רשת מלונות דן ידידותית לסביבה עם אנרגיה ירוקה

החזון של מלונות דן לצרוך חשמל ממקורות מתחדשים הוא אתגר חשוב. הרשת תהיה רשת המלונות הראשונה שתסב את מרבית צריכת החשמל שלה לאנרגיה ירוקה

מלונות דן עוברת לאנרגיות ירוקות -עמית פרגמנט חן מלמד שלומי טחן ורון פדרמן. צילום: דוברות מלונות דן
מלונות דן עוברת לאנרגיות ירוקות -עמית פרגמנט חן מלמד שלומי טחן ורון פדרמן. צילום: דוברות מלונות דן

רשת מלונות דן עוברת לאנרגיה ירוקה, מלונות דן חתמה על הסכם עם חברת אלקטרה פאוור במסגרתו תספק לרשת חשמל ירוק ממקורות אנרגיות מתחדשות

דן פנורמה תל אביב. טרקלין עסקים. צילום: אורי אקרמן
דן פנורמה תל אביב. טרקלין עסקים. צילום: אורי אקרמן

ההסכם של רשת מלונות דן לאנרגיות ירוקות

במסגרת ההסכם של מלונות דן תרכוש מאלקטרה פאוור חשמל ירוק בהיקף של עד 75% מצריכת החשמל של כל הרשת למשך 10 שנים, בעסקה המוערכת ב-300-350 מיליון ₪

רשת מלונות דן תהפוך לרשת המלונות הראשונה עם אנרגיות ירוקות

בעקבות המהלך, מלונות דן תהפוך לרשת המלונות הראשונה בישראל להסב את מרבית צריכת החשמל שלה לאנרגיה ממקורות מתחדשים.

הרשת, במהלך ירוק משמעותי, חתמה על הסכם עם חברת אלקטרה פאוור במסגרתו תספק לרשת חשמל ירוק ממקורות אנרגיות מתחדשות.

במסגרת ההסכם, מלונות דן תרכוש מאלקטרה פאוור חשמל ירוק בסדר גודל של עד 75% מצריכת החשמל של כל הרשת למשך 10 שנים, בעסקה המוערכת בכ300-350 מיליון ₪. ההסכם צפוי להיכנס לתוקף ב-1/3/24.

החזון של רשת מלונות דן

כחלק מהחזון של מלונות דן השם דגש על אנרגיית ברת קיימא, איכות הסביבה והפחתת פליטות גזי החממה ושמירה על כדור הארץ החליטה החברה לצאת להליך לבחירת ספק לרכישת חשמל ירוק המיוצר ממקורות אנרגיות מתחדשות. לאחר ביצוע ההליך בחרה הרשת בהצעתה של חברת אלקטרה פאוור. בעקבות המהלך, מלונות דן תהפוך לרשת המלונות הראשונה בישראל להסב את מרבית צריכת החשמל שלה לאנרגיה ממקורות מתחדשים.

טקס חתימה על הסכם התקשרות למשך תקופה של 10 השנים

במסגרת טקס חתימה שנערך במשרדי חברת דן בתל אביב, נכחו שלומי טחן, מנכ"ל מלונות דן, רון פדרמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי במלונות דן, חן מלמד מנכ"ל אלקטרה פאוור ועמית פרגמנט משנה למנכ"ל אלקטרה פאוור. הצדדים חתמו על הסכם התקשרות למשך תקופה של 10 השנים הקרובות.

דברי סמנכ"ל פיתוח עסקי: "החלטנו להוביל מהלך משמעותי"

רון פדרמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי במלונות דן מסר: "רשת מלונות דן פועלת רבות למען קידום אנרגיית ברת קיימא, שמירה על איכות הסביבה, הפחתת פליטות גזי חממה והסבת צריכת החשמל שלנו למקורות ירוקים, סביבתיים ונקיים יותר. בהתאם למגמה במשק הישראלי החלטנו להוביל מהלך משמעותי של התקשרות עם אלקטרה פאוור, חברה מובילה בתחומה, המספקת חשמל ירוק ממקורות אנרגיה מתחדשות שתספק לנו 75% מצריכת החשמל של כל הרשת. אנו גאים להפוך לרשת המלונות הראשונה בישראל שמתקשרת בהסכם מסוג זה, שיאפשר לנו להסב את מרבית צריכת החשמל של הרשת לחשמל 'ירוק' וגם יאפשר הפחתה משמעותית בעלויות החשמל השנתיות של הרשת."

דברי משנה למנכ"ל אלקטרה: "זוהי עסקה משמעותית עבורנו "

עמית פרגמנט, משנה למנכ"ל אלקטרה פאוור מסר: "אנחנו גאים להיות ספק החשמל של רשת מלונות דן ומודים להם על שבחרו בנו. זוהי עסקה משמעותית עבורנו כחלק ממימוש האסטרטגיה והחזון העסקי של החברה להיות אחת מהחברות המובילות לאספקת חשמל למשקי בית ולקוחות אסטרטגיים בישראל.

פרטים על אלקטרה פאוור

אלקטרה פאוור, לשעבר סופרגז הוקמה ב-1953 והינה זרוע האנרגיה של קבוצת אלקו. החברה עוסקת בין היתר באספקת חשמל, גז טבעי, גפ"מ, אגירת אנרגיה, ייזום מערכות קוגנרציה ועוד. חברה ציבורית נסחרת בבורסת תל אביב ומשרתת כ-400 אלף לקוחות בישראל.

הייצוג המשפטי בעסקה

מלונות דן יוצגה בהסכם על ידי עורכי הדין גל רוב ועידו פורת ממשרד אולגן רוב ושות', עורכי דין ועל ידי עורכי הדין דנה פירון ואמיליה קסלמן כץ מטעם פירון ושות'. אלקטרה POWER יוצגה על ידי עורך הדין עמית קריספין ממשרד KRB.

מרכז ההזמנות של מלון דן: – 5450*, 1-700-50-50-80

לאתר מלונות דן: www.danhotels.co.i

אטרקציות ליד מלון דן פנורמה תל אביב: אטרקציות בתל אביב

 

 

 

 

 

שיתוף

אולי תתעניינו גם ב...

תפריט נגישות