חופשת חנוכה במלונות ibis ירושלים במחירים אטרקטיביים

שני מלונות ibis ירושלים מציעים חופשת חנוכה מהנה במיקום נוח עם סיורי 'באנו חושך לגרש' מודרכים במקומות היפים והמעניינים בירושלים

מרפסת המסעדה באיביס סטיילס. צילום: יעל הרמן4
מרפסת המסעדה באיביס סטיילס. צילום: יעל הרמן

בחג החנוכה הקרוב תוכלו לחוות חופשה מהנה בלוקיישן הכי נוח בירושלים באחד משני מלונות ibis ירושלים הממוקמים במרכז העניינים בלב מרכז העיר.

המלונות מוכרים כמלונות בעיצוב צעיר ותוסס ועם מחירים נוחים. הפעם בחנוכה י ש תוספת של סיורים מודרכים – "באנו חושך לגרש" שיוצאים מהמלון במקומות המיוחדים שיש לעיר להציע.

 

מחיר חבילה במלונות ibis בחנוכה

החל מ- 630 ש"ח לזוג ללילה עם ארוחת בוקר והחל מ 890 ₪ על בסיס חצי פנסיון בימי שישי בסוף השבוע.

מלונות ibis ירושלים שייכים לרשת מלונות Accor הבינלאומית, אחת הרשתות הגדולות בעולם המונה מעל 5,000 בתי מלון ברחבי העולם. ברשת הכריזו על מחירי חג חנוכה אטרקטיביים ונגישים במיוחד לקהל הישראלי המחפש נופש אורבני בלב הפועם של עיר הבירה.

סיורים מודרכים לאורחי מלונות ibis בחנוכה

אורחי מלונות  ibis בחנוכה מוזמנים להשתתף ב סיור "באנו חושך לגרש". הסיור יצא מהמלון לכיוון שער יפו, משם דרך רחוב השוק יעלה לסיור גגות ובתי היהודים שעל הגג של השוק, ימשיך אל הכותל דרך הרובע היהודי בו יסופר סיפור המכבים. משם ימשיכו לרובע היהודי, דרך כיכר בתי מחסה ויראו את החנוכיות בחלונות הבתים, יבקרו בכיכר החורבה, קבר דוד בהר ציון והחנוכייה הגדולה. הסיור ימשיך לאורך החומה דרך גן התקומה אל שכונת ממילא המוארת ומשם תצפית מרהיבה לעבר משכנות שאננים וימין משה.

מתי: 12.12.2023 ו- 13.12.2023

שעה: הסיור יצא ב18:00 מהמלון.

אורך הסיור: בין שלוש לארבע שעות.

  • הסיור מותנה במינימום משתתפים.

 

איביס ירושלים 1
איביס ירושלים מרכז העיר. צילום: יעל הרמן

לוקיישן אידיאלי

בירושלים קיימים שני מלונות ibis, שניהם ממוקמים במרכז העיר, ומהווים בסיס אידיאלי לסיורים וביקורים בכל האטרקציות וכל מה שיש לירושלים להציע. המלונות ממוקמים סמוך לכיכר ציון ורחוב יפו, מרחק של דקות הליכה בודדות מהעיר העתיקה ושער יפו, שוק מחנה יהודה, נחלת שבעה, גלריות, קולינריה, מרכזי קניות, פאבים וחיי לילה, מוזיאונים ועוד שלל אטרקציות.

 

איביס ירושלים 1
איביס ירושלים מרכז העיר. צילום: יעל הרמן

מלון ibis ירושלים מרכז העיר

מלון איביס ירושלים מרכז העיר כולל 124 חדרי אירוח מאובזרים. המלון מעוצב ברמה בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, וזהה ליתר מלונות  ibis בעולם. העיצוב הינו צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום), חדרי המלון אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. בכל חדר מיטה עם המזרן הייחודי מבית היוצר של מותג  ibis העולמי, אותו ניתן לרכוש באופן פרטי.

 

  • איביס ירושלים2
    מלון איביס סטיילס מבחוץ. צילום: שלומי כהן

מלון ibis styles

מלון ibis styles שוכן בבניין היסטורי ומכיל 104 חדרי אירוח שונים בהם חדרי אירוח סטנדרטיים וחדרי משפחה, מיני סוויטות וחדרים עם מרפסות. המלון מעוצב בצורה ייחודית המושפעת מאווירת האזור בו הוא נמצא ובקרבה לשוק מחנה יהודה. השטחים הציבוריים וגם חדרי המלון מעוצבים כהומאז' לשוק של ירושלים, על הפירות והירקות הצבעוניים והצבעים המרכיבים את שוק מחנה יהודה עם מגוון איורים בהשראת משרד האדריכלים אריה דבילנסקי, המכניסים את האורחים אל אווירת השוק הייחודית לעיצוב המלון. רמת העיצוב בינלאומית ובסטנדרטים גבוהים, כך לדוגמה, חדרי המלונות אטומים לרעש ובנויים על פי האיכויות והסטנדרטים של רשת ACCOR ומותגי ibis העולמיים. כל חדר מעוצב כמרחב מגורים בפני עצמו בו ניתן לנוח, להירגע או לעבוד. המלון מתאים באופן מושלם למשפחות עם ילדים. בקומה ה–8 של המלון נהנים האורחים מארוחת בוקר עם נוף פנורמי מרהיב לירושלים ובשישי בערב מוגשת במקום ארוחת ערב על בסיס דגים בחזקת חלבי.

פרטים על חנוכה ברשת מלונות ibis

לפרטים והזמנות

טלפון: *9709

אתר: www.ibis.co.il

אטרקציות נוספות בירושלים: אטרקציות בירושלים – ישראלינג

 

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות