משלמים 500 ש"ח ללילה ומקבלים 300 ש"ח לבזבוזים: אילת במבצע מטורף

במהלך חודש פברואר 2024 מזמינים חופשה באילת ומקבלים כסף למימוש באטרקציות ובמסעדות בעיר. מבצע באילת Eilat love back יוצא לדרך

מיזם Eilat love back מבצע פברואר באילת 2024. צילום: יאיר ואלר
מיזם Eilat love back מבצע פברואר באילת 2024. צילום: יאיר ואלר

במסגרת מיזם Eilat love back מציעה העיר אילת להגיע לחופשה בזמן המלחמה ולקבל כסף חזרה לבזבוזים.

העיר אילת הייתה הראשונה שנרתמה לסייע למפונים מהדרום, ומאוחר יותר גם מהצפון. עד היום היא מחבקת באהבה עשרות אלפי מפונים. העיריה ותושבי אילת נרתמו בהיקפים נרחבים לסייע בכל מה שאפשר, והיום הם מזמינים את תושבי ישראל לחבק את אילת בחזרה.

השבוע הושק קמפיין ייחודי בשיתוף עם תאגיד התיירות אילת – Eilat love back. מבצע באילת – מזמינים חופשה באמצע שבוע במהלך חודש פברואר, משלמים עד 500 ₪ לזוג ללילה ומקבלים 300 ₪ לבזבוזים, בהזמנה של מינימום 2 לילות. את הבזבוזים ניתן לנצל במסעדות, באטרקציות ובחנויות העיר שבה תמיד השמש זורחת.

 

מבצע חופשה באילת פברואר 2024 עם כסף לבזבוזים. צילום: ישראלינג
מבצע חופשה באילת פברואר 2024 עם כסף לבזבוזים. צילום: ישראלינג

 

הפרטים על חופשה באילת פברואר 2024

  • מיזם Eilat love back יהיה תקף למשך כל חודש פברואר 2024.
  • מזמינים נופש באילת, באמצע שבוע (ימים א'-ד') במחיר של עד 500 ₪ לזוג ללילה.
  • מקבלים כסף בחזרה בכל הזמנה – 300 ₪ למימוש במסעדות, באטרקציות וגם בחנויות.
  • בין מלונות ההתאחדות שמשתתפים במיזם: דן נפטון, דן פנורמה, מלונות אסטרל, מלונות בראון, מלונות ישרוטל ים סוף והמלך שלמה, מלונות פתאל יו מג׳יק פאלאס, ליאונרדו ריזורט, אוריכדיאה, ריף, ג׳קוב, קיסר ועוד.
  • הנופשים במסגרת המיזם יהיו על בסיס לינה וארוחת בוקר. מה שמאפשר לנופשים ליהנות מההיצע הקולינרי העשיר של אילת וכך לחזק עסקים מקומיים.
  • את השוברים אפשר יהיה לממש בלמעלה מ-250 עסקים אילתיים, בהם מסעדות ובתי קפה, ברים ומועדונים, אטרקציות, יופי וספא ופעילויות פנאי.
  • הכסף לבזבוזים יוחזר ב-3 שוברי הנחה/רכישה דיגיטליים על סך 100 ₪. כל אחד למימוש בעסקים המשתתפים בפרויקט, בזמן שהותם בעיר. שובר אחד מתוך השלושה יהיה תקף למסעדות. את השובר יש לממש במלואו.
  • המיזם יסתיים ביום 29.2.24 בחצות.

 

מיזם Eilat love back - כסף לבזבוזים. צילום: יאיר ואלר
מיזם Eilat love back – כסף לבזבוזים. צילום: יאיר ואלר

התאווררות באילת

המיזם הוא הדרך של עיריית אילת לפעול בשני מישורים. גם לתמוך בעסקים המקומיים, עם מימון תקציב בזבוזים לכל הזמנה, שיהיה תקף רק לתקופת החופשה, וגם להעניק חוויות חופשה מספקת ומתגמלת לכל מי שיגיע לעיר, בתקופה בה כולנו זקוקים להתאווררות.

 

"מהלך שיזרים חמצן ואנרגיה מחודשת לעסקים שלנו"

ראש עיריית אילת, אלי לנקרי, הפועל לחיזוק העסקים המקומיים: ״העסקים המקומיים באילת, שהתגייסו ראשונים למאמץ העורפי, זקוקים בדחיפות לסיוע המדינה, שלצערי עדיין מתעכב. על מנת לסייע להם לשרוד את התקופה הקשה ולהקל עליהם במעט, עיריית אילת בראשותי, באמצעות תאגיד התיירות והבית לעסקים, מתחילה לממן את קידום המהלך, שיזרים חמצן ואנרגיה מחודשת לעסקים שלנו, בתקווה שהציבור הישראלי יגיע להתאוורר ולנפוש אצלנו ושהמדינה תממש את התחייבויותיה בהקדם, כמסוכם עם שר האוצר. אני קורא לאזרחי ישראל לצרוך נופש ותיירות כחול –לבן, כי רק יחד נתחזק וננצח".

 

 

@sigalklein 101 חוויות באילת בחורף? חינם? זה לא הגיוני!! #אילת #eilat #israel #חופשהבישראל #חופשהמשפחתית #פעילותלילדים #חורף #חינם ♬ original sound – סיגל קליין חופשות ובתי מלון

 

 

101 חוויות חינם באילת

כמדי שנה, גם עכשיו בחודש פברואר יוכלו המבקרים ליהנות ממגוון פעילויות, וגם מפרויקט "101 חוויות, אילת אחת אפס שקלים", שמציע למבקרים מגוון עצום של חוויות אליהן יכולים להצטרף. בין החוויות חינם נציין שייט בים האדום, טיול אופניים חשמליות במדבר, סיורים קולינריים, סשן חתירה בסאפ ועוד המון, והכל ללא תשלום!

 

סופ"ש ג'אז חורף באילת

גם התרבות בעיר ממשיכה להתעורר ובפברואר צפוי להתקיים סופ"ש ג'אז חורף במתכונת מיוחדת. הסופ"ש בתאריכים 22-24.2, עם מיטב אמני הארץ והעולם לצד הופעות אקוסטיות בעסקים (פתוחות ללא תשלום). ובתאריכים 15-16.2 יתקיים תיאטרון רחוב בטיילת אילת וקבלת שבת בחופים.

 

פרטים:

Eilat love back, במהלך כל חודש פברואר.

כל הפרטים באתר: Eilat love back

 

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות