קינוח פופקורן סוחף את תושבי הדרום

לכבוד יום הפופקורן הבינלאומי מסעדת הג'סיקה בבאר שבע השיקה קינוח מפתיע שהמרכיב הבולט בו הוא לא אחר מאשר- פופקורן!

קינוח פופקורן
קינוח פופקורן ברולה דה לה קרם. צילום: בן גבאי

אם חשבתם שמקומו של הפופקורן רק בבתי הקולנוע, צפויה לכם הפתעה. הנשנוש הפופולרי, הקריספי, הממכר – מעכשיו גם בקינוחים. קינוח פופקורן הפעם בלי חמאה ובלי מלח, אבל קראנצ'י במיוחד – תופס תאוצה והופך לאטרקציה תיירותית בדרום.

קינוח פופקורן

יום הפופקורן הבינלאומי מתקיים ביום חמישי 19.1.23 ויש מי שחושב מחוץ לקופסה וממציא מחדש את הפופקורן. מסעדת הג'סיקה בבאר שבע החליטה לאתגר את שף המסעדה, אבי ז'נו ביצירת קינוח עם לא אחר מאשר- פופקורן!

התוצאה המשוגעת היא ברולה דה לה קרם – הגרסה הבאר שבעית לקינוח הצרפתי המפורסם. קרם שמנת אפוי עדין וקטיפתי בטעם וניל, מצופה בסוכר חרוך, ומעליו צ'אנק פופקורן מקורמל וממולח שהופך את הקינוח המוכר למושחת וממכר עוד יותר. אין ספק שהאוכל בדרום הארץ תופס תאוצה!

ליין קולינרי חדש

ג’סיקה היא מסעדה ישראלית ים-תיכונית, הפעילה כבר למעלה מ-12 שנים. כוכבים בין-לאומיים כמו ג'ניפר לופז, להקת בון ג'ובי והרכב הג'יפסי קינגס, התעקשו לאכול את המנות המיוחדות שהמסעדה מציעה – והם לא טעו. בשנת 2019 ביצעה המסעדה רילוקיישן ועברה מתל אביב לבירת הנגב באר שבע. היום היא משיקה ליין קולינרי חדש שמטרתו לשלב טעם חדש, נועז ואותנטי לסצנת האוכל בדרום הארץ.

הרמוניה מושלמת

מסעדת הג'סיקה מנוהלת על ידי האחים ז'נו: אבי (42), שלומי (40), יהודה (37), לביא (35), ובן (32) שגדלו בבאר שבע. חמשת האחים יחד, בהרמוניה מושלמת, יוצרים ומגישים למבלים בה מנות איכותיות, מוקפדות ופוטוגניות. לצד בר אלכוהולי עשיר במותגים המובילים יחד עם תפריט קוקטיילים ייחודי, וחוויה שלא תמצאו בשום מקום אחר.

השראה מבית אמא

"התחרות בעולם הקולינרי על ליבם וקיבתם של הסועדים בהחלט מאתגרת. אני מאמין שהדרך היצירתית והמקורית שלנו בג'סיקה יוצרת חוויה בלתי נשכחת שתמיד משאירה טעם של עוד. המנות שלנו מורכבות מהפרודוקטים האיכותיים ביותר והסירופים שלנו נרקחים במקום. ההשראה שלנו היא האותנטיות שגדלנו עליה בתור ילדים בבית אמא יחד עם היכולת להעז." אומר בן ז'נו, ממנהלי המסעדה.

לפרטים נוספים והזמנת מקום: https://jessica-restro-bar.co.il/

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות