אילת בחגי תשרי: אל תפספסו את אטרקציות האקשן סנטר

אטרקציות האקשן סנטר במצפה התת ימי באילת יפעלו גם במהלך חגי תשרי

אטרקציות האקשן סנטר 3
שנירקול בפארק המצפה התת ימי. צילום: בועז סמוראי

אם אתם מגיעים לאילת במהלך חגי תשרי, הנה הצעה לבילוי המותאם לכל המשפחה, ומובטח שיישאר לכם בזיכרון הרבה זמן. אטרקציות האקשן סנטר שבמצפה התת ימי באילת מזמנות חוויה מרתקת לכל המשפחה.

פארק המצפה התת ימי באילת מציע לאורך כל השנה חוויה החושפת את המבקרים לבעלי החיים הימיים הרבים באזור ביניהם מאות סוגי דגים, צבי ים, סוסוני ים, כרישים ואלמוגים. במהלך הקיץ האחרון, השיקו ופתחו מחדש לקהל אטרקציות רבות במתחם האקשן סנטר. המתחם מאפשר למבקרים להיכנס מתחת למים ולהגיע הכי קרוב שאפשר לבעלי חיים מתחת למים.

אטרקציות האקשן סנטר יישארו זמינות לקהל גם במהלך חגי תשרי, עם מגוון חוויות של מפגש בלתי אמצעי עם בעלי החיים הימיים המרתקים.

אטרקציות האקשן סנטר 2
צלילה עם כרישים. צילום: בועז סמוראי

פירוט פעילויות האקשן סנטר:

  • צלילה עם כרישים: אטרקציית צלילה בבריכת הכרישים בליווי צולל מקצועי. בבריכת הכרישים תוכלו לפגוש מקרוב את בעל החיים העוצמתי, הכריש, וגם להכיר חתולי ים ועטלפי ים.

לגילאי: מגיל 12 ומעלה. האטרקציה מיועדת לבעלי רישיון וביטוח צלילה בתוקף.

מחיר: 599 ₪ הכוללים את הכניסה לפארק המצפה התת ימי, צלילה עם כרישים וכניסה לאקווה דום (סרט תלת     מימד ייחודי העוקב אחר לוויתן גדול הסנפיר).

  • דייב אין למערת חתולי הים: צלילת היכרות עם צולל מקצועי שילווה אתכם לאורך כל ההרפתקה. תוכלו לצלול להנאתכם לצד בעלי חיים תת ימיים מופלאים כמו חתולי ים וצבי ים. המשפחה והחברים יוכלו לצפות ולצלם אתכם מבעד לזכוכית הגדולה.

לגילאי: מגיל 8, אין צורך ברישיון צלילה.

מחיר: 159 ש"ח לאדם, בנוסף לכרטיס כניסה לפארק.

  • שנירקול: חוויה המאפשרת לכם לפגוש מקרוב את בעלי החיים הימיים ולשחות בין אלמוגים. שנירקול בפארק הוא חוויית אקשן מרתקת המותאמת לילדים.

לגילאי: החל מגיל 6, חובה לדעת לשחות.

מחיר: 4 אנשים 250 ש"ח, אדם אחד 80 ₪, בנוסף לכרטיס כניסה לפארק

לאתר האקשן סנטר: https://coralworld.co.il/more-attractions/

אטרקציות האקשן סנטר 1
דייב אין במצפה התת ימי באילת. צילום: בועז סמוראי

על המצפה התת ימי

בפארק מגוון רחב של אטרקציות נוספות ומעבר לצפייה בבעלי החיים הימיים, תוכלו ליהנות משייט בקורל 2000  אל שמורת האלמוגים בסירת זכוכית עמוקה עם חלונות תת ימיים שקופים, מהם ניתן להשקיף היישר אל הים האדום ולראות דגים נדירים ומושבות אלמוגים.

כמו כן,  דואגים בפארק לחדש עבור המבקרים את מגוון הפעילויות והאטרקציות, רק באפריל האחרון הושק בפארק המצפה התת ימי מתחם האקווה דום, סרט ייחודי המפגיש את המבקרים עם עולמו של לווייתן גדול הסנפיר באמצעות טכנולוגיה ייחודית.

גיא מרקמן, מנכ"ל פארק המצפה התת ימי באילת: "כבכל שנה אנחנו מזמינים את המבקרים באילת והסביבה ליהנות מביקור חווייתי יוצא דופן אצלנו בפארק המצפה התת ימי. בקיץ, חידשנו ושידרגנו מגוון פעילויות אקשן סנטר המתרחשות ממש מתחת למים ומאפשרות גם למי שכבר היו במצפה בעבר ליהנות מחוויה ייחודית ומרגשת. מחכים לכם במצפה".

כרטיס הכניסה לפארק המצפה התת ימי תקף לשלושה ימים רצופים ומאפשר למבקרים לשוב למצפה במהלך ביקורם בעיר וליהנות ממגוון האטרקציות הרחב.

לאתר המצפה התת ימי: https://coralworld.co.il/

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות