חופשת יוקרה באילת: כל האטרקציות שיגרמו לכם להרגיש כמו אוליגרכים

למה להסתפק בחופשה רגילה כשאפשר לחוות אותה כמו אוליגרכים? יצאנו לבדוק את העיר בקיץ וחזרנו עם המלצות לאטרקציות מקוריות ומלאות יוקרה באילת

הבריכה התחתונה במלון NOW אילת. צילום: ישראלינג
הבריכה התחתונה במלון NOW אילת. צילום: ישראלינג

אילת היא פנינה נוצצת. היא ידועה בחופי הים המפורסמים, בחיי הלילה התוססים ובשפע של פעילויות מים. אבל למה להסתפק בחופשה רגילה כשאפשר לחוות אותה כמו אוליגרכים אמיתיים? בחופשת יוקרה באילת?

את 101 אטרקציות באילת בחורף אנחנו מכירים. הפעם יצאנו לבדוק את אילת בקיץ וחזרנו עם המלצות לחוויות בסגנון חוג הסילון. אז הכינו את בגד ים הקטיפתי ותעשו סוויץ' בחשיבה. אתם עומדים להתפנק עם האטרקציות המיוחדות ביותר שיש לאילת להציע, שמלאות בסטייל, גלאם וקוויאר.

 

מלון NOW אילת מבט על הבריכה העליונה. צילום: ישראלינג
מלון NOW אילת מבט על הבריכה העליונה. צילום: ישראלינג

מלון NOW: למבוגרים בלבד

דבר ראשון, תתחילו לחשוב על עצמכם כבני מלוכה. עזבו את המלונות הפופולריים ובחרו במלון NOW, בלי ילדים ורק 19 חדרים – הכי פרטי שיש. דמיינו את עצמכם לוגמים שמפניה על הדק לצד אחת משתי הבריכות המסוגננות של המלון. אמנם בלי משרת אישי, אבל גם הבריכה הפרטית בסוויטה תספיק כדי להרגיש כמו המלך שלמה ומלכת שבא.

לאתר: מלון NOW

טלפון: 050-2299244

 

האי הצף באילת. צילום: ישראלינג
האי הצף באילת. צילום: ישראלינג

אי אילת EEilat: אי צף בלב ים

אטרקציה ייחודית מצפה לכם בלב הים האדום. אמנם האי לא מצופה זהב, אבל הוא מנצנץ למרחקים. יהלומים? לא ממש…האי כולו בגוון ורוד בזוקה שלא ניתן להתעלם ממנו. אל האי הצף מגיעים בשאטל סירה מחוף נביעות, ואם תרצו גם ביאכטה. על האי תתרווחו בפינות הישיבה  המפנקות מוקפים במים צלולים, והכי כיף – להתרענן בבריכת מי הים שעל האי. יודעי דבר מספרים כי המסיבות הלוהטות בעיר מתקיימות עליו, כשיאכטות מצטרפות ונקשרות מסביב להשלמת האווירה. תוכלו להשכיר אותו למסיבה פרטית ולהזמין את כל המי ומי בסצנה המקומית. מי ביקש פנאן ולא קיבל?

האי משמש כמוקד יציאה לאטרקציות ימיות מלאות אדרנלין, כמו פליי בורד, אבובים או ג'ט קאר, כך שתוכלו לשחרר את רוח ההרפתקנות ששמרתם בבטן עד אילת.

שעות פתיחה: ראשון-שישי 12:00-18:00 ניתן בתאום מראש גם בשעות נוספות.

מחיר אירוע סגור על האי: 2500 ₪ לשעה

מחיר אטרקציות על האי: פלייבורד 390 שח, ג׳ט קאר -400 שח לאדם, בננה 50 ש"ח, אבוב 70 ש"ח, קרייזי 80 ש"ח, מצנח 180 ש"ח.

טלפון: 052-4742222

מומלץ לתאם הגעה אל האי מראש, בגלל אירועים סגורים.

 

 

החיים הטובים בהפלגה על יאכטה באילת. צילום: ישראלינג
החיים הטובים בהפלגה על יאכטה באילת. צילום: ישראלינג

יאכטה טולום: הפלגה על יאכטה

תתרווחו על הסיפון ותרגישו את החיים הטובים ביאכטה, עם נהג פרטי שיוביל אתכם בבטחה בינות לגלי הים האדום. תפליגו באווירת VIP אמיתית וללא ספק תסובבו ראשים.

אפשר לומר שזה גן עדן של יוקרה באילת, למרות שקו החוף שמבצבץ ברקע הוא לא ממש איי סיישל. את הרומנטיקה הדביקה אפשר להשלים עם ארוחת שף אינטימית בלב הים, שמכינים על הסיפון, לא לדאוג, המשימה שלכם מסתכמת בליהנות מבריזת הים העדינה והשקיעה המהממת.

יאכטה טולום באילת. צילום: ישראלינג
יאכטה טולום באילת. צילום: ישראלינג

חובה לבצע עגינה קטנה, לקפוץ לים המרענן ולשחות לצד היאכטה, ובסיום יחכו לכם מקלחות המים המתוקים על מרפסת הדק של היאכטה. אם יתמזל מזלכם תזכו למופע דולפינים אישי. פשוט תתמסרו לרוח ותיהנו מהופעה פרטית של היצורים הכריזמטיים ביותר באוקיינוס, והכל תוך כדי לגימת וודקה והרגשה שכבשתם את העולם.

לאתר: יאכטה טולום

מחיר: 50-200 ₪ לאדם לשעה.

תלוי בכמות האנשים, וסוג היאכטה.

לאפשרויות שיט נוספות באילת: הפלגות ושיט באילת

 

חדר הסיגרים של ויה קלרה. צילום: ישראלינג
חדר הסיגרים של ויה קלרה. צילום: ישראלינג

ויה קלרה: חדר סיגרים ובוטיק יין

זה הרגע לנקר עיניים ולשחק אותה מינימום ג'יימס בונד, כי אילת מתהדרת בחדר סיגרים מיוחד. ויה קלרה מציע חדר אינטימי ואלגנטי עם אוצר של ממש, מלאי עצום של סוגי טבק סיגרים מובחרים מרחבי העולם בטעמים ובטווח מחירים גדול. קנו לכם סיגר וכוסית וויסקי מהמדפים עמוסי המשקאות חריפים, ותתחילו להפנים את מנהגי חוג הסילון.

ויה קלרה, מדפים עמוסי משקאות חריפים. צילום: ישראלינג
ויה קלרה, מדפים עמוסי משקאות חריפים. צילום: ישראלינג

לאתר: ויה קלרה

כתובת: התמרים 2, אילת

שעות פתיחה: א'–ה' 23:00–08:00, ו' 17:00–10:00

טלפון: 050-8895519

 

 

סדנת צלילים מרפאים וקערות טיבטיות. צילום: ישראלינג
סדנת צלילים מרפאים וקערות טיבטיות. צילום: ישראלינג

הבית הקסום של ליליאנה ומרקו: סדנת צלילים מרפאים וקערות טיבטיות

סדנה מרגשת במסגרת "פוגשים אילתים", קהילת מארחים שפועלת באילת ומאפשרת להגיע לביתם של המקומיים, להשתתף בפעילות ולהכיר את תושבי אילת פנים אל פנים.

אף חופשה אינה שלמה בלי פינוק גוף ונפש. אבל הפעם לא נדבר על ספא, במקום זאת מה דעתכם על סדנת קערות טיבטיות? אם תרצו להירגע ולאפשר ללחצים היומיומיים להתפוגג, בואו לביתם של ליליאנה ומרקו, זוג אילתי מקסים. בכניסה תתפעמו מהכמות העצומה של קערות טיבטיות המונחות על השטיחים.

הבית הקסום של ליליאנה ומרקו באילת. צילום: ישראלינג
הבית הקסום של ליליאנה ומרקו באילת. צילום: ישראלינג

מדובר בחוויה מוזיקלית שתסחף את כל החושים ותחולל שינוי של רגיעה והרמוניה פנימית. תיחשפו לצלילים ולרטט הטיפולי של הקערות הטיבטיות והכלים העתיקים, זו דרך חוויתית ומרגשת לחוות ספא לנפש בסגנון שונה. בסדנה תוכלו לנגן בעצמכם צלילים בקערות טיבטיות, לצד שלל כלים נוספים כמו חליל, פעמונים, מצילתיים, צליל מים, תופים ועוד.

מהסדנה תצאו מצוידים במיומנות חדשה שתוכלו להמשיך לתרגל וליהנות ממנה גם הרבה אחרי ביקורכם באילת.

אתר: ליליאנה ומרקו קערות טיבטיות

מחיר: החל מ-70 ₪ לאדם

שעות הפעילות: כל השבוע למעט ימי רביעי בבוקר

טלפון: 052-7271200

 

אדם רקטוב יוספה, בסדנת עצי בונסאי באילת. צילום: ישראלינג
אדם רקטוב יוספה, בסדנת עצי בונסאי באילת. צילום: ישראלינג

עצים קטנים, מסר גדול: סדנת עצי בונסאי

סדנה נוספת ומלאת חיוכים, גם היא מבית פרויקט "פוגשים אילתים". בסדנה תפגשו את אדם רקטוב יוספה, שילמד אתכם מהי סבלנות, אומנות ושלווה עם סדנת עצי בונסאי באילת.

סדנת עצי בונסאי ננסיים. צילום: ישראלינג
סדנת עצי בונסאי ננסיים. צילום: ישראלינג

החצר הביתית עמוסה עצי בונסאי מעוצבים להפליא מכל הסוגים והמינים, אוסף מרהיב מעורר קנאה. אבל אל דאגה, גם לכם מיד יהיו עצי בונסאי מלכותיים ומפוארים משלכם. בסדנה תוכלו להכין ולשתול עץ בונסאי , ללמוד על עקרונות הטיפול, לשאול שאלות ולהיענות בתשובות מתוחכמות ומלאות הומור ושנינות. אדם מדבר על שגשוג, פריחה, צרכים וצמיחה של העצים וגם של אנשים. חוויה מרגשת ומעצימה שבסופה תקחו הביתה עציץ חמוד וננסי.

מחיר: החל מ-70 ₪ לאדם

שעות פעילות: בתיאום מראש

טלפון: 050-2052749

 

תיאטרון אלעד בהצגה Reefresh בריף הדולפינים. צילום: ישראלינג
תיאטרון אלעד בהצגה Reefresh בריף הדולפינים. צילום: ישראלינג

תיאטרון אלעד: Reefreshמוזיקה, תשוקות ודג זהב אחד

הפעם אירועי החברה הגבוהה ועולם הזוהר מתרחשים בריף הדולפינים. תיאטרון אלעד באילת מציע חווית תרבות שונה ומקורית. ההצגות לא מתקיימות באולם תיאטרון, אלא בלוקיישנים שונים שנבחרים לכך, כשהטקסטים נכתבים בזיקה ובהשראת המיקום, והקהל הופך שותף להצגה.

Reefresh מבית תיאטרון אלעד באילת. צילום: ישראלינג
Reefresh מבית תיאטרון אלעד באילת. צילום: ישראלינג

אתם מוזמנים לצחוק, לגחך, להיות מופתעים, מובכים ונרגשים. כל זה בחבילה אחת. ההצגה Reefresh נערכת בקפה סתלבט שבריף הדולפינים, והיא הומוריסטית וייחודית, נוגעת בשאלות והתלבטויות של כל איש ואישה, ומלווה במוזיקה ושירה.

תאפשרו לעצמכם להשתחרר ולהניח רגליים על החול הרך, כי הקהל יושב ממש על כסאות ופופים של בית הקפה ורגליו נוגעות בחול.

מחיר: 150 ₪ (110 ₪ לתושבי אילת)

כרטיסים: תיאטרון אלעד

טלפון: 050-6706009

 

אז נכון שיש מגוון של חוויות יוקרה באילת, אבל האמת שאין צורך לשבור תוכנית חיסכון כדי לבלות וליהנות בעיר. בין אם תבחרו לבזבז או להיצמד לתקציב צנוע יותר, אילת תמיד תקבל אתכם בזרועות פתוחות ותספק חווית נופש מכל סוג שתבחרו.

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות