חדש באילת: מלון בוטיק חדש מבית בראון

84 חדרים משופצים, בריכה חיצונית וגם מסעדת שף ידועה. מלון בראון אילת החדש הושק לאחרונה

בראון אילת 4
מלון בראון אילת. צילום: אסף פינצוק

קולקציית מלונות בראון משיקה מלון נוסף באילת. הכירו את בראון אילת, מלון בוטיק רומנטי בן 84 חדרים מעוצבים ומשופצים, בריכה חיצונית עטופה בצמחיה טרופית ובקרוב גם מסעדת שף ידוע מאוד המגיעה היישר מתל אביב.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Brown Hotels (@brownhotels)

הלוקיישן נוח, סמוך לחוף הים הצפוני וצמוד לקניון "אייס מול" לשופינג נגיש וקל. המלון נבנה על מבנה קיים של מלון, עבר שיפוץ רציני בהשראת סאות' ביץ' מיאמי של שנות ה-30 של המאה הקודמת. רמזים להשראה זו פזורים ברחבי המלון ובחדרים המעוצבים בסגנון אורבני תל אביבי. מלון בראון אילת מאפשר לינה נעימה ומסוגננת ואפשרות לחוות את העיר אילת מבלי להישאר במלון יום שלם.

 

מצעי כותנה מצרית

בראון אילת מציע 84 חדרים ומיני סוויטות משופצות. כל החדרים מעוצבים בסגנון הייחודי האופייני לקולקציית מלונות בראון, הפעם על גווני חום, ורוד מעושן, גוונים טבעיים של קש, רטאן ונצרים, וגם דפוסי עלים טרופיים בירוק נועז. החדרים נחלקים ל-6 סוגים שונים המתאימים לזוג או לשלושה, חלקם עם מרפסת עמידה, מרפסת פתוחה או ג'קוזי חיצוני.

בכל החדרים מיטות קינג סייז עם מצעי כותנה מצרית יוקרתיים צחורים המזוהים עם בראון, ארון בגדים, מיני בר, מכונת נספרסו ושולחנות קפה.

חדרי האמבטיה במלון בראון אילת מרווחים ומצוידים במקלחוני מפל גשם. את חוויית הרחצה משלימים מוצרי הטואלטיקה היוקרתיים של מולטון בראון לונדון, וחלוקי הפיקה הנוחים עם לוגו המלון, שהפכו לסימן ההיכר של קולקציית מלונות בראון.

ספריית האיקסים של בראון

גם מלון בראון אילת, בדומה ליתר מלונות בראון, מעוצב בסגנון חדיש שמזכיר באלמנטים רבים את הרשת כולה. זה מתחיל בספריית האיקסים המפורסמת של בראון שממוקמת כגב הקבלה במלון. כמובן רצוי להשאיל ספר ולהתרווח על אחת מספות הקטיפה המפנקות בלובי.

ובהמשך בלובי המלון  קיר צמחים ענק ומרשים, ממנו ניגרים מטה עשרות סוגי צמחים ישראלים בשפע גווני ירוק. קיר הצמחים עולה מן הרצפה ועד לתקרה בקומה הרביעית.

את בראון אילת עיצבה האדריכלית והמעצבת אלונה אליאסי, שעיצבה גם את מלון הוטל בובו האייקוני בשדרות רוטשילד בתל אביב בשיתוף עם צוות העיצוב והפיתוח של מלונות בראון.

בראון אילת 1
חדרים בגווני ורוד מעושן. צילום: אסף פינצוק

בריכת המלון

בריכת המלון קומפקטית ויפה בקומת הכניסה, טובלת בצמחיה טרופית, ומוקפת מיטות שיזוף רחבות ידיים ושמשיות. בעתיד הקרוב יפעל באזור הבריכה בר קוקטיילים עדכני.

בקרוב סניף מסעדת צ'נה

בלובי המלון ייפתח באביב 2023 הסניף האילתי של מסעדת צ'נה (CENA) בהובלת השף המוערך תומר אגאי. המסעדה התל אביבית שהפכה להצלחה מסחררת מיד עם היפתחה במלון תיאודור בתל אביב מגיעה לאילת עם תפריט איטלקי-ערבי מענג וקוקטיילים של המיקסולוגית נועם שרת.

עד לפתיחת המסעדה, מוגשת ארוחת הבוקר העשירה בסגנון כשר -חלבי-דגים. במבחר סלטים יחודיים טריים, דגים כבושים, מבחר גבינות ישראליות, עוגות ומתוקים. כאשר הישיבה במבחר סגנונות והגשת המנות העיקריות באמצעות המלצרים עד לשולחן.

בראון אילת 2
חדרים משופצים במלון בראון אילת. צילום: אסף פינצוק

נגישות ושירותי מלון

  • המלון נגיש לאורחים בעלי מוגבלויות
  • בעלי חיים עד 25 קילו מתקבלים בברכה, ללא תשלום בהודעה מראש.
  • אינטרנט אלחוטי ללא תשלום בכל שטחי המלון
  • לרשות האורחים עומדים אופניים בחינם

בראון אילת

רח' קאמן 17, אילת

טלפון: 08-6303030, להזמנות: *9646

לאתר: www.brownhotels.com/he/browneilat

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות