נופש ללא גלוטן: לאכול בלי חשבון את כל המנות בחדר האוכל

לאכול פיצות, עוגות, ג'חנון ופסטות ללא חשבון. מלונות פתאל באילת וארגון זכויות הצליאק בישראל מגשימים חלום לאנשים שנמנעים מגלוטן עם נופש ללא גלוטן

נופש ללא גלוטן 1
בריכת מלון הרודס בוטיק אילת - נופש ללא גלוטן. צילום: איה בן עזרי

אין שמחה כמו שמחה של צליאקי הנכנס לחדר אוכל מפואר בבית מלון, והכל אפשרי ומאושר בשבילו. פסטות, פיצות, קרואסונים, פאנקייקס – הכל אפשרי גם לצליאקים. רשת מלונות פתאל וארגון זכויות הצליאק בישראל ממשיכים במסורת: נופש ללא גלוטן. האירוח מתקיים בפעם השישית, במספר תאריכים על פני חודש פברואר-מרץ 2023, במלונות הרשת באילת.

נופש ללא גלוטן 3
יו קורל ביץ' אילת, נופש ללא גלוטן. צילום: איה בן עזרי

זו השנה השישית שרשת מלונות פתאל משתפת פעולה עם ארגון זכויות הצליאק בישראל ומציעה נופש מיוחד עבור חולי הצליאק. החופשה בסגנון הכל כלול, עם חדר אוכל סטרילי מגלוטן, שיאפשר לצליאקים ולאנשים הנמנעים מגלוטן לאכול הכל ללא חשש. האירוח מתקיים במלונות הרשת באילת, עיר הקיץ.

חגיגה לצליאקים

הפעם ניתן לבחור בין נופש ללא גלוטן למשפחות או נופש ללא גלוטן למבוגרים בלבד (מעל גיל 18). אין צורך להביא מוצרי מזון מיוחדים מהבית, לא צריך ליצור קשר עם המלון ולבקש ארוחות מיוחדות, כל כל המלון ללא גלוטן ומארח את הצליאקים לחגיגה של מטעמים מותאמים.

נופש ללא גלוטן 2
מלון הרודס בוטיק אילת, מרשת פתאל. צילום: איה בן עזרי

הצורך בחופשה נטולת גלוטן

דן סולומון, מי שעומד בראש ארגון זכויות הצליאק בישראל היה הראשון לזהות את הצורך בחופשה נטולת גלוטן ורשת מלונות פתאל הייתה הראשונה להרים את הכפפה: "לפני כשבע שנים היה לי חלום קטן, לצאת לנופש שהכל בו מותאם ומותר לביתי הצליאקית. צלצלתי לכל המלונות באילת ורק במלון אחד קיבלתי תשובה חיובית, מלון יו קורל ביץ' מרשת פתאל. התחייבתי על 30 חדרים, בפועל הגיעו 100, היום אנחנו עם מעל 2000 חדרים באילת".

לנפוש ללא חשש

אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל: "רשת מלונות פתאל שמחה מאוד על שיתוף הפעולה עם ארגון זכויות הצליאק בישראל והנגשת חווית הנופש לכולם ומזמינה את כל מי שנמנע מגלוטן להגיע ולנפוש ללא חשש".

נופש ללא גלוטן 4
לאונרדו קלאב אילת. צילום: איה בן עזרי

נופש ללא גלוטן למשפחות

יתקיים במלונות לאונרדו קלאב אילת ויו קורל ביץ' אילת, מרשת מלונות פתאל על בסיס הכל כלול. האירוח בתאריכים: 9-11/2,  16-18/2.

נופש ללא גלוטן למבוגרים (18+)

על בסיס הכל כלול במלון הרודס בוטיק אילת יתקיים בתאריך 16-18/3.

לאתר רשת מלונות פתאל: https://www.fattal.co.il/deals

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות