החוף של מוש: יומיוגה עם תרגול יוגה המוני

יוגה המוני, מדיטציית צלילים, נגני פאנטם ומסיבה על החוף. החוף של מוש באילת חוגג את יום היוגה הבינלאומי ומציע להכניס שלווה והרמוניה לחיים

יוגה בחוף של מוש באילת. צילום: אלכסנדר דרעי
יוגה בחוף של מוש באילת. צילום: אלכסנדר דרעי

יום היוגה הבינלאומי יחול ב-21.6.23 שהוא גם היום הכי ארוך בשנה. בתאגיד התיירות אילת מנצלים כל סיבה לחגיגה, כך נולד הרעיון לקיים יומיוגה מיוחד – יוגה בחוף של מוש בעיר, נפלא כתוספת רוחנית למתארחים בחופשה באילת.

החוף של מוש הוא מקום מושלם לתרגול יוגה שכן הוא מציע אווירה שלווה ונופים מרגיעים של הים האדום. ניתן ליהנות מהיופי של הטבע תוך כדי תרגול תנוחות היוגה והמדיטציה. יומיוגה מציע אירוע יוגה המוני ומחזק, ואפשרות להכניס שלווה והרמוניה לחיינו.

יומיוגה באילת - החוף של מוש. צילום אלכסנדר דרעי
יומיוגה באילת – החוף של מוש. צילום אלכסנדר דרעי

מה בתוכנית יומיוגה בחוף של מוש

  • תרגול יוגה המוני בליווי נגני פאנטם
  • מדיטציית צלילים בשילוב כלים מרפאיים
  • מסיבה והופעה חיה של ההרכב HIGH PASS  מבית היוצר של ANNA RF

מה הלו"ז ליומיוגה

יום רביעי, 21 ביוני 2023, החל משעה 17:00, בחוף של מוש

הכניסה חופשית

בשעות אחה"צ: הפעילויות יתחילו על שפת הים, עם סשן יוגה המוני בהנחיית לידר "אילת היוגה", בליווי נגני תופי פאנטם. לוקחים נשימה עמוקה ומצטרפים לתרגל יוגה מול נופי הים האדום.

עם השקיעה: ממשיכים למדיטציית צלילים עם כלים טיבטיים, בהנחיית ליליאנה ומרקו מהבית הקסום.

עם רדת החשיכה: אחרי שכולם הרפו את השרירים ואת הנפש, אפשר להתחיל במסיבה על החוף, עם הופעה של ההרכב HIGH PASS מבית היוצר של ANNA RF. היי פאס מושפע מתנועת הברנינג מן העולמית, רוח החופש, מהטכנו של הפלאיה שמשלב תרבויות וזמנים. החיבור בין המדבר למסיבה מתכתב עם רוח ההרכב שבחרו לגור בשחרות, שם נולד ההרכב. וגם מופיע בקביעות בפסטיבלים שונים במדבר וכמובן במיד-ברן.

יום היוגה הבינלאומי בחוף של מוש באילת. צילום אלכסנדר דרעי
יום היוגה הבינלאומי בחוף של מוש באילת. צילום אלכסנדר דרעי

איפה אוכלים?

לכל אורך הערב תפעל מסעדת החוף, ולצידה בר קוקטיילים מיוחד לאירוע. ולמי שבכל זאת מרגיש שהגוף צריך עוד קצת הירגעות, במשך כל האירוע תפעל גם עמדת "מסאז' על החוף".

על יום היוגה הבינלאומי

יום היוגה הבינלאומי נחגג מדי שנה ב-21 ביוני כדי לקדם רווחה גופנית ונפשית, להפיץ את המודעות לחשיבות היוגה בחיים, ולקדם אורח חיים בריא.

חגיגת יום היוגה הבינלאומי עוזרת להבין כיצד יוגה יכולה להועיל, הן פיזית והן נפשית. המטרה לעודד תרגול באופן קבוע, כדי לעזור לשפר את הבריאות והרווחה הכללית של כל אחד. וכמובן מתוך מטרה להפיץ את המודעות לחשיבות היוגה בחברה, מה שיכול להוביל לכך שיותר אנשים ישתמשו בתרגול זה.

יומיוגה בחוף של מוש

מתי: יום רביעי, 21 ביוני 2023

בשעה: החל משעה 17:00

הכניסה חופשית

 

פרטים מלאים באתר: אילת – אילתים אוהבים לארח

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות