שלהם, בשירה, בנגינה ואפילו בריקודי סטפס.

בחצות – חגיגות לשנה החדשה

  • The New Year –  נשף וינאי לכבוד החג, אווירה אירופית קסומה של השנה החדשה עם יצירות המלחינים הווינאים הגדולים, שוברט, מוצרט, וואלסים של שטראוס, אופנבאך ועוד.
  • התזמורת הסימפונית של אורל בניצוחו מאסטרו אריק עבדורחמנוב.

 

מחיר לכל הסופ"ש: הכל כלול החל מ 6168 ₪, לחברי מועדון 10% נוספים

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות