איזו עיר זכתה בתואר חווית האירוח הטובה ביותר בישראל?

חברת Booking.com חושפת: עכו קוטפת את המקום הראשון כיעד המזמין ביותר בישראל עם חווית האירוח הטובה ביותר לשנת 2023

עכו במקום הראשון

מה הם היעדים המזמינים ביותר בישראל ובעולם? על-פי סיכום חוות הדעת שקיימה Booking.com – עכו קוטפת את המקום הראשון כיעד המזמין ביותר בישראל עם חווית האירוח הטובה ביותר לשנת 2023. ראש פינה שניה וחד נס במקום השלישי.

כדי לזכות בפרס, מקומות האירוח היו חייבים להיות בעלי ציון חוות דעת ממוצע של 8.0 לפחות (מתוך 10), שמבוסס על 3 חוות דעת לפחות.
רק לקוחות ששהו בפועל במקום אירוח יכולים לכתוב חוות דעת ב-Booking.com על החוויה שלהם. מכיוון שחוות הדעת האלה לעולם לא עוברות שינוי או עריכה בשום צורה שהיא, תיירות ותיירים יכולים לראות בהן תיאור אותנטי של החוויות שעברו לקוחות אמיתיים בכל אחד ממקומות האירוח.

כאמור, לאחר הפסקה של שנתיים, השנה חוזרת העיר עכו לראש הרשימה ומדורגת כיעד המזמין ביותר בישראל עם חווית האירוח הטובה ביותר. בשנתיים האחרונות מקום זה היה שמור ל ראש פינה שעדיין ממוקמת גבוה כשהיא תופסת השנה את המקום השני. חד נס טיפסה מן המקום החמישי למקום השלישי בדירוג חווית האירוח בישראל ואחריה נמצאות ערד ומצפה רמון שסוגרת את החמישייה הראשונה.

עוד ברשימת היעדים עם חווית האירוח הטובה ביותר בישראל נמצאת במקום השישי זכרון יעקב ומיד אחריה מופיעות נצרת , מג'דל שמס, אילת וחיפה שסוגרת את העשירייה המובילה בישראל.

כדי לסבר את האוזן, בעולם – פוליניאנו א מארה שבאיטליה מובילה השנה בפעם הראשונה את רשימת היעדים שבהם מטיילים יוכלו לקבל את חוויית האירוח הטובה ביותר בעולם. אחריה במקום השני ברשימה נמצאת הואליין סיטי שבטאיוואן ובמקום השלישי סן סבסטיאן בספרד. היעדים הבאים בתור הם דרזדן בגרמניה, אולמדיה וקלייפדה בליטא שסוגרת את החמישייה הראשונה. לאחר מכן מוצבת יורק מבריטניה, העיירה הדרומית של ארגנטינה, אושואיה , פורטו דה גליניאס בברזיל, מקסיקו סיטי במקסיקו וסוגרת את העשירייה המובילה היא גולד קוסט שבאוסטרליה.

נראה כי בשנה האחרונה המטיילים והמטיילות בעולם ובישראל אהבו בעיקר את הצוותים במקומות האירוח בהם שהו, כאשר הם קיבלו מהם את הציון הממוצע הגבוה ביותר. לאחר מכן המטיילים בישראל ובעולם מאוד נהנו מהמיקום של מקומות האירוח שלהם שקיבל את הדירוג הממוצע השני הגבוה ביותר, כאשר קריטריון הניקיון קיבל את הדירוג הממוצע השלישי הגבוה ביותר.
מקומות אירוח מסוג דירות ובתים ממשיכים להוביל מבין כל סוגי מקומות האירוח בעולם, כמות הפרסים הגדולה ביותר מוענקת לדירות , זו השנה השישית ברציפות.

בישראל הנתונים מראים גם כן שהדירות זכו במספר הפרסים הגבוה ביותר (2,072), כמו גם בשנה שעברה, אך במקום השני ישנה מגמה הפוכה כאשר שם נמצאים המלונות (354) שבשנה שעברה דורגו במקום השלישי. אחריהם נמצאות האכסניות שהתמקמו במקום השלישי (348). בתי הארחה (206) ובתי הנופש (199) סוגרים את החמישייה המובילה של סוגי מקומות האירוח שזכו בהכי הרבה פרסים בישראל השנה.

אלסנדרו כאלארי, מנהל אזור ישראל, איטליה ומלטה ב-Booking.com, אמר: "דברים כמו היחס האישי עד לפרטים הקטנים במהלך הצ'ק-אין, או ההמלצות שמאפשרות לתיירים לטייל כמו מקומיים, הם הוכחה לדרך שבה השותפים שלנו נותנים את השירות הטוב ביותר לאורחים וללקוחות בכל כך הרבה דרכים, בכל יום. הפרסים האלה הם הדרך שלנו להודות להם על המחויבות לגרום לכולם ולכולן להרגיש רצויים, ועל כך שהם עושים מעל ומעבר כדי ליצור חוויות מדהימות ללקוחות שלנו. השותפים שלנו עוזרים להפוך את חווית התיירות למיוחדת יותר, והם עושים את זה
בתשוקה גדולה".

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות