אחרי 109 שנים זה קרה! מלון אלקונין נפתח מחדש

מלון אלקונין שהיה המלון הראשון של תל אביב ונסגר בשנות ה-40, נפתח מחדש בימים אלה ובו מסעדה של קבוצת רובושון

מלון אלקונין 2
מלון אלקונין תל אביב. צילום: סיון אסקיו

מלון אלקונין תל אביב מסדרת מלונות MGallery ודומיניק רומנו נפתח בימים אלה לקהל. המלון עבר שחזור של המבנה ההיסטורי והוא מעוצב כיום כמלון בוטיק עם 44 חדרים, כולל 2 סוויטות מפוארות. מיקומו של המלון בשכונה הכי ציורית של תל אביב, הלוא היא נווה צדק, גם הוא מוסיף נופך של אטרקטיביות לאלה המבקשים חופשה רומנטית בתל אביב.

מלון אלקונין 1
היזם ואיש העסקים דומיניק רומנו ומעצבת הפנים וקריאייטיב דיירקטור אדריאנה שור. צילום: אור גפן

חוויות חושיות

המבנה ההיסטורי בו נבנה המלון שוחזר בקפידה ועוצב מחדש תוך שמירה על המודלים האדריכליים המאופיינים לתל אביב בתחילת המאה ה-20. המלון מציע סביבה קסומה למגוון רחב של חוויות חושיות, מטעם, דרך ריח ועד לתחושת רוגע כללית ומיועד לאנשי עסקים, תיירים וישראלים המעוניינים לחיות את הקצב הדינמי של העיר.

מלון אלקונין 3
סוויטת מלכה מלון אלקונין. צילום: סיון אסקיו

כחול או ורוד

מלון אלקונין מחזיר לחיים את אחד מהמלונות הראשונים במטרופולין הישראלי, שהוקם בשנת 1913 בתל אביב על ידי מלכה ומנחם אלקונין, זוג כריזמטי שהשפיע רבות על העיר. המלון החדש יציע 44 חדרים ושתי סוויטות, המעוצבות בגווני כחול או בוורוד קורל. החדרים מוארים היטב וכוללים מחשבה על פונקציונליות ונוחות מרבית. למלון גג פנורמי עם בריכה ובר אלכוהול, המציע את אחד הנופים הנחשקים והאקסקלוסיביים של תל אביב. מהמלון נשקף נוף עוצר נשימה של העיר וסביבתה.

מלון אלקונין 4
מסעדה מבית קבוצת רובושון. צילום: סיון אסקיו

יש למה לצפות

מסעדת ל׳אפוק (L’ Époque) של קבוצת רובושון פותחת את שעריה בקומת הכניסה של מלון אלקונין. מסעדה ראשונה של קבוצת רובושון בישראל, המעוטרת ב-31 כוכבי מישלן ברחבי העולם בהובלת שף הקבוצה, השף דיוויד אלבס (David Alves) שהיה יד ימינו של השף האגדי ז׳ואל רובושון במשך יותר מ-20 שנה ולקח את מושכות ההובלה של הקבוצה לאחר מותו. שף המסעדה יהיה יוג׳ין קובאל (Eugene Koval) ש"ינצח" על תפריט המלון ויגשים חלום ישן של רובושון שלא הספיק לממש בימי חייו – להקים מסעדה בעיר הלבנה בפרט ובישראל בכלל.

מלון אלקונין 5
חדר דלקס עם טראסה. צילום: סיון אסקיו

מנות דגל של קבוצת רובושון

התפריט משלב בין גסטרונומיה צרפתית לטאץ׳ ים תיכוני עם חומרי גלם מקומיים ותיבול מזרח-ים תיכוני. לצידן יככבו מנות דגל של קבוצת רובושון והקינוחים הפריזאים, כל זאת בליווי סומליה ויינות וינטג׳ מעולים מצרפת ומישראל. המסעדה תכלול 80 מקומות וכן חלל אירוח פרטי ל-20 איש שמעוצב כספרייה. בנוסף, הוקם במקום בר קוקטיילים קטן ואינטימי. העיצוב בצבעי תכלת ובז׳ שואב השראה מצילומי ארכיון של המלון ושל תל אביב של שנות השלושים של המאה ה-20.

ספא קלרינס

ספא של קלרינס הוא הספא הנבחר למלון אלקונין. זהו המלון הראשון בישראל שמארח ספא של קלרינס. הספא מציע מגוון רחב של טיפולי קלרינס הפופולריים, לרבות טיפול הדגל של אלקונין (Elkonin Signature Treatment), שתוכנן במיוחד עבור המלון ואורחיו. הספא של קלרינס כולל חמישה חדרי טיפולים וחמאם.

טל' מלון אלקונין: 03-5484000

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות