יום האשה במלון וולדורף אסטוריה: להתחדש עם חבילה מיוחדת של ספא Guerlain

ארוחת בוקר יוקרתית, שני טיפולי גוף מפנקים, מתנה אישית ושימוש במתקני הספא המפוארים. יום האשה בספא Guerlain מלון וולדורף אסטוריה ירושלים

ספא ליום האשה 2
שני טיפולים לכל אחת ביום האשה בוולדורף אסטוריה. צילום: יעל הכט

יום האישה הוא הזדמנות להפוגה מהשגרה. מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מציע חבילה מיוחדת ומפנקת ליום האישה בספא Guerlain. בין אם כמפגש בין חברות, או בנות משפחה, ניתן ליהנות בחוויית ספא שתחדש ותרגיע את הנפש, הגוף והנשמה. הספא פתוח בפני כל אדם, ולא רק לאורחי המלון, ומומלץ להשלמת חוויה בזמן חופשה בירושלים.

החבילה כוללת ארוחת בוקר במסעדת פאלאס, שימוש במתקני הספא ושני טיפולי עיסוי. כמו כן, תקבלו מתנה אישית לקחת איתכם הביתה. זו הזדמנות להתפנק וליהנות מחווית ספא יוקרתית, לבלות זמן איכות עם הקרובים ביותר, כרגעין שנצרבים בזיכרון.

ספא ליום האשה 1
ארוחת הבוקר בוולדורף אסטוריה. צילום: Feel the vibe photography

חבילה מיוחדת ליום האשה

במהלך חודש מרץ 2023 מתאפשרת החבילה המיוחדת שמציע ספא גרלן במלון וולדורף אסטוריה ירושלים:

ארוחת בוקר טעימה במסעדת Palace

שימוש במתקני הספא

שני טיפולי עיסוי

מתנה אישית מ-Guerlain

המחיר: מ-800 ₪ ליחידה או 1550 ₪ לזוג.

ספא ליום האשה 3
לובי מלון וולדורף אסטוריה. צילום: עמית גירון

ספא Guerlain

הספא במלון וולדורף אסטוריה הוא הראשון בישראל של המותג הצרפתי היוקרתי Guerlain. הספא חוגג את יום האשה הבינלאומי במהלך כל חודש מרץ 2023 ומציע במהלך כל החודש מבצע מיוחד לנשים ולאורחות המצטרפות.
כל משתתפת מקבלת שני טיפולי ספא:

  • טיפול משולב עיסוי גוף אימפריאל  – טיפול ייחודי של Guerlain שמעורר את כל החושים, ממריץ את זרימת הדם, מקדם חמצון ומביא לרגיעה מוחלטת. משך הטיפול 45 דקות.
  • טיפול ריטואל הכתר –  מעניק טיפול מקיף לאזור הראש היוצר תחושת נמרצות לקרקפת ומחזק אותה לתחושת חיוניות ובריאות.

כמו כן יוענק שי טיפוח אישי מבית Guerlain.

קיימת אופציה לתוספת טיפול פדיקור מניקור, בתיאום מראש עם המספרה במלון. המחיר: 350 ₪ ליחיד.

על הספא

ספא Guerlain הוא המקום המושלם ליהנות מחוויית רגיעה יוקרתית. עם שתי קומות מעוצבות ומפוארות, בריכה מקורה גדולה, מיטות מנוחה וחמאם טורקי, הספא מציע חוויה יוצאת דופן שתשאיר את הגוף והנפש בריאים ומחודשים כאחד. לצד בריכת השחייה גם בריכת זרמים מרשימה, וכן סאונה יבשה להתחדשות מירבית. החוויה כוללת מלתחות מפוארות ולוקרים אישיים.

בקומה השנייה חדר כושר מפואר המצויד באביזרי כושר של המותג האיטלקי טכנוגי'ם בנוסף חדר לאימונים אישיים. בפינת המתנה נחתן למצוא עמדת שתייה חמה וקרה, 9 חדרי טיפולים מרווחים ומצוידים במיטב הנוחות והטכנולוגיה הכוללים מיטות עיסוי המשוכללות בעולם של המותג הגרמני Gharieni, מערכת מולטימדיה לשליטת אורות, טמפרטורות וערוצי מוזיקה. בין החדרים סוויטת טיפולים זוגית עם מקלחת צמודה.

ספא ליום האשה 4
ספא Guerlain וולדורף אסטוריה. צילום: עמית גירון

עיצוב וסגנון

הספא עוצב על ידי שני מעצבים בולטים בתחומם – המעצב הטורקי סינאן כפאדר והמעצבת הישראלית קרן אופנר. הוא המשך ישיר של החוויה הכללית הניתנת לאורחים בכניסתם למלון וולדורף אסטוריה. הגוונים השולטים בספא הם אפור בהיר מנצנץ וקרם, צבעים מרגיעים המשרים אווירת יוקרה ורוגע. רצפת עץ טבעי משלימה את העיצוב בו שולבו גם אלמנטים מקומיים כמו אבן ירושלמית, תקרת בריכה המדמה את תקרת השעון המוצב בכניסה למלון, גופי תאורה מעוצבים ועוד.

היוקרתי ביותר בארץ

"אנחנו שמחים לאפשר לנשות ישראל ליהנות מהספא במלון. זהו ספא בינלאומי היוקרתי ביותר בארץ, עם מסורת של כ-200 שנה" מציין אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה, "ספא Guerlain מוכר בכל העולם כמותג יוקרה מוביל, כיאה למלון וולדורף אסטוריה שנבחר רק לאחרונה כמלון המוביל בישראל לשנת 2022. אני מזמין את כולן להגיע בחודש מרץ וליהנות מחגיגת חודש האשה בספא ובמלון. בטוח שכל מי שמחפשת בילוי ייחודי לגוף ולנפש, יחד עם מקום יוקרתי מהנה ומרגיע ברמה הגבוהה ביותר שיש, ימצאו זאת אצלנו".

בספא ניתן לרכוש את מוצרי המותג Guerlain כמו גם את מוצרי Guerlain אקסקלוסיב הנמכרים בספא באופן בלעדי.

ספא Guerlain מלון וולדורף אסטוריה

רח' אגרון 26 קומה מינוס 1

טל. 02-5423377

פרטים והזמנות באתר ספא וולדורף אסטוריה

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות